Pohled na institut z venku byl nádherný.. Byla to obrovská budova z jiného století,skoro jako kostel ale daleko větší.. Jako kdyby sem ani nezapadal.. Měl také větší pozemek a brána byla nádherně zdobená.. Prostě nádhera.
Cestu na hřbitov měli docela dlouhou a Emily si myslela že teď Jace vytáhne tu věc a zase je přenese.. Jenže ten mobil nevytahl a místo toho říká "nebude ti vadit když půjdeme pěšky?
není to tak daleko jak to vypadá" a Emily "nevadí aspoň se projdeme",tak vyšli..
Cestou si povídali aby nepřišlo to trapné ticho.. Emily zajímalo jak to je mezi ním a Iris,tak se zeptala "ta Iris.." a Jace "ano? sestra Alexe" a Emily "tvoje holka",Jace se zasmál a odkašlal "ne.. není moje holka.. nějakou dobu když se tam přistěhovali tak mě chtěla to je pravda ale měla smůlu.. jako lovec je dobrá ale jako holka je strašně rozmazlená",Emily se ulevilo.. ale nevěděla proč,vždyť Jace by stejně o ni neměl zájem.. On byl lovec,zatímco ona nevydařený experiment? Hybrid? jak jí nazval James..
Myšlenku zahnala do kouta a ptala se dál.."Jacei myslíš si že pro mě přijdou?",věděl že se na to zeptá a taky věděl že přijdou,že to nenechají být a dostanou co chtěj a tak jí odpověděl "Emily.. nebudu ti tu říkat lži ani patlat med kolem pusy,nepřestanou tě hledat dokud tě nedostanou,chtějí tě živou takže tě nemůžou zabít ale to neznamená že ti nemůžou ublížit.. ale jsme tady a ochráníme tě" a Emily "čekala jsem to.. jenže co když se stane něco vám kvůli mě" a Jace "máme všemožné zbraně na démony a všelijaké přízraky co na nás vypustí.. nestane se nám ani tobě nic,neboj se" a mrknul na ní.. Asi si myslel že jí tím uklidní,ale to se spletl.. Myslela na to pořád..
Zanedlouho stáli před bránou hřbitova a Emily měla divný pocit,jako kdyby už tu byla.. Tu bránu poznávala..
Jace si všiml že se zastavila a je mimo a říká "co se děje?" a Emily "tady jsem už byla.. v tý poslední noční můře" a Jace "říkal jsem že ty tvoje jsou něčím zvláštní,jak ty runy,tak tohle.. ústřižky,vzpomínky,vzdálená budoucnost..",Emily se zarazila a říká "vzdálená budoucnost? tím chceš říct že mě může zabít nějakej psychopat sekerou v lese a nebo Sauron mečem u náhrobku?".. Jace jí chytil za ruku a říká "stát se to může ale nemusí,jsem tu přece já a taky James s dvojčaty,ochráníme tě i před tím Sauronem jak mu říkáš" a Emily "takový strach jsem snad ještě nikdy neměla.." a Jace "to je přece přirozené že máš strach.. mám ho i já"..
Prošli branou na hřbitov.. Emily vůbec nepřekvapovalo že byl úplně stejný jako v tom snu.. Jen se modlila ať se tu neobjeví i ten přízrak..
Procházeli cestama mezi náhrobkama. Emily se pořád ohlížela,měla takový strach že to nedokázala popsat.. Zastavili se,byli na místě.. Kupodivu to byl úplně stejný náhrobek jako ve snu.. To jí nahnalo ještě větší strach a říká "no to jsem mohla tušit" a Jace "neříkej že to byl úplně stejný náhrobek".. Ona je kývla na souhlas a Jace říká "jen se ti dostali do hlavy Emily,chtěli ti navodit noční můry aby jsi přemýšlela co jsi zač" a Emily "nenávidím je..",klekla si vedle náhrobku svých pravých rodičů a rozplakala se.. Jace se jí snažil uklidnit,ale bylo to marný.. Čím víc se snažil tím víc to bylo horší.. Nechal jí tedy vyplakat ale lámalo mu to srdce když jí slyšel skoro křičet..
