μικρό μου όνειρο ....(τελος)

5.6K 436 167
                                    

"Τα θαύματα γίνονται εκεί που δεν το περιμένεις ... "

Ο ουρανός συννεφιασμένος για ακόμα μια φορά ...  κόσμος γύρω της φώναζε και κραυγάζε δυνατά ...

"Είσαι καλά ??" Ακούει μια φωνή αλλά τα μάτια της είναι κλειστά ... το κεφάλι της πονάει τρομερά ... αδυνατεί να απαντήσει και απλά κουνάει το κεφάλι της ...

"Θα σε γάμησω ρε μαλακά !!!" Ακούει ξανά την ίδια φωνή που για εκείνη είναι αρκετά οικεία ... Δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει όμως ...

Ανοίγει τα μάτια της όταν αισθάνεται ενα χέρι να αγγίζει το δικό της ...

"Είσαι καλά ?" Την ξαναρωταει ο άντρας μπροστά της ενώ εκείνη έχει ακόμα θολή όραση από την μπάλα που την χτύπησε στο κεφάλι ...

Ο Ben θεώρησε αστείο το γεγονός πως ενώ εκείνη μαλώνει με την Gabi να την χτυπήσει στο κεφάλι ...

Με τα μάτια της να ξεθολωνουν το θέαμα που υπάρχει μπροστά της τρομάζει κάθε κύτταρο του κορμιού της .... το να τον βλέπει ζωντανό μπροστά της με σάρκα και οστά ταράζει όλη της την ύπαρξη ... γυρίζει το κεφάλι της ενώ συνηδητοποιει πως βρίσκεται έξω από την σχολή ... παραδίπλα η Gabi και O Ben κοιτάζουν με τρόμο τον Ian...

"Ian ?"ψελιζει σιγάνα ενώ εκείνος την κοιτάζει σοκαρισμένος ... κλείνει τα μάτια της ξανά και ξανά ... Κάθε φορά όμως που τα ανοίγει βλέπει ακριβώς το ίδιο θέαμα ...

Χωρίς να του αφήσει περιθώρια σηκώνεται επάνω σαν ελατήριο διχως να την ενδιαφέρει το κεφάλι της που αιμορραγεί και πέφτει στην αγκαλιά του ενώνοντας τα χείλη της με τα δικά του ενώ γύρω τους ολόκληρη η σχολή κοιτάζει αποσβολωμένη ...

Εκείνος χωρίς να καταλαβαίνει την τραβάει απαλά απομακρύνοντας την ενώ την κοιτάζει περίεργα ...

"Ώπα ρε μικρό ...!!! ΣΕ πείραξε το χτύπημα ?"  Για εκείνον είναι μια άγνωστη κοπέλα που μόλις γνώρισε ... Δεν καταλαβαίνει ... Για εκεινη είναι πάλι το θαύμα ...
"Όχι πως με χαλάει δηλαδή ..." λέει παρατηρώντας την καλύτερα ενώ τα μάτια του ανοίγουν διάπλατα μόλις αντικρυζει τα πανέμορφα δικά της ... Η καρδιά του χάνει ένα χτύπο και απλά την κοιτάζει μαγεμένος ...

"Συγνωμη .." λέει εκείνη προσπαθώντας να κρύψει την μεγάλη της χαρά ... Δεν καταλαβαίνει με την σειρά της τίποτα ... ζει ξανά την μέρα που τον γνώρισε και αδυνατεί να καταλάβει αν όλο αυτό ήταν ένα όνειρο ... Η αν είναι ένα θαύμα που εκτιλισεται μπροστά στα μάτια της ...

Be aware ofDonde viven las historias. Descúbrelo ahora