πνίγομαι

3.5K 351 17
                                    

"Κι αν νιώθεις πως πνίγεσαι μην πιαστείς από το πρώτο χέρι που θα σε απλωθεί σε σένα ... Ίσως αυτό σε βουλιάξει ακόμα περισσότερο "

Τρεις μέρες τώρα δεν βγαίνω από το δωμάτιο μου ... Και γιατί να βγω άλλωστε ?οι γρατζουνιές στο πρόσωπο μου φωνάζουν ακόμα όσα γίνανε και δεν έχω καμία όρεξη να έρθω πάλι αντιμέτωπη μαζί τους .

Η νοσοκόμα μου έδωσε μια αλοιφή καθώς μερικές ήταν βαθιές και δεν ήθελε να μολυνθούν τα τραύματα αλλά έτσι όπως είμαι ούτε καν μπήκα στο κόπο να την πάρω . Το μόνο που έκανα ήταν να ενημερώσω πως θα λείψω λίγες μέρες από την σχολή αλλά και πάλι είχα κάλυψη τον καθηγητή που με βοηθήσε.

Ευτυχώς έχω υπολογιστή στο δωμάτιο και κοιτάω για δουλειά ,όχι πως μου είναι εύκολο καθώς οι μόνες θέσεις εργασίας που υπάρχουν εδώ πέρα είναι αυτές της σερβιτόρας και μόνο μια για την βιβλιοθήκη . Έστειλα φυσικά το βιογραφικό μου στην θέση για την βιβλιοθήκη και απλά περιμένω απάντηση από χθες .

Ο ουρανός εξω είναι ντυμένος στα μαύρα από το πρωί και βρέχει όλη μέρα σήμερα . Σηκώνομαι από το γραφείο και ανοίγω λίγο την θέρμανση καθώς πλέον το κρύο αρχίζει και τρυπάει τα κόκαλα μου . Όσο και να ντυθώ ζεστά για να κάνω οικονομία αυτή τη στιγμή το μο ο που με νοιάζει είναι να ζεσταθω ..

Βέβαια χθες μίλησα με τον αδερφό μου επιτέλους και μου είπε να μου στείλει κάποια χρήματα αλλά αρνήθηκα .. Δεν θέλω τίποτα από κανέναν ..θα τα καταφέρω ...

Ανοίγω το συρτάρι και βγάζω ένα ακόμα ζευγάρι κάλτσες .. πλέον το δωμάτιο μου μοιάζει ανθρώπινο καθώς τρεις μέρες τώρα το φτιάχνω όσο μπορώ προς τα γούστα μου .

Η οθόνη του κινητού αναβοσβήνει .. Ο ήχος δεν ακούγεται και υποθέτω πως ίσως χάλασε .. το σηκώνω όμως αν και ο αριθμός που με κάνει είναι άγνωστος για εμένα

"Παρακαλώ ?" Λέω όσο πιο απλά μπορώ

"Καλησπέρα είστε η δεσποινίς Λίλιθ ?" Η φωνή που ακούω είναι αντρική .. Ίσως θα μπορούσα να την κατάταξω στην ηλικία των 25 περίπου .. 

"Η ίδια "λέω και μέσα μου εύχομαι απλά να είναι για την δουλειά ..

"Από την κεντρική βιβλιοθήκη σας καλώ . Μόλις κοίταξα το βιογραφικό σας και μπορώ να πω πως αφού σας ενδιαφέρει και η φιλοσοφία αν θέλετε να έρθετε από δω να μιλήσουμε για την θέση " στα λόγια του η καρδιά μου πεταριζει ..  προσπαθώ να κρύψω την χαρά μου και να μιλήσω πιο σοβαρά

Be aware ofOnde histórias criam vida. Descubra agora