Po chvíli se už pomalu uklidňovala a začala mluvit "proč jim to udělali.. vždyť mě jen bránili",Jace jí hladil po zádech a říká "právě proto.. že tě bránili.. je mi to líto"..
Ještě chvíli seděli když v tom se nějak rychle zatáhla obloha a setmělo se.. Jace se podíval na hodinky a říká "je ještě moc brzo aby se stmívalo a tak dlouho tu zase nejsme" a Emily "třeba bude bouřka" a zvedla se ze země.. V tom viděla hustou šedo černou mlhu a říká "ne.. to nee Jacei" a sáhla mu na záda aby se taky zvedl a podíval se tím směrem.. Jace se postavil a říká "hlavně klid Emily,přece sem nepřijde ještě on,to by byla až moc velká náhoda",do vysokého stromu uhodil blesk a v zápětí se ozval hrom až zaduněla zem..
Mlha ještě víc zhoustla.. Z menší dálky byl slyšet zvuk jako když meč reje do země a do kamenů.. V tom si Emily uvědomila,že to v tý můře slyšela taky a říká "je tady Jacei,ten zvuk.. jde sem"
A to už viděli přízrak jak prochází bránou.. Mlhou.. Byl daleko větší a hrozivější.. "co budeme dělat?",podívala se na Jacea a on odpověděl "bojovat Emily,nic jiného mi nezbyde" a Emily "vždyť tě zabije" a Jace "proto mi to dovol.." a vzal jí jemně za krk a přitáhl jí k sobě.. přitiskl svoje rty na její.. Možná to byl jejich první a také poslední polibek.. Ale byl nádherný.. Cítila se díky němu silnější a po jeho boku se nebála.. Byla v bezpečí..
Po několika vteřinách se odtáhl a říká "třeba byl poslední.." a pohladil jí po tváři.. Otočil se za přízrakem co se pomalu blížil a říká "chci abys tu zůstala,nepřibližuj se k němu,slib mi to",Emily to však slíbit nemohla.. Co když Jace bude potřebovat pomoct,co když Jace prohraje a přízrak půjde po ní.. "Jacei já tu nemůžu jen tak stát a dívat se jak tě zabije" řekla Emily a Jace "prosím.. tebe nesmí zabít..",Emily si skřížila prsty za zády a řekla "slibuju"..
Přízrak už byl blízko,doslova o pár hrobů.. Šel z něj strach..
Jace věnoval Emily poslední úsměv a vrhl se na přízrak..
Byl silný.. Ale to byl Jace také.. Sice ten jeho meč vypadal jako plastový led.. ale byl dost silný.. Během několika minut boje přišel přízrak o ruku.. z toho pahýlu co mu tam zůstal začali vylétávat havrani.. Bylo jich strašně moc.. Emily nechápala jak je to možné..
Bála se.. strašně se bála o Jacea.. Zkoušela myslet na nějaké zaklínadlo,sice tu knihu ještě v ruce neměla ale v hlavě jí to začalo šrotovat.. Začali se jí před očima zjevovat nějaké obrazce.. runy..
Přízrak se skolil k zemi.. Jace měl možnost zasadit mu poslední ránu mečem a bylo by nadobro po něm.. Ale už byl vyčerpaný.. Emily se před očima zjevilo zaklínadlo kterým by ho mohla dorazit,přiběhla k nim ale Jace jí zarazil a vykřikl "Emily běž od...",jenže to ani nedořekl a přízrak sekl mečem Emily přímo do břicha.. Začala jí téct krev.. I z pusy ale nevšímala si toho a vyřkla zaklínadlo.. V tu chvíli přízrak zmizel a do oblohy vzlétly havrani.. Bylo jich stovky,možná tisíce.. Emily se sesypala k zemi a lapala po dechu.. Po pár vteřinách upadla do bezvědomí..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Misterio / Suspensopříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?