"My head’s under water
But I’m breathing fine
You’re crazy and I’m out of my mind'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I’ll give my all to you
You’re my end and my beginning
Even when I lose I’m winning
'Cause I give you all of me
And you give me all, all of you
Give me all of you"(Αφήγηση σε τρίτο πρόσωπο)
Η αίσθηση των χεριών του τυλιγμένα γύρω της ερεθίζε ακόμα και τα πιο κρυφά σημεία του μυαλού του ... Για κάποιο ανεξήγητο λογο αυτή η κοπέλα που ούτε το όνομα της δεν ήξερε είχε καταφέρει να τρυπώσει βαθειά μέσα στο υποσεινηδητο του δημιουργώντας συναισθήματα πρωτόγνωρα για εκείνον... Ούτε Καν στο ελάχιστο κατάφερναν να συγκριθούν με εκεί να που είχε νιώσει για την Gabi τους που την γνώρισε ...
Σφίγγοντας την μέση της την γύρισε απότομα προς το μέρος του χωρίς να σκέφτεται απόλυτος τίποτα πέρα από εκείνα τα χρυσαφένια μάτια της που τόσο λαχταρούσε να βλέπει .
Σήμερα εκείνος χάθηκε ...
Και τώρα ξαναγεννιέται ...Εκείνη σοκαρισμένη και χωρίς να μπορεί να αρθρώσει λέξη κολλάει τα μάτια της πάνω του περιμένοντας έστω και μια λέξη που θα εξηγήσει αυτή τη συμπεριφορά ...
"Μην φύγεις ..." της ψιθυρίζει ενώ σηκώνει το χέρι του χαϊδεύοντας απαλά το μάγουλο της ... Για εκείνον ήταν ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έκανε ποτέ στη ζωή του καθώς δεν είχε μάθει να έχει ανάγκες εδώ και ένα χρόνο ... Από τότε που τα έμπλεξε με την Gabi και έγινε αυτό το τέρας είχε απαγορεύσει ξανά στον εαυτό του να έχει ανάγκη από το οτιδήποτε . Κάθε τι που το λαχταρούσε το είχε ονομάσει απλά απόλαυση ...
Πλέον όμως τα πράγματα άλλαξαν και εκείνη η κοπέλα για εκείνον ήταν ανάγκη . Ήθελε να την βλέπει και να την αισθάνεται γύρω του καθώς του θύμιζε τον παλιό εαυτό του .. του θύμιζε την αθωότητα και την καλοσύνη που ξέχασε ότι υπήρχαν μέσα του ...
"Και που να πάω ? Δεν εχω σπιτι Luke ..δεν εχω οικογενεια ... δεν εχω κανεναν... πες μου λοιπον που να πάω?. " Τον ρώτησε βουρκωμένη εκείνη χάνοντας την μάχη με τον εαυτό της ... έναν εαυτό που παραδόθηκε στα χέρια ενός άντρα που ούτε εκείνη γνώριζε καλά καλά ...
Ο βροχερός καιρός του Λονδίνου δεν συγκρίνεται με τον καιρό εδώ όταν αγριεύει ... τα μαύρα σύννεφα εμφανίστηκαν και ο Luke χωρίς να πει κουβέντα έπιασε απαλά το χέρι της κλείνοντας το στο δικό του .. Την τράβηξε ξανά προς την είσοδο της εστίας που έμενε ενώ λίγο πριν μπούνε μέσα γύρισε να την κοιτάξει ..
VOUS LISEZ
Be aware of
Fiction généraleΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...