το κακό αγόρι ...

3.5K 314 53
                                    

"Μπορείς αν θέλεις να ξεφύγεις ... το ερώτημα όμως είναι ... το θέλεις ?"

Η αίσθηση της ελευθερίας επάνω στη μηχανή του είναι απερίγραπτη ... μου βγάζει την αίσθηση ότι επιτέλους μετά από αυτή τη βασανιστική εβδομάδα ζω ... αφαιρώ τα χέρια μου από πάνω του και απλά τα ανοίγω αφήνοντας τον αέρα να περάσει μέσα από τα δάχτυλα μου ...

Τοποθετώ τα χέρια στο κράνος και το βγάζω ενώ τον ακούω να με μαλώνει αλλά δεν δινω σημασία ... το βάζω ανάμεσα μας ενώ επιτέλους πλέον ο αέρας περνάει και χτυπάει το πρόσωπο μου... γελάω ... Είναι τόσο όμορφα ...

Σε λιγάκι στρίβει και παίρνει έναν δρόμο ενώ η μυρωδιά των λουλουδιών αρχίζει και κατακλύζει τα ρουθούνια μου . Γυρίζω το κεφάλι και βλεοω ένα απίστευτο λιβάδι να απλώνεται γύρω μας γεμάτο με πανέμορφα όμορφα λουλούδια ...

"Σταμάτα εδώ !!!" Λέω χτυπώντας τον ελαφρά στην πλάτη ...

"Μα δεν φτάσαμε ακομα μικρή εκεί που θέλω "λεει εκείνος

"Δεν με νοιάζει ... Θέλω να κατέβω εδώ "

Εκείνος κόβει ταχύτητα και η μηχανή σταματάει ενω ενα σύννεφο σκόνης σηκώνεται γύρω μας ... κατεβαίνω αμέσως και τρέχω προς το λιβάδι ακούγοντας τον να γελάει από πίσω μου .

"Τελικά είσαι το κάτι άλλο ..." σχολιάζει ενώ πέφτω κάτω ανάμεσα στα λουλούδια γεμίζοντας με την μυρωδιά τους όλη μου την ύπαρξη

"Ηρεμώ ..." του λέω ενώ τον βλεπω να έρχεται και να ξαπλώνει δίπλα μου .. πιάνει ένα μικρό ξεραμένο χορταρακι και τοποθετεί το κλωνάρι του στο στόμα παίζοντας μαζί του ενώ με κοιτάζει ...

"Τι κοιτάς ?" Λέω ελαφρος περίεργα αφού νιώθω τα μάτια του επάνω μου να με επεξεργάζονται

"Σε θαυμάζω ..." λέει

"Δεν θα έπρεπε ..." του απαντάω καθώς γυρίζω και ξαπλώνω στο πλάι απέναντι του ..

"Ξέρω πως κάτι έγινε μικρή ... Αυτό που δεν ξέρω είναι πως γίνεται μια ύπαρξη σαν κι εσένα να έχει πάρε δώσε με όλους εκείνους τους καριολιδες... Και να υποθέσω πως ξέρεις ήδη τον Luke ..."
Και μόνο που αναφέρει το όνομα του θέλω απλά να βάλω φωτιά σε όλη αυτή την όμορφη πλάση που απλώνεται μπροστά μας ...

Ανασηκωνομαι και κάθομαι οκλαδόν αρχίζοντας να χαλάω όσα λουλούδια έχω μπροστά μου νευρικά ...

"Λοιπόν ... βλέπω πως είσαι σε ένταση .. " λεει και βγάζει ένα πακέτο με τσιγάρα ,βγάζει ένα αν και δεν μοιαζει οπως τα υπολοιπα τσιγαρα του πακέτου ... Έχει διάφανο χαρτάκι και είναι λίγο μεγαλύτερο ... 
το ανάβει...  Κλείνει για λίγο τα μάτια του αφήνοντας τον καπνό που κρατούσε μέσα του εδώ και λίγη ώρα να βγει στέλνοντας κυκλακια ψηλά στον ουρανό ...

Be aware ofDonde viven las historias. Descúbrelo ahora