Hrobka pro čarodějnice

5 1 0
                                    

Došli na místo..
Stáli asi metr od té hrobky a Emily říká "to jí vážně nevidíte?" a Jace "ne.. jen tu před námi stojíš ty a kupa stromů" a Alex "jak je velká?",Emily se na ní podívala a říká "asi jako menší chatka".. Přemýšlela jestli má jít dovnitř,nevěděla co jí tam čeká.. Ale jestli jí kluci opravdu nevidí,tam tam bude muset vlézt sama..
Jace se rozhlížel po lese a říká "Emily,jsi si jistá že tam chceš jít?.. pochop že my jí nevidíme a samotnou tě tam pouštět nechci" a Emily "jak je možné že jí nevidíte" a Alex "třeba jí vidí jen čarodějky" a Jace "možný to je,jen co přijdem do institutu tak to zkusím zjistit od Viktora,třeba ví co je za problém",mezitím Emily přišla až k těm zchátralým dveřím,také visely na jediném pantu.. Dívala se škvírou dovnitř,byla tam však tma a nic neviděla,vytáhla tedy svou stélu a posvítila dovnitř..
Nikde žádný pohyb ani nic neobvyklého,dokonce ani necítila ten strašný mrtvolný smrad jako v tom snu.. ulevilo se jí,otočila se ke klukům a říká "je prázdná a vůbec vevnitř nevypadá jako v tý můře" a Alex "přesto bys neměla chodit dovnitř,půjdem za Viktorem a něco o ní zjistíme,pak se můžeme zase vrátit,pokud to bude bezpečné",Emily poslechla,stélu si dala do kapsy a říká "dobře.. jsem zvědavá co se dozvíme",sebrali se a šli stejnou cestou z lesa..
Po pár metrech chůze se zase ozvali ty výkřiky,ochladilo se a setmělo.. Alex si připravoval šíp a říká "utíkat nemá smysl".. Havrani se objevili těsně nad jejich hlavami.. úplně cítili jak je pleskají křídly po hlavách.. V tom Jace vytáhl ten jeho přístroj na přenesení a říká "oba sem pojďte" a chytil Emily kolem pasu a přitáhl si jí k sobě,Alex se chytil jeho ramene a Jace konečně zmáčkl knoflík.. během vteřiny stáli u brány..
Alex otevíral bránu a říká "co to sakra bylo" a Jace "evidentně nás tam nechtěli" a Alex "tak jdem za Viktorem"..
Přišli do knihovny kde byla i Viktorova pravovna,seděl za stolem a něco psal na arch papíru.. Jace přišel k jeho stolu a říká "ten les je příšerný i na mě a to už jsem toho viděl hodně" a Viktor "tak co jste objevili?",Alex si sedl na roh stolu u dveří a říká "Emily našla tu hrobku co měla ve snu,ale my jí neviděli" a Viktor "to protože nejste čarodějové,vidí jí jen čarodějky jako je Emily,ta hrobka sloužila k tomu aby se tam zavírali bytosti jako je ona.. nechali se tam tak dlouho dokud všechny nezemřeli.. všechno jim vzali,neměli ani knihy,zbavili je i kouzlení,takže byli bezmocné" a Emily" takže ty mrtvoly ve snu byli ty čarodějnice?" a Viktor "mohly být.. viděla jsi něco podobného v té hrobce jako ve snu?",Emily si sedla na židli naproti Viktorovi a říká "nebylo tam právě nic z toho snu,ani ten mrtvolný smrad,krev,mrtvoly.. prostě nic,jen z venku to bylo stejné" a Alex "hádám že kdyby jsme tam šli v noci,tak to je úplně stejný" a Viktor "to je dost možné,ale v noci tam nepůjdete,v noci je ten les daleko horší než ve dne" a Jace "i teď to tam byl hardcore,měl jsem strach i já a to je co říct,já strach z ničeho nemám",Emily si promnula oči protože je měla unavené a bolela jí trošku hlava a říká "Viktore,můžeš nám něco víc říct o tom lese a hrobce,takhle víme jen že ta hrobka byla na čarodějnice",Viktor hledal pohledem nějakou knihu v jeho knihovně a říká "slib mi Emily že tam už nepůjdete,nevíte co vás tam čeká,jak tě kluci můžou před něčím co nevidí ochránit" a Emily "jenže co když tam je nějaká stopa.. proč se mi teda zdají ty noční můry" a Viktor "protože ti zase lezou do hlavy.. nejsi v bezpečí Emily,možná chvíli než tě zase najdou" a Jace "nebudem zase stěhovat další institut že ne,při posledním stěhování to dopadlo celkem dost blbě",Viktor se zvedl ze židle a šel ke knihovně,vytáhl nějaký zápisník s koženou vazbou a říká "je mi to líto,James byl skvělí a chytrý chlap a Iris zase výborná lovkyně stínů,oba mi moc chybí a často na ně myslím.. ale teď potřebujete ochránit vy",Jace si hrál se svou stélou a říká "co tedy máme dělat?" a Viktor "Emily svoje schopnosti už nějak umí ovládat,zvládá výborně už některý kouzla na jedničku..",Alex mu skočil do řeči a říká "nechceš říct že se máme pakovat" a Viktor "říct to nechci Alexi,ale jinou možnost mít nebudete,ty můry má protože se jí zase dostali do hlavy a je jen otázka času kdy zjistí kde se Emily nachází",Emily si povzdechla a říká "takhle mě to nebaví.. nikde nejsme v bezpečí,schovávat se před nimi.. je nějaká možnost vzdát se těch schopností?",všichni tři se na ní podívali a Viktor říká "Emily.. ta možnost tu vždycky je,ale je to nebezpečné a nemusela bys přežít" a Emily "Jace.. co kdyby mě kousl,pak bych neumřela a byla bych upír" a Alex "jenže by to Jace nepřežil Emily,tvoje krev je pro něj jed",Emily si znovu povzdechla a říká "pravda.. to nechci,raději já než on" a Jace "zlato,co to plácáš.. neumře ani jeden z nás,něco se musí vymyslet" a Viktor "obávám se Jacei,že těch možností moc nemáte" a Alex "tak co budeme dělat?" a Viktor "to bohužel ještě nevím..",zavřel knihu a položil jí na svůj stůl..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat