μαζί

3.8K 344 7
                                    

"Τολμάς να ζήσεις και να κάνεις αυτά που φοβάσαι ?"

Άνοιξε τα μάτια της νιώθοντας ένα βάρος επάνω στο κορμί της να την πιέζει , άπλωσε τα χέρια της προς την κοιλιά της ακουμπώντας τα δικά του που την αγκάλιαζαν και στιγμές από όσα περάσανε μαζί χθες άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στο μυαλό της ... σκέφτεται τον τρόπο που την κρατούσε καθώς βλέπανε την ταινία αγκαλιά ενώ γελαει σιγά να καθώς θυμάται πόσο αμήχανα ένιωσε όταν ήρθε η πίτσα ... αναρωτιέται τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν συνέχιζαν χθες , μεγαλωμένη σε ένα κλειστό περιβάλλον και αποκομμένη από φιλίες δεν είχε ιδέα από τέτοιου είδους συναναστροφές και αισθήματα ενώ ότι ήξερε ήταν μέσα από βιβλία που λάτρευε να διαβάζει .

Κανονικά θα έπρεπε να φύγει απλά μακριά του αλλά υπήρχε αυτό το κάτι πάνω του που την κρατούσε κοντά του απο χθες ... Κάτι πάνω και από την επιθυμία της να φύγει μακριά...

Για εκείνη το να κοιμηθεί στο ίδιο κρεβάτι με έναν άντρα ήταν κάτι που δεν υπήρχε στα άμεσα σχέδια της αλλά να που τώρα εκείνος όχι μόνο κοιμάται δίπλα της αλλά την αγκαλιάζει σφιχτά από πίσω μηδενιζοντας κάθε απόσταση μετάξυ τους . Στην αίσθηση του ζεστού του κορμιού τα μάγουλα της παίρνουν φωτιά ...

Με τα μάτια του ακόμα κλειστά ενώ είναι ξύπνιος αδυνατεί με την σειρά του να την αφήσει ενώ την τραβάει ακόμα πιο κοντά του χωνοντας το κεφάλι του στον λαιμό της

"Luke ?" Λεει εκείνη διστακτικά εκείνη

"Μμμμμμμ" μουρμουρίζει εκείνος μυρίζοντας την

"Μήπως να σηκωθούμε ?" Του λέει εκείνη χαμηλά αν και τα λόγια της είναι ψεύτικα ... Γιατι αν ήταν στο χέρι της θα καθόταν μαζί του ξαπλωμένη όλη μέρα .

"Γιατί δεν είναι ωραία έτσι ?" Της απαντάει καθώς μέσα στο μυαλό του η ζωή του περνάει σε εικόνες και σκέφτεται πως τόσο καιρό που ήταν μαζί με την Gabi ,ακόμα καθώς τις αρχές ποτέ δεν ένιωσα όπως νιώθει τώρα που ξύπνησε πλάι της ...

"Ωραία είναι δεν θα πω ψέματα αλλά θέλω να πάω στην σχολή .. καταλαβαίνεις με όσα γίνανε χθες δεν πήγα ούτε καν στην βιβλιοθήκη που υποτίθεται θα ξεκινούσα δουλειά .."
Εκείνος σοκαρισμένος από την λέξη δουλειά ρωτάει το πρώτο πράγμα που του έρχεται στο μύαλο

"Γιατί να δουλέψεις δηλαδή οι δικοί σου τι κάνουν ?" Μέσα στο μυαλό του πίστευε πως σίγουρα θα ανήκει σε κάποια οικογένεια μαζεμένη μεν αλλά εκαταταστατη ... Εκείνη αναστενάζει ... Ενώ ο Luke αντιλαμβάνεται πως στην ουσία δεν ξέρει τίποτα για αυτή τη κοπέλα που κρατάει αγκαλιά ..

Be aware ofWhere stories live. Discover now