"Και όταν τα χειρότερα έρθουν ... θα είσαι εκεί για να με σωσεις η για να βυθίσεις ακόμα περισσότερο στο βούρκο που θα πνίγομαι ?"
Είναι τρομοκρατημένη ... Ο Luke έρχεται προς το μέρος μου ενώ εγώ απλά τον κοιτάζω παγωμένη και ο βλάκας ο Jason από πίσω του γελαει σιγάνα κάνοντας μου νοήματα ότι την έχω πατήσει άσχημα .
Αναρωτιέμαι πως γίνεται ένας τόσο όμορφος άνθρωπος να είναι τόσο επικίνδυνος για την σωματική μου ακαιρεοτητα αυτή τη στιγμή . Μπορεί οπτικά να μοιάζει με άγγελο και ειλικρινά το πιστεύω αυτό αλλά ο δαίμονας που έχω αυτή η στιγμή μπροστά μου υπερτερεί της ομορφιάς του
Με μια του μονο κίνηση με πιάνει από το μπράτσο και με σηκώνει όρθια ενώ τα πόδια μου πασχίζουν να κρατηθούν για να μην πέσω ...
"Ώστε τελικά οι δρόμοι μας ενώνονται ξανά ..."λέει και με από το πουθενά μια δυνατή σπρωξια του με κάνει και πέφτω στο δέντρο πίσω μου χτυπώντας το κεφάλι μου ..
Ηλίθιε ξιπασμενε ...
"Ετσι δείχνεις την δύναμη σου εσύ ?" Τον ρωτάω χωρίς να σκεφτώ καθώς αισθάνομαι το κεφάλι μου να με πεθαίνει από το πόνο
"ΚΆΝΤΟ ΡΕ ! ΧΤΎΠΑ ΤΗΝ ΝΑ ΦΎΓΟΥΜΕ Η ΒΡΟΧΉ ΔΥΝΑΜΏΝΕΙ !" Φώναζει ο μαλακας από πίσω του και ο Luke σφίγγει το σαγόνι του ενώ εγώ απλά τον κοιτάω ..
"Χτυπά λοιπόν ... τι περιμένεις ?" Φωναζω πλέον μέσα στα μούτρα του καθώς βρίσκω θάρρος και τον πλησιαζω και το δυνατό χαστούκι που εισπράττω με κάνει και πέφτω στο βρεγμένο χώμα ξανά ... με χτύπησε ...
Το έκανε γαμωτο ...Τα μάτια μου βουρκωμένα συναντούν τα δικά του που με κοιτάζει μπερδεμένος .. γιατι με κοιτάζει έτσι ..Αυτός το προκάλεσε αυτό εξάλλου ,και τώρα τι ?
"Έτσι ρε !!! ΑΥΤΌΣ ΕΊΣΑΙ ΜΕΓΆΛΕ!" Ακούγεται η φωνή του Jason από πίσω αλλά ο Luke απλά γυρίζει και με ένα του βλέμμα σαν υπάκουο σκυλί ξανά μαζεύεται στην θέση του ...
Πώς γίνεται να σε πληγώνει κάποιος χωρίς καν να σε ξέρει ?πως γίνεται να σε ακουμπάει με αυτόν τον τρόπο χωρίς να λυπάται?
Αισθάνομαι τα χείλη μου να καινε και η γεύση μου αλλάζει ... ξέρω πως είναι αίμα αφού η μεταλλική γεύση στο στόμα μου γεμίζει κάθε κύτταρο της γλώσσας μου . Σηκώνω το χέρι και απλά τα σκουπίζω ... εκείνος ακόμα με κοιτάει περίεργα
"Μείνε μακριά μου" είναι οι μόνες λέξεις που λέει καθώς γυρίζει και χάνεται μαζί με τον σκύλο του μέσα στην βροχή ....
YOU ARE READING
Be aware of
General FictionΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...