"Ακομα και αν τα μάτια σου μου λένε την αλήθεια ... τα χειλη σου με προδίδουν "
Η ώρα είναι ήδη 6 παρά τέταρτο και πρέπει να ετοιμαστώ για να πάω στην βιβλιοθήκη . Ξέρω ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να κυκλοφορώ μόνη μου και ειδικά στις 10 που θα κλείσει αλλά δεν έχω άλλη επιλογή αυτή είναι η δουλειά μου . Πρέπει να πάω .
Βάζω τα κλασικά μου ρούχα και μαζεύω έναν ψηλό κότσο τα μαλλιά μου . Λίγη ενυδατική και πιστεύω είναι έτοιμη.
Το βλέμμα μου πέφτει για λίγο στον ουρανό. Σήμερα είναι τόσο καθαρός ... Σαν να ξέσπασε χθες όλα του τα νεύρα και σήμερα είναι απλά ήρεμος . Ευτυχώς το πρωί στην σχολή δεν είδα κανένα , το είχα φόβο πως αν τους πετύχω πάλι τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου καλά . Και στην τελική δεν καυαλαβαινω καν πιο είναι το πρόβλημα τους
Παίρνω τα πράγματα μου και κατεβαίνω κάτω . Οι κήποι του Πανεπιστημίου ακόμα και τώρα που είναι πλέον απόγευμα είναι γεμάτοι ζωή . Περνάω την τσάντα στον ώμο και βάζω τα γυαλιά μου αφού από την χθεσινή σφαλιάρα έχω πλέον και σημάδι κάτω στο μάτι . . Σιχάθηκα ..
Κοιτάζω γύρω μου καθώς προχωράω αλλά ξαφνικά ακούω ένα κλάμα .. τι διάολο ? Δεν βλεοω κανένα να κλαίει όμως τριγύρω . Προχωράω αλλά το κλάμα δυναμώνει και πλέον η περιέργεια με κάνει να το ακολουθήσω ..
Τα βήματα μου με οδηγούν στην ευθεία της βιβλιοθήκης ο που όσο προχωράω βλεπω και πιο πολύ κόσμο .. καμία 20 άτομα είναι μαζεμένα αλλά δεν βλέπω ΤΙ γίνεται ...
Το κλάμα ξέρω πως ακούγεται από την μέση αυτού του άρρωστου κύκλου . Όλοι γελάνε αλλά η φωνή της κοπέλας που παρακαλάει για έλεος φτάνει στα αυτιά μου .. Χωρίς καν να σκεφτώ σπρώχνω το πλήθος για να δω τι σκατα συμβαίνει .
Κοκαλωνω ... ΕΊΝΑΙ ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ!!!
Μια κοπέλα είναι πεσμένη ενώ αυτή η πατσαβούρα που είδα την πρώτη μέρα της τραβάει τα μαλλιά .. το κορίτσι μικρότερο ελαφρος από ότι βλέπω απλά παρακαλάει για να την αφήσει ..
Αισθάνομαι ξαφνικά μια οργή να με κυριεύει και μόνο στην ιδέα του εξευτελισμού που βιωνει αυτό το κορίτσι ενώ η φωνή μου βγαίνει απο τα χείλη μου χωρίς να σκεφτώ καν τη δική μου σωματική ακεραιότητα"ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!" Φωναζω με όλη μου την δύναμη και ξαφνικά όλο το πλήθος γυρίζει προς το μέρος μου .. νιώθω επάνω δεκάδες ζευγάρια μάτια ...
"ΤΙ ΕΊΠΕΣ ?" Ρωτάει η ηλίθια ενώ με πλησιάζει
Ανοίξτε μου ένα τάφο παρακαλώ ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Be aware of
Fiksi UmumΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...