φεύγω

4.3K 371 0
                                    

"Αυτά που θα έρθουν δεν τα ξέρεις ...Μέσα σου όμως ελπίζεις να είναι καλύτερα .."

Με μόλις 1000 δολάρια στα χέρια της και μια βαλίτσα βρίσκεται πλέον συ ο χώρο αναμονής για την πτήση της . Οι γονείς της δεν ήρθαν καν στο αεροδρόμιο αφού θεωρούν πως η κόρη τους έδειξε ανυπακοή και κάτι τέτοιο δεν αρμόζει στην οικογένεια

Με τον αδερφό της για συντροφιά μάζεψε στην βαλίτσα τα κομμάτια της και έφυγε πλέον . Το μόνο που ξέρει είναι πως ξεκινάει δε ένα κολέγιο της Μασαχουσέτης και όλα τα χαρτιά της είναι τακτοποιημένα αφού ο πατέρας της έχει αρκετές διασυνδέσεις όλα γίνανε γρήγορα .

Ο κόσμος στο αεροδρόμιο είναι αρκετός ,εκείνη χαζεύει τα παιδάκια που γελάνε χαρούμενα ενώ εκείνη μέσα της πνίγεται . Πόσο πολύ θα ήθελε να νιώσει έστω και λίγη από αυτη τη χαρά που αισθάνονται ..

Κρατάει την βαλίτσα καθώς στα μεγάφωνα ανακοινώνεται πως η πτήση της αναχωρεί και οι επιβάτες πρέπει να προσέλθουν στην υποδοχή .

Με ένα κενό βλέμμα γυρίζει για να δει τον απογοητευμένο αδερφό της να στέκεται πίσω της

"Αυτό ήταν Τζέικομπ.. φεύγω .." ψιθυρίζει καθώς τα μάτια της βουρκώνουν

"Μην στεναχωριέσαι ρε χαζό .. θα έρχομαι να σε βλέπω και εκτός αυτού για το οικονομικό μην σε απασχολεί.  Θα προσπαθήσω να σου στέλνω κι εγώ λεφτά " εκείνος προσπαθει να την κάνει να νιώσει καλύτερα αλλά δύσκολα τα πράγματα ..

"Ξέρεις ότι δεν θέλω . Θα μείνω στις εστίες και απλά θα βρω δουλειά δεν είναι κανένα παιδάκι Τζέικομπ απλά .. απλά νιώθω τόση θλίψη για την αντιμετώπιση ιδιαίτερα της μαμας .. Πώς μπόρεσε . " τα λόγια της σπασμένα αλλά απαγορεύει στον εαυτό της να δείξει κάποιο μεγαλυτερο συναίσθημα

"Δεν ξέρω Λίλιθ .. Δεν ξέρω .  Απλά πρόσεχε εκεί που πας καλά ? Σαγαπαω .." με μια δυνατή αγκαλιά τραβάει την αδερφή του κοντά χαρίζοντας της ένα φιλι στα μαλλιά ..

Το δάκρυ που κρατούσε έπεσε ..Εκείνη όμως το σκούπισε πριν το δει ο αδερφός της ..

"Αντίο ..."ψελισε και γύρισε την πλάτη της προχωρώντας προς το διάδρομο ...

Πλησίασε την υπάλληλο και έδωσε τα χαρτιά της μετά αι τον απαραίτητο έλεγχο μπήκε επιτέλους στο αεροπλάνο που θα άλλαζε τη ζωή της ...

Be aware ofWhere stories live. Discover now