Démoni jsou všude

10 3 0
                                    

Emily i Jace vešli do pokoje..
Nemohla však věřit svým očím.. Všude po zdích byla krev a nápisy "witch" "dead" a tak dál.. všude bordel a chaos..
Šuplíky vyházený,okna rozbitý a na podlaze cosi černého.. Jace se rozhlížel a říká "je to docela čerstvé.. démoni tu nejspíš měli mejdan"..
Šel do koupelny a po pár vteřinách zavolal na Emily ať jde za ním.. Přišla a hned jí uhodil do nosu strašný zápach.. nemohla se nadechnout ani pořádně dýchat aby to neměla v puse,zvedal se jí z toho žaludek.. Podívala se na Jacea a říká "co to je.. strašně to smrdí" a Jace "démoní zápach.. je vidět že tu žijou asi přes noc.. a ještě se tu rozkládá ten co jsem ho zabil.. koukej na zrcadlo" a ukázal na něj..
Na zrcadle také bylo napsáno "witch" krví.. ale černou..
Z toho domu jí mrazilo.. Necítila se tam dobře a ještě ten zápach..
Popadla batoh a házela do něj věci co potřebuje a v institutu už je nemá..
Pokoj vypadal jako po výbuchu,ale věci tam naštěstí měla všechny..
Když měla vše v batohu Jace si ho dal přes rameno a říká "měli bysme jít,pokud už máš všechno" a Emily se rozhlédla po těch troskách a říká "myslím že už můžem jít..",popadla ještě svůj notebook a foťák co měla na stole a šli z pokoje..
Když šli po schodech dolů,tak oba slyšeli divné zvuky.. Jace si připravoval svůj meč a říká "kde je ten Alex.. měl čekat pod schody" a nakoukl do kuchyně ale neviděl ho a Emily říká "třeba ho něco zaujalo v obýváku".. Přešli kuchyň a ocitli se na prahu obývacího pokoje a už zjistili zdroj toho divného a otravného zvuku..
Alexe věznil v klepetu obří štír.. podobný démon co se tu už objevil a co ho Jace zabil..
Alex se snažil dostat se z toho klepeta ale moc mu to nešlo.. štír byl moc silný.. měl pevný stisk..
Jace mu šel na pomoc,hodil Emily batoh aby mu při boji nepřekážel a švihnul mečem štírovi přímo před očima.. ten vydal skřípavý zvuk..
Boleli z toho uši..
Démoní štír otevřel klepeto kde věznil Alexe a ten spadl na zem a šel po Jaceovi..
Alex se vzpamatoval a pomohl mu bojovat s tím divným štírem..
Emily jen stála a nevěděla jak jim má pomoct.. Chtěla aby ta potvora už dala pokoj..
Po pár minutách boje bylo po něm a zbyly jen černé zbytky na podlaze.. Zase tu byl ten hnusný smrad..
Jace si otíral démoní krev z meče do opěradla sedačky která byla už taky v hrozném stavu a říká "to bylo jednodušší než se zdálo.. jsi v pohodě Alexi?" a on "jsem.." a díval se směrem za Emily a dodal "Emily buď v klidu a hlavně se neotáčej!",Jace se také podíval a říká "sakra.. ten tu chyběl"..
Emily vůbec nevěděla co má dělat a hlavně co je za ní.. Nemohla se hýbat a nohy jí to také nedovolili,protože je měla celé dřevěné strachem..
Cítila však dech.. studený mrtvolný dech..
Runa nejspíš nefunguje.. nebo démoni byli už uvnitř a čekali jen na to až se tu Emily ukáže..
Najednou cítila vzadu na krku něco hodně ostrého.. bodlo jí to.. Jace na toho démona ukázal mečem a říká "nedotýkej se jí nebo tě zabiju..".. ten démon se začal smát a vydával divné zvuky.. jako kdyby skřehotal a říká "on jí nechce zabít.. možná až potom co bude mít její schopnosti a sílu.." a Alex "kdo on.." a démon "chlapci.. nemám čas se tu s vámi vybavovat,jen vezmu tu krásku a jdeme" a Jace "tak to jen přes mojí mrtvolu" a šel proti němu s mečem a démon mu říká "to ti klidně můžu zařídit lovče stínů.. zabiju i tvého kámoše a pak odsud vypadnem".. Jace odstrčil Emily nastranu a zabodnul meč do démona.. vystříkla černá krev a on zaburácel bolestí a říká "tak po zlém to chceš.."
