όμορφη ζωή

2.8K 301 32
                                    

"Σε μια τόσο μικρή ζωή αξίζει να ζεις στο έπακρο κάθε λεπτό ...ζήσε .. γελά ... κλάψε ... αν χαθείς θα είναι αργά .."

Δύο εβδομάδες  μετά

Το ξημέρωμα τους βρήκε αγκαλιά στο ζεστό πλέον κρεβάτι της Lilith στην εστία για ακόμη μια φορά  , με τα πόδια τους μπλεγμένα και με την ψυχή τους γεμάτη απο αγάπη παραδομένοι σε όνειρα μόνο για εκείνους αγκάλιαζαν ο ένας τον άλλο ... γινόντουσαν ένα ... Κάτι που όχι μόνο το πίστευαν αλλά το αποδείκνυαν και κάθε μέρα που περνούσε ...

Μαζί πλέον κυκλοφορούσαν παντού χωρίς να τους ενδιαφέρει κανένας και  τίποτα αδιαφορώντας για κάθε σχόλιο που ακούγοντας πίσω από την πλάτη τους στη σχολή... εξάλλου ποιος ήταν ικανός να κρίνει αυτούς τους δύο ερωτευμένους ? Λίγες μέρες πριν πηγανε και για καφέ με τον Luke ... Στην αρχή ήταν όλα περίεργα αλλά με την σειρά του κι εκείνος προσπάθησε να τους δείξει όσο και τον πονούσε ότι είναι με το μέρος τους ενώ πλέον ανάμεσα σε κάθε μάθημα κάθονται όλοι μαζί και συζητάνε για τα πάντα .

Για εκείνον το να τους βλέπει και τους δύο χαρούμενους και ευτυχισμένους ήταν κάτι που τον γέμιζε καθώς ήξερε πως η ζωή επιστρέφει συμπεριφορές και η δική τους προς το πρόσωπό τους δεν ήταν και η καλύτερη ...

Με τα μάτια της ακόμα κλειστά αισθάνεται τα χέρια του να ταξιδεύουν στο κορμί της και φιλιά να απλώνονται παντού κατά μήκος του λαιμου της ... Ακόμα και μετά από τόσες μέρες που ξυπνάνε μαζί εκείνος καταφέρνει ακόμα να δημιουργεί στο κορμί της ανατριχίλα και μόνο με την ανάσα του ... Ενώ για εκείνον το να νιώθει το κορμί της γυμνό να ακουμπάει στο δικό του του χαρίζει την απόλυτη ολοκλήρωση που πάντα αναζητούσε ...

"Καλημέρα " της ψιθυρίζει στο αυτί ενώ την χαϊδεύει κι εκείνη ανοίγει τα μάτια της για να συναντήσει τα δικά του .

"Καλημέρα Ζωή μου ..." λέει εκείνη χωρίς να σκεφτεί τις λέξεις της... το γεγονός πως γενικά δεν χρησιμοποιεί γλυκόλογα όταν του απευθύνεται ήταν κάτι που γενικά δεν τον ενδιέφερε ιδιαίτερα καθώς δεν είχε ανάγκη να ακούσει κάτι απο κεινη γιατί ήξερε τι ένιωθε για αυτόν όμως τώρα ακούγοντας την να τον εκφωνεί με την λέξη 'Ζωή ' μέσα του η καρδιά του άρχισε να πηγαίνει σαν τρελή στο στήθος του...

Η Lilith ποτέ δεν έμαθε να εκφράζεται  με λόγια ερωτικά προς κάποιο άντρα καθώς ακόμα και στο σπίτι της η μητέρα της μιλούσε υπερβολικά συντηρητικά στον πατέρα της και για εκείνη οι πράξεις ήταν πιο σημαντικές από τα λόγια ... πλέον όμως μέσα της άρχισε να γεννιέται η ανάγκη να εκφράσει όσα συμβαίνουν μέσα της ...

Be aware ofDonde viven las historias. Descúbrelo ahora