ζω

3.2K 298 10
                                    

"Τόλμησα και έχασα ... τόλμησα και χάθηκα ... πάλεψα και σηκώθηκα ... κράτα με ..."

Αφήγηση σε τρίτο πρόσωπο ...

Με την ανάσα της κομμένη τον κοιτούσε μέσα στα μάτια καθώς ανεβασμένος πλέον πάνω της σταμάτησε να την φιλάει ...

Η στιγμή αμήχανη και για τους δύο καθώς ανάμεικτα συναισθήματα υπήρχαν στην ατμόσφαιρα ...

Με την καρδιά του να πηγαίνει πάνω κάτω έπιασε το σαγόνι της κλείνοντας το στο χέρι του κρατώντας στην σταθερή για να τον βλέπει

"Σταμάτα να με προκαλείς ...Δεν το βλέπεις ? Δεν γίνεται μικρή ..."της λεει ενώ εκείνη σοκαρισμένη από την απότομη κίνηση που έκανε λίγα λεπτά πριν ακόμα τον κοιτάζει .

Με όση δύναμη είχε σηκώνεται από πάνω της και απομακρύνεται για ακόμα μια φορά ενώ εκείνη επιλέγει να μην του πει τιποτα... Ίσως έτσι είναι καλύτερα και για τους δύο καθώς ότι και να τον βασανίζει προκαλεί μεταξύ τους απίστευτη ένταση .
Από την άλλη η Lilith χωρίς να αναγνωρίζει πλέον τον ίδιο της τον εαυτό βιώνει μια τεράστια αλλαγή στην ζωή αλλά και στην συμπεριφορά της ανεξήγητη για εκείνη .

"Νομίζεις ελέγχω τον εαυτό μου ?"Τον ρωτάει μετά από λίγο αλλά πριν εκείνος πει κάτι συνεχίζει
"Δεν ξέρω τι έχω πάθει ... Και πιο πολύ δεν ξέρω τι αισθάνομαι Ian ... αν μπορείς εσύ να μου εξηγήσεις γιατι με ελκυεις και με τραβάς τόσο πολύ πάω πάσο ... Και για να ξέρεις δεν θα σου πω ψέματα ... νιώθω πολλά για τον Luke ενώ ακόμα με πονάει η πράξη του . Ένας παραπάνω λόγος να μην καταλαβαίνω τι συμβαίνει μέσα μου από την ώρα που σε γνώρισα ... "

Μετά από έναν τεράστιο μονόλογο σηκώνεται όρθια και ενώ εκείνος είναι σκεπτικός με την πλάτη γυρισμένο χωρίς να μιλάει τον αγκαλιάζει από πίσω ...

"Θελω να ειμαι απλά πλάι σου ... γίνεται ?" Τον ρωτάει απαλά κι εκείνος γυρίζει αντικρίζοντας τα μάτια της ... ξέρει ότι μέσα της νιώθει χαμένη αλλά το ιδιο αισθανεται κι αυτός ..

Την αγκαλιάζει απαλά ...

"Γίνεται κοριτσάκι μου ... απλά μεταξύ μας καλό είναι να μην προκύψει τίποτα παραπάνω ... εντάξει ?" Της απαντάει όσο πιο γλυκά μπορεί σκοτώνοντας μέσα του κάθε είδους συναίσθημα για εκείνη ...

Πάντα ήταν ντομπρος και δεν γούσταρε να κάνει μαλακιες ... πάντα πήγαινε πάσο σε γκόμενες μεταξύ εκείνου και του Luke χρόνια τώρα ... Και το γεγονός πως βρήκε και έπεσε πάνω της μέσα του τον εξοργίζει ...

Be aware ofWhere stories live. Discover now