για σένα ...

3K 307 48
                                    

"Θα προσπαθήσω να επανορθώσω ... Ακόμα και αν δεν το θέλεις θα σου δείξω πως αξίζω ... "

Κάθομαι στο κρεβάτι μου σκεπτικός για αυτά που πρόκειται να γίνουν ... αν όλα πάνε καλά σήμερα θα τελειώσω επιτέλους ... Μια και καλή ...

Ίσως η εικόνα από την Lilith να φιλάει τον Ian να με σόκαρε αλλά εγώ θα την κερδίσω ξανά ...Πόσο γαμημένα πολύ πόνεσα σήμερα ... Πόσο ήθελα απλά να την αγκαλιάσω ... χθες έκανα την μεγαλύτερη μαλάκια της ζωής μου και το κατάλαβα όταν ξύπνησα στην λίμνη βρεγμένος και νηφάλιος ...
Ούτε θυμάμαι πως κατέληξα εκεί

Εικόνες με μένα να της φωναζω πως τα σχεδίασα όλα με χτυπούσαν από παντού ... Καλά τα κατάφερα ο μαλακας ... Πώς μπόρεσα και της τα είπα όλα αυτά και χωρίς να είναι και αλήθεια ρε γαμωτο ... Δεν πειράζει όμως .. Ίσως ήταν καλύτερα έτσι και αυτό που έγινε σήμερα ήταν το εισητηριο για την επιτυχία μου ...

Η πόρτα χτυπάει και πετάγομαι επάνω .. Ρίχνω ακόμα μια ματιά στον χώρο γύρω μου να δω αν είναι όλα στην θέση του και φορώντας το πιο ψεύτικο χαμόγελο μου ανοίγω την πόρτα ... χρειάστηκε τρομερή ψυχραιμία να πάω να την βρω σήμερα το πρωί και να της πω πως την γουστάρω και πως απλά έπαιζα με ην Lilith κι εκείνη σαν ηλίθια έτρεξε πάλι σαν το σκύλο πλάι μου ... Που να ξερε όμως τι την περιμένει ...

Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω μπροστά μου ντυμένη σαν πουτανα . Ντυμένη με τον πραγματικό της εαυτό ...

Την αρπάζω από την μέση και την φιλάω αηδιαζωντας απ μέσα μου αλλά δεν μπορώ να κάνω κι άλλιως ...

"Πόσο μου έλειψε αυτό το κορμί σου ..."της λέω και γελαει...

"Έτσι όπως έφυγες το πρωί εκνευρισμένος δεν πίστευα πως θα μου έστελνες μήνυμα ... κοίτα πως σε κατάντησε ο άξεστος !"λεει ενώ χαϊδεύει το φρύδι μου ...

Βρε δεν πας να ΓΑΜΗΘΕΙΣ λέω εγώ ...

"Μην σε νοιάζει γι αυτό ... έλα δω τώρα να με κάνεις καλά .."την πιάνω από την μέση κολλώντας την επάνω μου ...

"Πώς τα κατάφερες ήθελα να μάθω ειλικρινά ... ξέρεις πόσο πολυ ήθελα να την ξεφορτωθώ ?... "εκείνη χαμογελάει πονηρά ...

"Μωρό μου ... Ο Ben όταν μου είπε πως θα μείνει δίπλα σας απλά σκέφτηκα πως θα ήταν ο τέλειος τρόπος ... βέβαια δεν ήξερα πως ήθελες να την ξεφορτωθείς ... Αλλά πιστεύω έκανα εξαιρετική δουλειά .."

Θέλω τόσο να την χτυπήσω ... Όχι ακόμα όμως... Όχι ακόμα ..

"Είσαι απίστευτη ... "της λέω ενώ την φιλάω

Be aware ofDove le storie prendono vita. Scoprilo ora