Emily se probudila..
Už ani nebylo ráno,spíš dopoledne..
Bylo jí divně.. Smutně.. Neměla nikoho komu by to mohla všechno říct.. Kdo by jí neměl za blázna.. Cítila se sama..
Dala si sprchu a převlékla se do šortek a černého trička.. Venku bylo krásně..
Docela se divila,že je sobota a mamka jí nepřišla vzbudit se snídaní do postele jako to dělala každou sobotu..
Třeba ještě spí pomyslela si Emily a šla dolů do kuchyně..
Nebyli v kuchyni a dokonce ani v obýváku.. Obvykle její táta už koukal na svoje oblíbené pořady..
Vypadalo to tam spíš jako po výbuchu, včerejší nádobí bylo ještě na lince..
Šla teda nahoru do jejich ložnice,jenže ani tam nebyli a dokonce bylo i ustláno..
V sobotu dopoledne nikam nechodí.. Tak kde jsou?
Docela se začala o ně bát,že se jim něco stalo.. ale co?
Zase měla plno otázek.. Ale nikdo jí na ně neodpověděl..
Když šla zpátky dolů po schodech,všimla si obálky u dveří.. V sobotu pošta nechodí pomyslela si a zvedla obálku ze země a zadívala se na ní.. Byla ze starého pergamenu a s pečetí.. Naháněla jí spíš strach. Byli na ní znaky které nikdy dřív neviděla..
Nechápala to ale doufala že v té obálce je nějaké vysvětlení.. Otevřela jí a nestačila se divit. Celý obsah dopisu byl napsaný krví.. Přeběhl jí mráz po zádech.. Ale konečně začala číst.."drahá Emily
Unesli jsme tvé rodiče protože máš něco co my chceme!.. Nepamatuješ si to ale bylo s tebou něco provedeno když jsi ještě byla malá.. Máš schopnost kterou my potřebujeme!
Buď to půjde po dobrém a nebo špatném.. Jen to je na tobě co si vybereš.. Každopádně mysli na svoje rodiče! Nemuseli by přežít jen kvůli tobě.. Čekali jsme na to příliš dlouho.. Proto se ti dostáváme do hlavy skrz noční můry co se ti zdají! Nejsou obyčejné vždy po sobě něco zanechají.. Tak si vyber drahá Emily! Buď jen TY a nebo všichni co miluješ a záleží ti na nich.."Emily nevěřila svým očím.. Co na ní bylo provedeno když byla malá? Co ti psychopati potřebují od ní? Co zanechali noční můry? Kde má hledat rodiče a jsou v pořádku?.. Ty otázky byli vyčerpávající..
Jen co si dočetla dopis tak celý vzplanul a nebylo po něm ani památky..
Sesunula se po zdi na zem a začala plakat.. Bylo toho na ní moc a nic nechápala.. Nevěděla co má dělat.. Byla na dně svých sil..
Bála se o ně.. I když byli jakýkoliv milovala je nejvíc na světě a nikoho jiného neměla..
A teď už ani je..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?