"Πώς να εμπιστευθεί κάνεις ένα λιοντάρι που του υπόσχεται πολλά όταν πριν λίγο ήταν έτοιμο να τον φάει ?"
Αισθάνομαι το κεφάλι μου να πονάει υπερβολικά πολύ αλλά δεν μπορώ να κουνηθώ ... Κάτι βαραίνει τα μάτια μου ενώ προσπαθώ να σηκώσω το χέρι μου για να δω τι είναι χωρίς επιτυχία ...
Είμαι αδύναμη και το ξέρω πολύ καλά αλλά πως γίνεται το μόνο που θυμάμαι να είναι εκείνος ?Δεν γίνεται ...σίγουρα κάτι άλλο συμβαίνειΒάζω όση δύναμη έχω και σηκώνω το ένα μου χέρι προς το πρόσωπό καθώς ανακαλύπτω πως υπάρχει μια βρεγμένη πετσέτα επάνω στο μέτωπο μου καλύπτοντας ελαφρά και τα μάτια μου μαζί ...
Κάποιος υπάρχει όμως στο δωμάτιο ...
Ακούω βήματα να με πλησιάζουν ..."Μην σηκωθείς !" Η φωνή που ακούω μοιάζει οικεία ..μου προκαλεί όμως ένα συναίσθημα τρόμου ...
"Που βρίσκομαι ?" Ψιθυρίζω καθώς δεν έχω δύναμη να μιλήσω πιο δυνατά
"Σπίτι μου είσαι... απλά χαλάρωσε να δω ξανά τις πληγές σου " ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω αν είναι πραγματικά εκείνος αλλά δεν μπορώ .
Ένα ξαφνικό τσούξιμο στα χείλη με κάνει και τεντώνω το σώμα μου ενώ η μυρωδιά του οινοπνεύματος απλώνεται παντού στον χώρο που βρίσκομαι .
Αισθάνομαι το βάρος να φεύγει από τα μάτια μου και καταλαβαίνω πως η πετσέτα που έπιανα πριν πρέπει να έχει φύγει ,βρίσκω ευκαιρία και κάνω ακόμα μια προσπαθεία να ανοίξω επιτέλους τα μάτια μου , τα καταφέρνω αλλά το θέαμα που αντικρύζω απλά με σοκάρει .. πως είναι δυνατόν γαμωτο ?
"Εσύ... " λέω και το κορμί μου αντιδράει αυτόματα στην εικόνα τρέμοντας
"Μην με φοβάσαι δεν θα σε πειράξω...Θέλω απλά να σε καθαρίσω ξανά . " λεει ενώ κρατώντας ένα κομμάτι πανί και ένα βαμβάκι καθαριζει το πρόσωπό μου ...
"Γιατί ?"είναι η μόνη λέξη που βγαίνει από τα χείλη μου καθώς αναρωτιέμαι αν υπάρχει ένας λόγος που θα με κάνει να πιστέψω ότι αυτός ο άντρας μπροστά μου λέει αλήθεια και δεν αποσκοπεί σε κάποιου είδους εξευτελιση ξανά ...
"Γιατί το θέλω... Και τώρα χαλάρωσε και απλα άφησε με να κάνω αυτό που πρέπει. "Παραδίδω τον εαυτό μου σε εκείνον αφού δεν έχω και πολλές επιλογές . Δεν ξέρω καν που βρίσκονται τα πράγματα μου και ξέρω ότι δεν πήγα ούτε στη βιβλιοθήκη για δουλειά ....
Με τα δάχτυλα του να τριγυρνάνε πλέον σε όλο το πρόσωπό μου μια αίσθηση απλώνεται μέσα μου πρωτόγνωρη για μένα ... νιώθω ωραία αλλά δεν ξέρω καν τι είναι ...
YOU ARE READING
Be aware of
General FictionΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...