Vampire

12 4 0
                                    

Přišel sen..
Byl tam Jace.. a Emily..
Leželi spolu na posteli a dotýkají se.. líbají.. bylo jim krásně..
Jace kousal Emily do krku.. milovala to..
Nejdřív to bylo něžné a jemné,přesně tak jak se jí to líbilo..
Jenže postupně Jace kousal bolestivěji a Emily to spíš bolelo a děsilo zároveň.. tak mu řekla ať přestane,že jí už bolí celý krk..
Ale Jace si nedal říct a pokračoval.. dělal že jí neslyší.. Bylo mu to jedno že jí to bolí..
Emily už cítila v ústech železnou pachuť.. a na polštáři malé kaluže krve.. Jace nejspíš dělal že to nevidí..
Úplně ji ignoroval..
Emily křičela.. přála si ať už přestane,křičela na něj že to bolí..
Jace přestal a zadíval se Emily do očí.. rozesmál se.. byl to divný smích..
Jeho oči najednou ztmavly a měl je celé černé.. kolem nich černé i červené malé žilky.. měl hladové oči..
Cenil na ní upíří tesáky a pořád se na ní smál tím smíchem.. tím tónem..
Emily se vzpírala a začala křičet a Jace řekl "tohle ti už nepomůže"..
Jace se zakousl do své oběti naposled..

Emily se probudila..
Sedla si na posteli a utřela si pot z čela.. Nevěřila tomu co se jí právě zdálo.. Jace a upír? to není možné..
Podívala se na mobil aby zjistila kolik je hodin.. Bylo půl čtvrté..
Zjistila že jí přišla zpráva,byla od Jacea..
"přijď ke mě do pokoje. Jace".. Byla odeslána asi před deseti minutama.. To byla ještě v noční můře.. takže to neslyšela..
Zvedla se z postele a šla ke dveřím,otevřela je a vykoukla jestli není někde v blízkosti Iris.. nikde jí neviděla,tak přeběhla chodbu a zaťukala na dveře od Jaceova pokoje..
Otevřel a říká "ty jsi spala Emily?",ona přikývla a říká "jsem z toho všeho usnula a ani jsem nevěděla jak..",Jace jí pozval dál..
I on měl pěkný pokoj.. laděný do černé barvy.. prostě se k němu hodil..
Sedli si na postel a Emily říká "proč jsem vlastně měla přijít?" a Jace "protože jsi mi chyběla" a zaculil se na ní.. ten úsměv uměl jen on.. byl neodolatelný..
Začli si povídat a Jace říká "měla jsi nějaký sen? měli bychom mluvit o všech snech co se ti zdají",Emily si na to vzpomněla a říká "tenhle moc zajímavý nebyl.." a Jace "vážně ne.. no dobře,ale kdyby sis chtěla promluvit tak klidně mluv.. je to důležitý",Emily si zrovna nechtěla povídat o tom jakej byl Jace upír.. a tak říká "vím že jsou důležité ty sny a noční můry.. ale tohle byla blbost,pravděpodobně by se to ani nemohlo stát.." a Jace "jak myslíš.." a vrhnul se na ní úplně stejně jako v tom snu..
Konečně byli spolu sami.. v jeho pokoji.. Iris sem má zakázáno chodit bez dovolení,stejně jako kdokoliv jiný..
Jace má rád svoje soukromí.
Emily měla pocit že prožívá "deja vu"..
Dělo se to samé.. Jace jí kousal jemně do krku..
Po chvilce jí nechtěně kousl hodně že jí to zabolelo.. tak ho od sebe odstrčila a řekla "to bysme neměli..",Jace se na ní podíval a říká "proč ne.. Emily vždyť nic špatného neděláme a Iris tu není,nevidí nás" a Emily "já vím.. ale přesto toho necháme".. Sedla si a opřela si hlavu o svá kolena a Jace říká "stalo se něco.." a Emily "ne.." a Jace "Emily.. zase mi lžeš.. už to na tobě poznám,co bylo v tom snu",Emily si povzdechla a říká "začal ten sen úplně stejně jako teď.. kousání do krku.. pak byla všude krev a ty jsi byl upír,pak jsi mě nejspíš zabil protože jsem se vzbudila",Jace se na ní díval a nevěděl co na to říct,ale nakonec řekl "upír.. Emily i kdybych byl,tak bych tě přece nezabil" a pohladil jí po noze a Emily "tak proč se mi něco takového zdá.. co když.." a Jace "jako že by mě nějakej kousl a já byl upírem? vyloučeno" a Emily "přece se nějaký ty noční můry můžou stát.. na hřbitově to byl asi jen začátek" a Jace "já jsem lovec stínů.. upíry a tihle stvoření zabíjím,jsou to naši nepřátelé" a Emily "tak co to může znamenat.." a Jace "netuším.. můžeme se zeptat Jamese ten ví všechno" a Emily "půjdu za ním.. musím jít stejně napřed abychom tam nepřišli spolu kvůli ní.." a zvedala se z postele,Jace jí chytil za ruku a dal jí pusu a říká "ještě se musíme rozloučit.. dole vše musíme tajit".. Dlouze se líbali a po pěti minutách se Emily od něj odtáhla a šla ke dveřím,vykoukla z pokoje.. vzduch byl čistý,tak vyšla na chodbu a zavřela za sebou dveře..
Zabouchala na dveře knihovny kde byl obvykle James.. Vešla dovnitř a James na ní promluvil zpoza svého stolu.. "copak potřebuješ Emily",přišla k jeho stolu a říká "něco se mi zdálo a já tomu nerozumím",James zavřel knihu a podíval se na ní a říká "povídej.. může to být důležité"..
Jace přišel také do knihovny a opřel se o regál s knihami a Emily říká "Jace v tom snu byl upír..",James se podíval na Jacea a říká "upír?.. a jak se to stalo.. to ti jen tak řekl.. nebo se v něj proměnil?".. Emily se začala červenat a říká "ne.. stalo se to potom z něj.. nejspíš mě i  zabil ale to jsem se už vzbudila".. James se zahleděl někam do kouta a říká "tvoje noční můry se mohou.. ale také nemusí stát,především bych o tom něco musel vědět kdyby byl Jace upír.. a nesměl by na slunce" a Jace "jsem si jistý že upír nejsem a ani nebudu.." a James "jistá rizika tu jsou.." a Emily "jaká?"..
James si jí prohlédl a říká "může se to stát.. ale třeba obráceně" a Jace "jakože by Emily byla upír.." a James "ano.. a víš co by to znamenalo Jacei,no ale je pořád s tebou,takže se jí nemůže nic stát.." a Jace "vím.. ale nedokázal bych to.. žádný upír se k ní nepřiblíží.. nebo pocítí mé stříbrné ostří" a usmál se na ní..
Emily to vůbec nechápala.. Měla v hlavě pořádný zmatek..
James sice všechno ví nejlíp,se vším poradí.. ale stejně se cítila jako blbec,co nic neví a nechápe..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat