Hřbitov

27 5 0
                                    

Emily přišla domů..
Chtěla se proplížit do pokoje aby se ušetřila otázek,ale matka jí stejně zastihla na schodech a říká "moc dlouho jsi tam nebyla zlato,to tam bylo tak nudné že jsi přišla domů dřív?".. Emily přemýšlela co říct aby jí neměla za blázna a odpověděla "ne mami jen mě to tam nebavilo,bylo tam moc lidí" a matka "to pozvala Karen celou Anglii ne".. Emily se zasmála a říká "jo kéž by,mami jdu si lehnout dobrou" a odcházela po schodech nahoru do svého pokoje.. Matka jen zakroutila hlavou co se s ní děje a šla do kuchyně..
Emily sebou plácla na postel a měla vše před očima co se dneska a minulé dny stalo.. Vůbec to nechápala,jak Karen mohla být v parku odpoledne a večer si to nepamatovat? nebo mít sebou psa a pak se dozvědět že žádného nemá.. Proč se objevili havrani,záhadná mlha a divně chladná Karen?
Měla moc otázek.. jenže žádné odpovědi. Byla z toho tak zoufalá že po hodině usnula oblečená i s teniskama..
Přišel sen.. nebo že by další noční můra?
Běžela..
Běžela bosa po mokré silnici.. Něco jí pronásleduje,nevěděla však co.. Prostě se bála podívat přes rameno,bála se že jí to zpomalí a dožene jí to..
Před ní se rozléhal starý hřbitov.. Všude na stromech seděli havrani a některé lítali nad hroby.. Bylo to děsivý ale kam jinam měla běžet? Silnice už nikam nevede a do lesa běžet nechtěla..
Klopýtala mezi hroby a chtěla se někam schovat. Poprvé se ohlédla nic však neviděla.. Mohla konečně pořádně vydechnout a odpočinout si..
Rozhlížela se jestli neuvidí nějaký lepší úkryt.. Všude ale byli jen hroby.. Některé byli ale velký takže by se za ně dalo schovat..
Jen co se schovala za nejbližší obří náhrobek tak bránou hřbitova prošla velká postava celá v černém.. a v ruce měl strašně velký meč. Trochu jí to připomínalo Saurona z Pán prstenů.. Myšlenku zahnala do kouta.. Srdce jí bušilo jako o závod a měla strach..
Přízrak doprovázela šedá až černá hustá mlha.. Bylo to děsivé.
Rozhlížel se po celém hřbitově a hledal svou oběť.. Nasával vzduch aby ucítil svou kořist..
Emily se opírala zády o velký náhrobek a po chvilkách se rozhlížela kde se ten přízrak nachází.. Když se ohlédla naposled,tak ho už nikde neviděla,myslela si že třeba už odešel když nenašel co  hledá.. Bohužel..
Emily se pomalu zvedla a koukala se po něm.. Za sebe však nekoukala.. Byl tam..
Stál za ní a koukal na ní svýma chladnýma a prázdnýma očima a čekal.. s připraveným mečem v ruce..
Emily si oddychla a otočila se že se půjde schovat jinam a nebo při nejhorším do toho lesa.. Jenže to neměla dělat,v tu chvíli se napíchla na obrovský meč co projel celým jejím tělem.. Přízrak mečem ještě otočil a Emily z pusy vytékala krev.. Sesypala se mu k nohám a její oči vyhasly..

Emily se vzbudila uprostřed noci celá vystrašená co se jí to zase zdálo..
Tiše oddychovala.. Chtělo se jí brečet..
Nezmohla se na nic jiného než zase myslet na ty otázky "proč se tohle děje a zrovna jí?"

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat