Došla do krásného parku..
Všude byli rozkvetlé růže a krásně voněly.. Musela udělat pár fotek protože to byla prostě nádhera.. Pak se usadila na lavičku vedle malého lesíka a pozorovala co se kolem ní děje. Nic zvláštního,jen na louce pobíhali psi a jejich páníčci jim házeli lítající talíře..
Asi hodinu jen tak seděla a užívala si letní den když v tom nad ní proletělo menší hejno havranů.. Svým způsobem to bylo kouzelný ale taky děsivý. Líbili se jí havrani.. Hodně je fotila a taky malovala..
Letěli přímo nad ten les u kterýho seděla,chvíli na ně ještě viděla ale pak kamsi zmizeli..
Najednou ucítila chlad i když venku bylo teplo.. Zježili se jí z toho chloupky na krku,podívala se za sebe a viděla jak z toho lesa leze mlha.. Bylo to jako z nějakýho hororu.. Emily se zase lekla a skočila na lavičku a říkala si pro sebe co se to děje a že se asi zbláznila..
Po pár minutách seskočila dolů a nakoukla do lesa,jenže nikde nic zvláštního neviděla.. Doslova jí už boleli z toho oči jak pořád hledala cosi co spustilo tu mlhu a nebo nějaký přízrak?..
Najednou za sebou slyšela kroky že se k ní něco nebo někdo blíží.. Měla opět divný pocit,bála se otočit ale nakonec se přemohla.. Zrovna se k ní blížila jedna holka ze školy a smála se na ní a říká "ahoj Emily".. objala jí (Emily však cítila divný a studený chlad).. Tak tu holku taky pozdravila a dodá "jak víš že jsem tady?" a ta holka (jmenuje se Karen říká "no šla jsem jen kolem a venčím svýho pejska".. Emily byla celá nesvá a Karen si toho všimla a říká "děje se něco Emily? jsi nějaká divná"
Emily zrovna jí nechtěla vyprávět ty divný věci co se jí dějí.. Nebyli zrovna BFF aby si říkali všechno a myslela si že by jí Karen ani nevěřila a měla jí za blázna.. Proto jí raději řekla že se nic neděje a usmála se na ní. Než Karen odešla domů tak Emily pozvala na párty co pořádá dneska večer.. Prý rodiče odjeli na chatu a chtěla toho nějak využít že bude mít barák pro sebe..
Emily samozřejmě souhlasila a slíbila že přijde..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?