Emily byla ve své ložnici a ležela ve své posteli,koukala do stropu a přemýšlela..
Měla v hlavě plno otázek..
Jestli udělala dobře když chtěla,aby jí Jace proměnil v upíra,nebo jestli jí už přestanou ty noční můry.. a mnoho dalších otázek..
V přemýšlení jí ale rušil nějaký zvuk,sice byl tichý a šel odněkud z dálky ale jelikož měla ten upíří sluch,tak slyšela i ty nejjemnější zvuky..
Vstala z postele a otevřela dveře na chodbu.. zaposlouchala se a dívala se odkud by ten zvuk mohl vycházet.. na nic však nepřišla..
Vylezla na chodbu a šla tedy po schodech dolů.. v kuchyni ani v obývacím pokoji nic nenašla..
Do očí jí upoutaly dveře od sklepa,byli pootevřené a byli ozářené jasně modrou barvou.. napadlo jí,že to možná bude ten zdroj zvuku..
Došla ke dveřím a potichu je otevřela dokořán,vešla dovnitř a šla dolů po těch klouzajících se schodech..
Na posledním schodu se zastavila a podívala se do dlouhé chodby co měla před sebou..
Chodba zářila modře a ten zvuk se rozléhal všude,až jí z toho začala bolet hlava..
Nikde nikoho neviděla,tak sešla z posledního schodu a vkročila do dlouhé chodby.. na konci viděla pootevřené dveře,co zářily ještě víc modře..
Když byla u nich,tak se podívala škvírou ve dveřích do místnosti..
Místnost nebyla moc velká a páchlo to tam plísní.. prostě jako ve sklepě.
Co to tam ale viděla?
větší otvor ve zdi,co jasně zářil modře a hýbal se jako hladina moře.. vůbec netušila co by to mohlo být..
Ještě chvíli se jen tak dívala a po pár minutách se na té hladině objevoval černý stín.. celá strnula,za sebou uslyšela kroky co se k ní přibližovali a v tom jí někdo tiskl ruku přes pusu a vedl jí do výklenku ve zdi kus od těch dveří.. uvědomila si,že to je Jace.. ale co tu dělá? a jak ví,že tu je i ona?..
Jace na Emily ukázal gesto aby byla ticho a oba pak sledovali jak z té věci vylezl Viktor..
Emily nevěřila svým očím.. jak je to možné?
Viktor zavřel dvířka od té věci a ta přestala zářit.. vyšel z místnosti, zamkl jí a šel dlouhou chodbou a pak nahoru po schodech,asi do své pracovny.. Ani si jich nevšiml..
Když byl z dohledu a už ho ani neslyšeli,tak se Emily podívala na Jacee a říká "co to sakra bylo,co je ta věc skrz kterou prošel?" a Jace "to je portál,můžeš jím procházet do jiných dimenzí.. akorát nevím kam šel v tuhle hodinu,nic nám přece neřekl že by byl zase v provozu" a Emily "myslíš že něco tají?" a Jace "to nevím.. a vůbec se mi to nelíbí.. co tady vůbec děláš?" a koukal na ní přísně.. Emily si prohrábla vlasy rukou a říká "ležela jsem v posteli a přemýšlela,ale ten zvuk mě rušil,tak jsem chtěla vědět odkud vychází.. zavedlo mě to sem" a Jace "slyšel jsem tvoje myšlenky,proto jsem věděl že půjdeš sem" a Emily "musíme se na to zeptat Viktora" a Jace "teď už za ním nepůjdem.. zapomněl jsem ti něco důležitého dát,tak pojď se mnou" a vzal Emily za ruku a šli zase zpátky nahoru..
Dovedl jí až k sobě do ložnice,Emily si sedla na jeho postel a říká "tak co jsi mi to zapomněl dát?",Jace šmátral v šuplíku u stolu a říká "je to pro tebe teď hodně důležité a musíš to nosit i když se ti to zrovna líbit nebude" a podal jí do nastavené ruky řetízek s přívěskem.. Emily si ho prohlížela a říká "děkuju,k čemu přesně je?" a Jace "kdybys ten řetízek neměla a šla bys na slunce,tak tě spálí na popel.. je to taková ochrana,jsou v tom bylinky co jsou dobrý pro upíry" a Emily "aha.. proto ty máš ten prsten?",Jace přikývl a říká "jak ho připneš,tak ho už nesmíš sundat" a Emily "pomůžeš mi?" a podala řetízek Jaceovi.. ten si ho vzal a připnul ho Emily na krk..
Poděkovala mu a dala mu pusu na tvář..
Byla noc.. ale upíři v noci nespí,takže si raději povídali,lehli si na postel a Jace říká "jak se cítíš?".. Emily se dívala na strop a říká "cítím se svobodně.. zatím žádný noční můry,žádné čtení myšlenek.. teda kromě tebe" a Jace "nečtu ti všechny,jen ty,které jsou nebezpečné" a Emily "vždyť teď se mi snad už nemůže nic stát" a Jace "jsi novorozenec Emily.. ještě nejsi tak silná jako já,potřebuješ se začít sama krmit.. jen mě vůbec nenapadá,kde pro tebe vezmem nějaký oběti" a Emily "něco se vymyslí.." a cítila jak se jí vycenili špičáky,ucítila svou krev na rtech a Jace říká "na to si taky zvykneš neboj" a dal Emily svou ruku aby se do ní zase zakousla a napila se jeho krve,protože měla žízeň..
Pár vteřin pila z ruky,jenže potom se soustředila na jeho krk..
Položila jeho ruku stranou a sedla si na jeho klín.. nejdřív mu dala na krk pusu.. ale během vteřiny se do něj zakousla..
Jace byl nejdřív v klidu,jenže po pár minutách byla Emily až agresivní.. zkoušel jí od sebe odtrhnout ale měla nějak větší sílu než odpoledne..
Pár vteřin to ještě vydržel ale pak už na Emily zakřičel "Emily už dost!",Emily se odtrhla a utřela si pusu od krve a říká "promiň Jacei..",Jace si sáhl na krk a říká "v pohodě zlato.. příště jen z ruky" a Emily "omlouvám se.. nemohla jsem to nějak zastavit" a plácla sebou na postel,Jace si lehl k ní,pohladil ji po vlasech a říká "jsem v pohodě.." a dal jí vášnivý polibek..
Za oknem už svítalo..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?