Alex mu šel na pomoc a oba do toho démona bodali.. on jen křičel a pořád něco říkal o tom že je oba zabije.. ale spíš prohrával..
Emily bylo strašně.. tohle nechtěla.. Věděla že to bude nebezpečné,ale myslela si,že popadne svoje věci a půjdou.. ale místo toho se tu slejzají démoni a všichni tři jsou v nebezpečí kvůli ní..
Jace s Alexem konečně zabili toho démona co jen machroval a Emily říká "to jsem nechtěla.." a Jace "za to nemůžeš a neobviňuj se.. věděli jsme že tu budou,jen co jsme se sem přiblížíli tak se ten přístroj mohl zbláznit.. bylo jich hodně.. takže bysme měli vypadnout.." a popadl batoh od Emily a Alex říká "pojďte ke mě.. hodím nás rovnou do institutu",oba šli k němu a ten vytáhl z kapsy tu věc.. ten jejich záhadný mobil a stiskl tlačítko..
Jenže se nic nestalo.. Zopakoval to asi třikrát ale stejně se neobjevily v institutu.. Jace se zamračil a říká "co se děje.. proč to nefunguje?" a Alex "rozbitý není.. nevím co se s tím stalo",kluci se začali dohadovat a Emily si všimla pohybu v kuchyni.. když už zahlédla dalšího démona tak říká "kluci.. nehádejte se je tu další..",oba se otočili tím směrem a hned se pustili do boje s tím menším démonem.. vypadal jako pes.. akorát strašně krvavý a od slizu..
Když bylo po něm.. Jace vytáhl svůj mobil a zkoušel to taky.. jenže nefungovalo to..
Emily si prohrábla vlasy a říká "nefunguje tu nic.. ani runa,měli bychom odtud vypadnout klidně i pěšky kluci" a Alex "musíme to risknout".. Sebrali se a vyšli ven z toho divného domu..
Jen co vylezli ven na trávník,tak se ke dveřím nahrnulo dalších asi šest démonů.. ale nešli po nich.. byli uvězněni uvnitř.. byli v pasti..
Alex se rozesmál a říká na ně "sem si už netroufnete co? zbabělci smradlavý!" a ukázal na ně prostředníček.. Emily i Jace se mu museli smát..
Celou cestu zpátky si to Emily vyčítala.. Cítila se sobecky.. Ale Jace jí uklidňoval "nemusíš cítit vinu Emily.. šli jsme dobrovolně" a Alex "jasně.. dlouho jsem nezažil takovou akci,kdybych nešel tak bych vyšel ze cviku a pak bych vás ani neochránil.." a Jace "nebudeme to říkat Jamesovi.. o démonech ani slovo" a Alex "nemusí taky vědět všechno"..
Došli k institutu.. Emily se konečně cítila v bezpečí.. sem démoni nemohli.
Ale proč tam nefungovala ta runa?..
Vešli dovnitř a po chodbě šla zrovna Iris a říká "už jste tu.. Emily děkuju za ten rozhovor s Jamesem,sjel mě jako malou holku.." a Jace "vždyť se tak chováš" a ona "dej si bacha na jazyk Jacei".. Alex šel hned do koupelny,protože si celou cestu stěžoval že smrdí od démoní krve a slizu.. Nakonec šel do sprchy i Jace..
Iris se dívala na Emily a říká "už tě nemiluje.. poznám to na něm,jsi tu sama" a Emily "máš to co jsi chtěla.. tak mě už nech žít a nevšímej si mě" a prošla kolem ní a šla nahoru po schodech do svého pokoje.. Iris ještě na ní zavolala "udělala jsi dobře.. dopadla bys hodně špatně.."..
Emily vešla do svého pokoje a zabouchla vzteky dveře.. Hodila batoh ke stolu a na stůl položila notebook s foťákem..
Položila se na postel.. Litovala toho že je sebou musela tahat do toho domu..
Kdyby se jim něco stalo,vyčítala by si to do konce svého života..
Naštěstí jsou oba silní a umějí bojovat s démony..
Myslela jen na ten hrozný dům..
I když bylo odpoledne.. Emily usnula..
Byla ze všeho tak unavená,bylo toho na ní moc..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat