Iris není ve své kůži

12 4 0
                                    

Emily se cítila zvláštně..
Jako kdyby do toho světa nepatřila,nechápala nic z toho co se děje.. Od té doby co jí začaly ty noční můry se cítila všelijak..
James si opět začal číst ve staré knize,tak Emily s Jaceem ho nechali být a vyšli z jeho knihovny..
Šli po chodbě směrem do kuchyně a Jace chytal Emily za ruku.. ale ona se mu vytrhla a říká "neměli bychom chodit takhle za ruku Jacei.. mohla by se tu objevit Iris",Jace se na ni podíval smutným pohledem a říká "je to pro mě těžké.. nedotýkat se tě" a Emily "pro mě také ale řekli jsme si,že to vydržíme pokud nechceme aby nám Iris dělala potíže" a Jace "proč jí prostě něco neřekneme.. přece sebou takhle nenecháme vorat,jí to může být jedno jestli spolu jsme nebo ne,ona měla možnost" a Emily "Jacei.. vím že kdybych jí tohle řekla,tak by mě nebo tobě něco udělala,já už nemám zapotřebí se tu s ní dohadovat.. nejdřív se zdála být v pohodě,ale koukám že to v hlavě nemá v pořádku"..
Jace si Emily přitáhl blíž k sobě a zadíval se jí do očí.. pohladil po tváři a dával jí polibek.. po chvilce se i líbali..
Ale to ovšem netušili.. že Iris je na chodbě taky a měla namířeno přímo k nim.. Odkašlala si a říká "netuším vás?",Jace se odtáhl od Emily a říká "mám být upřímný?" a Iris "nemusíš.. vím co chceš říct.. Emily můžeš na moment" a dívala se na ní jako vrah.. Věděla že jí chce zase vyhrožovat protože jí neposlechla a Jace odpověděl za ní "jestli chceš Emily něco říct tak to řekni teď a tady,nemáme před sebou žádné tajemství" a Iris "ale já chci mluvit jen s ní.." a Emily "abys mi mohla zase vyhrožovat?" a Iris "nikdy jsem ti nevyhrožovala.. špatně sis to vyložila"
a Jace "vyhrožovala Iris.. řekla jsi jí že jestli se mě ještě dotkne,tak jí ublížíš a nebo zabiješ.. to není výhrůžka?" a Iris "možná.. ale nemyslela jsem to tak" a Emily "to ti mám věřit?" a Iris "věř nebo nevěř to je mi celkem jedno,každopádně jste mě vodili za nos a z toho si ponesete důsledky" a Jace "Iris.. jsi trapná,nebudeš nám tu nic zakazovat! já Emily miluju tak se s tím smiř" a Iris "nesmířím.. máš milovat mě,já jsem tu celou dobu s tebou.. tahle si sem přijde a točí se vše kolem ní.. neměl jsi jí sem tahat,kvůli ní jde vše do háje".. Jacee už ta Iris rozčílila a začal na ní řvát přes celou chodbu "to jsem jí měl nechat u  ní doma celou dobu s těma démonama co si hráli na její rodiče? Iris prober se.. už tu nemusela ani být" a Iris "no a co.. aspoň bys jí neměl plnou hlavu.. myslel bys na mě.. nemuseli bychom se o ní starat jako o malou holku.. já jí tu nechci rozumíš!" a Jace "to už vážně přeháníš ne? Iris vážně nechápu kde se v tobě bere ta zlost vůči Emily.. když přišla chovala jsi se normálně.. dokonce jsi s tím souhlasila,teď ti tu vadí? jaký máš důvod.." a Iris "ona je důvod sama o sobě.. velká čarodějka,stejně nic neumíš a hraješ si na to.. ty nikdy nebudeš lovec stínů jako my a nikdy nebudeš ta na které mi záleží"..
Alex nejspíš vše slyšel protože moc potichu nebyli.. Otevřel dveře od kuchyně a říká "Iris nechtěla by ses trochu sklidnit.. nevíš co říkáš.. budeš toho litovat" a ona "říkám jen pravdu.. nesnáším Emily,vzala mi Jacea a bude toho litovat spíš ona.. ne já" a Jace "trochu silná slova nemyslíš si?" a Iris "ne nemyslím.. říkám to co cítím,noční můra s tím hřbitovem se jí měla stát osudnou.. jenže on byl už moc vyčerpaný a ona mu zasadila poslední ránu tou runou.. takže to nemohl dokončit"..
Emily to zarazilo.. Jak mohla Iris vědět co se tam stalo,když tam nebyla?
Jace jí to řekl do detailů?..
Jace vzal Emily za ruku a vedl jí do kuchyně.. nechtěl se dál hádat s Iris.. Byl vytočený.. Iris ještě křikla na Emily než zavřeli dveře "ještě to neskončilo".. Alex jen zakroutil hlavou nad jeho sestrou.. nepoznával jí.. nechápal co se s ní stalo..
Sedli si ke stolu a jen mlčky poslouchali Iris jak se rozčilovala na chodbě..
Emily se zase vrátila ta myšlenka.. jak to Iris mohla vědět?..
Hrála si v prstech se svou stélou a říká "co se tady vlastně dělo když jsi mě sem přivedl v bezvědomí,po tom co mě zasáhl na hřbitově tím mečem s jedem?".. Jace se na ni podíval a řekl "nic zvláštního.. jen jsme se o tebe všichni starali,James na tebe použil hojivé runy" a Emily "mluvil jsi o tom s Iris.. co se tam stalo a tak?" a Jace "ne mluvil jsem o všem jen s Jamesem, nevím jestli jí to pak řekl.. proč se ptáš" a Emily "ty jsi jí na chodbě neslyšel?.. řekla že to už nezvládal a byl vyčerpaný,není to divný?" a Alex "je teda pravda že zrovna nám o tom James nic neříkal.. jen to,že jsi byla napadena tím přízrakem co měl jed ve svým meči" a Jace "myslíš si.. že Iris má s tím něco společného?" a Alex "vždyť je to moje sestra,nic takového že by se přidala k těm démonům a psychopatům nepřipadá v úvahu.. na to by neměla.." a Emily "nevím.. jen mi to přijde moc divné.. nějaká spojitost tam být musí,nedává to smysl" a Jace "Emily má pravdu Alexi.. něco za tím je" a Emily "nebo když mi vyhrožovala na té chodbě.. jako kdyby to vůbec nebyla Iris.. měla strašné oči plné hněvu,strachu a vzteku" a Alex "tím chceš říct.. že tu jsou dvě Iris?" a Emily "to ne.. já nevím.. jen jedna ale s dvojím chováním nebo tak něco"..
Jace nad tím přemýšlel.. bylo na něm vidět že se trápí a neví co s tím má dělat..
Alex připravoval jídlo.. u toho si něco broukal.. asi aby se zbavil divných pocitů..
Emily seděla u stolu vedle Jacee a také přemýšlela,nemohla přijít na žádnou spojitost.. vše co se týkalo Iris jí přišlo divné a nepřirozené..
Po nějaké té chvíli přišel do kuchyně James a říká "slyšel jsem vás se hádat na chodbě.. tak teď všude hledám Iris abych si s ní mohl promluvit,ale nemohu jí nikde najít.. díval jsem se i k ní do pokoje ale není tam" a Jace "my jí naposledy viděli na chodbě" a Alex "zase někde trucuje a vymýšlí jak se pomstít Emily" a James "zkusím to ještě nahoře" a odešel..
Všichni se po sobě podívali a Emily říká "kde může být.." a Jace "nevím.. třeba si někam zalezla a teď vymýšlí omluvu.. nebo si uvědomuje že to přepískla a radši se schovala" a dal jí pusu na tvář a Alex říká "určitě bude nahoře ve skleníku.. chodí tam často" a Emily "ve skleníku?".. Jace se na ní usmál a říká "já ti ho ještě neukázal..",Emily zavrtěla hlavou že ne a Alex říká "nejkrásnější věc v celém institutu a ty jí to neukážeš hned první den? styď se Jacei" a Jace "jsem na něj úplně zapomněl" a zvedal se od stolu a Alex říká "nepočká to až po večeři?" a Jace "jsme tu za chvíli.. stejně se tam musíme podívat po Iris" a chytl Emily za ruku a vedl jí pryč z  kuchyně..
Institut byl strašně vysoká,stará budova.. takže neměli výtah a muselo se chodit pěšky po schodech.. po mnoha schodech.. bylo jich snad stovky..
Emily s Jaceem byli skoro v předposledním patře.. za celou dobu nepotkali Jamese na schodišti a Jace říká "asi se mu nechce do těch schodů".. Emily postrádala dech jak byla unavená a říká "třeba už tam dávno je" a Jace "pochybuju.. ten jí hledá určitě někde dole.. on sem už moc nechodí.. jak stárne tak mu ty schody připadají nekonečný,tak posílá nás do skleníku zalévat květiny a tak.." a Emily "nedivím se mu".. zbývalo už jen pár schodů..
Konečně byli až nahoře.. Jace otevřel dveře a Emily už zahlédla nějaké rostliny.. Létaly tam motýli a také malé ptactvo.. Byla to nádhera..
Jace šel za Emily a říká "nejhezčí to tu je o půlnoci.. někdy ti to tu ukážu" a Emily "je to tu nádherné už teď" a Jace "vážně je to tu hezčí v noci když je tma" a rozhlížel se..
Volal na Iris ale neozývala se.. Bylo tam prázdno..
Iris se musela schovávat někde jinde..
Kdo by se sem do těch schodů škrábal dobrovolně..
Procházeli se asi deset minut a pak se Jace od ní vzdálil a šel hledat Iris na druhou stranu..
Emily procházela cestičkou kolem které byli malé kamínky co zářily modře.. Bylo to krásné.
Najednou slyšela jak praskla větvička.. otočila se,ale nikoho neviděla..
Myslela si že to je Jace a chce si z ní jen udělat srandu..
Po pár minutách jí do nosu uhodil strašný zápach.. zase ten mrtvolný smrad..
Dělalo se jí z toho blbě od žaludku.. Šla dál s rukou před pusou a snažila se nevnímat ten zápach.. Měla divný pocit..
Najednou viděla cosi pod keřem.. Bílá látka.. že by od nějakých šatů.. řekla si pro sebe..
Klekla si na zem aby se mohla podívat zblízka..
Odhrnula větve keře a zamrazilo jí.. Ztuhla jí krev v žilách a začala křičet..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat