Získat svou moc nebo ne?

7 1 0
                                    

Byl čas večeře..
Všichni seděli u stolu v kuchyni a Alex jim nandaval jídlo na talíře.. Vonělo to po celém domě.. Dýňová polévka,tu Emily milovala ze všeho nejvíc..
U stolu se nepovídalo a bylo slyšet jen cinkání lžic o talíře..
Po výborné večeři se všichni šli posadit do obýváku.. Viktor jako vždy do svého křesla u krbu a Alex s Emily a Jaceem na gauč před krbem..
Viktor je chtěl dnes večer v obýváku aby jim mohl něco vyprávět.. Oheň v krbu hřál a v místnosti bylo příjemné teplo.. A hlavně vůně dřeva..
Viktor zpozoroval Jacee jak se culí na Emily a říká "takže jsi jí to pověděl",Jace jen přikývl a říká "přišla na to částečně sama.. když přišla za námi na zahradu,řekla mi o noční můře" a Viktor "Emily.. nemusíš se ho bát,Jace je sice upír a saje lidskou krev
ale tvou nikdy neokusí a ani nemůže" a Emily "ale proč nemůže" a Viktor "protože tvá krev zabíjí upíry.. tvou moc a sílu ti sice vzali démoni ale tohle ti zůstalo" a Emily "takže kdyby se mě pokusil zabít.." a Alex "tak zemře",Emily se raději už ani nezeptala na to,jestli by umřel i kdyby jí chtěl proměnit.. určitě by zemřel taky a to nechtěla Emily v žádném případě.. Myšlenka na to že se stane upírkou a budou oba žít dlouho,se jí vytrácela z hlavy..
Viktor listoval v nějaké knize a říká "Emily.. máš tu svou stélu?",Emily sáhla do kapsy u kalhot a vytáhla jí,přišla k Viktorovi a říká "teď jí asi budete chtít.. je mi už k ničemu" a Viktor "to ne.. právě naopak,chci aby sis jí nechala,je po tvé matce a náleží ti.. ale něco mě napadlo",Jace s Alexem se na sebe podívali a čekali co z Viktora vypadne.. Ten se díval na Emily a říká "zjistil jsem,jak démonům můžeš vzít svou moc" a Jace "říkal jste že to je nebezpečné" a Viktor "to možná ano.. ale Emily je rozená čarodějka,co jsou čarodějky bez své moci" a Emily "obyčejný smrtelník" a Jace "to jí ale nedovolím.. nebude riskovat svůj život" a Viktor "kdyby se jí něco stalo,tak jí můžeš zachránit Jacei.." a Jace "udělat z ní tvora jako jsem já? to nikdy" a Viktor "rozmysli se Emily.. buď budeš čarodějka i s mocí která ti náleží.. nebo budeš žít ve strachu po celý svůj život",Emily se podívala na Jacee a přemýšlela jakou cestu si zvolit.. Alex jen kroutil hlavou a něco si domýšlel.. Jace vstal a přišel k Emily a říká "neposlouchej ho Emily.. pro mě jsi víc než čarodějka bez své moci.. ochráním tě" a Emily "navíc by jsem tě zabila kdybys mě chtěl proměnit.." a Viktor "ne! nezabila,když by ti šlo o život a musel by tě proměnit.. něco jiného je kdyby tě chtěl sám zabít,pak by se tvůj jed dostal do jeho těla",Emily zase nic nechápala.. Bylo toho na ní moc..
Sedla si na zem a říká "na jednu stranu svou moc chci zpátky.. ale na tu druhou o ní nestojím" a Viktor "rozmysli se přes noc.. ráno mi dáš vědět" a Jace "Viktore to myslíš vážně? proč bude riskovat svůj život,vždyť se pár kouzel může naučit i bez své moci" a Viktor "může se leda tak naučit zpaměti runy a jak je používat,stéla jí sice pomůže k tomu aby je použila,ale TA MOC a SÍLA o kterou jí připravili se nahradit nedá" a Alex "souhlasím s Jaceem,Emily stačí to co má a co se ještě může naučit" a Viktor "to nechme na Emily jak se rozhodne pánové" a podíval se na ní.. V očích měl cosi zlého.. Jako kdyby to nebyl ten nevinný stařík který je přivítal.. Emily tomu ale nevěnovala pozornost.. Byla už dost unavená..
Chvíli před spaním jim ještě Viktor něco vypravoval a pak se odebrali do svých pokojů..
Emily ležela opět ve své posteli a dívala se z okna.. Byla noc,foukal vítr a shazoval listy ze stromů.
Zase přemýšlela nad těmi slovy co říkal Viktor.. Mohla by získat svou moc zpátky? ale za jakou cenu..
Najednou uviděla za stromem stín,dívala se na to místo moc dlouho až jí začali bolet oči.. V tom někdo zabouchal na její dveře.. Lekla se..
Jace otevřel dveře,vešel dovnitř,rozsvítil světlo a říká "nemůžeš spát?" a Emily "jak to víš",Jace se usmál a říká "jsem přece upír,umím číst myšlenky" a Emily "to je pravda" a Jace "máš plnou hlavu hrozných myšlenek.. nemysli už na ty hrůzy co se staly,nezapomeň že tyhle myšlenky přivolávají démony" a posadil se na její postel,Emily si sedla a přitáhla si deku blíž k tělu a říká "promiň.. nějak už neumím myslet na hezký věci",Jace se zase usmál a říká "ani na mě?" a Emily "na tebe myslím pořád" a Jace "ale jen v tom zlém.." a Emily "to není pravda" a Jace "Emily.. mluvíš s někým kdo ti čte myšlenky,za celou dobu jsem nezaznamenal ani jednu veselou myšlenku" a Emily "často jsem myslela na náš první polibek" a Jace "jenže to už je dlouho" a Emily "hodně dlouho..".. Jace se k ní přiblížil a dal jí pusu na tvář,pak i na ústa.. Po chvilce se vášnivě líbali a Emily dokonce zapomněla i na ten stín za stromem..
Jace jí jemně kousal do krku ale Emily to docela bolelo... Měla ještě citlivý krk z té noční můry.. Cítila na krku Jaceuv horký dech a také jeho ostré zuby.. V okamžiku ho Emily od sebe odstrčila až Jace málem spadl z postele,sedl si zpátky a říká "promiň,nechtěl jsem..",Emily se znovu přikryla dekou a tentokrát až ke krku a říká "jsem unavená půjdu spát" a Jace "omlouvám se.. tak dobrou noc" a pohladil jí po tváři.. Cestou ke dveřím zhasl světlo a odešel..
Emily si sáhla na krk.. Bolelo to..
Chtěl Jace ochutnat její krev? jenže si asi neuvědomil že mohl umřít kdyby se jen trošku napil..
Přestala myslet.. Nechtěla aby jí Jace četl myšlenky..
Emily usnula po pár minutách a děsila se,že by mohla mít další noční můru..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat