νιώσε με

3.2K 314 43
                                    

"Χάνεις γιατί φοβάσαι να νιώσεις ... φοβάσαι να αφεθείς ... τόλμησε το ..αξίζει "

Η πόρτα ανοίγει ... Και απλά την τραβάω μέσα πετώντας το κορμί της στον τοίχο του σπιτιού αυτή τη φορά ... Αυτή η γυναίκα θέλει να με στείλει ...

Και είναι τόσο γαμημένα υπέροχη ρε γαμωτο ... Δεν μπορω ... Ότι σκατα και να έγινε δεν μου ανήκει και το ξέρω ... Ο Luke ζει μέσα της κι εγώ ... Εγώ απλά πρέπει να κάνω πίσω ...

Το δέρμα της όμως... τα μπούτια της ... τα μάτια της ... τα χείλη της ... Όλα επάνω της με τραβάνε ... Δεν ενα θα να κάνω πουστιες όμως ,ακόμα και αν τα έχω σπασμένα με τον μαλακά τον Luke δεν γίνεται να το κάνω αυτό ..

Α σε που έχει πάρει και αυτή τη μαλάκια και το μόνο που θέλω είναι να την σπάσω στο ξύλο ...

Την κατεβάζω απαλά κάτω ενώ εκείνη με κοιτάει με απορία ...
Μην με κοιτάς ετσι γαμωτο σου .. Ένας Θεός ξέρει μόνο πόσο πολύ προσπαθώ για να μην σου ορμηξω ...

"Κρυώνω ..."λέει ενώ με πλησιάζει..
Καλή ιδέα να την φέρω εδώ ... Πολύ κακη ...

"Θα σου φέρω μια κουβέρτα ξάπλωσε ..Είναι από το χάπι " της λέω Αλλα εκείνη γελάει ..μάλιστα ... 

"Δεν με κατάλαβες ... Σου λέω κρυώνω γιατί με άφησες ..." βρίσκεται πλέον εκατοστά μακριά μου ...

Ε ρε που έμπλεξα γαμωτο !!!

Κάνω ένα βήμα προς τα πίσω ... κάνει κι εκείνη ένα μπροστά ...

Τώρα αν πω πως νιώθω σαν θύμα που το κυνηγάει ο βιαστής άδικο θα έχω ?ξέρω όμως πως το κάνει από αντίδραση αυτό ...

"Lil. ?άκουσε με ... Δεν είσαι εσύ αυτή τη στιγμή ... έλα δω "λέω και αποφασίζω πριν έρθει να την πιάσω όσο προλαβαίνω .. Την σηκώνω αγκαλιά και την ανεβάζω επάνω στο δωμάτιο ... Την ξαπλώνω στο κρεβάτι με κοιτάει ...

" Μην σου μπαίνουν ιδέες ... θα σε πάρω μια ωραία αγκαλίτσα μέχρι να περάσει αυτή η μαλάκια..."

Εκείνη... ωωω ΘΕΕΕ .. βγάζει την μπλούζα ... σκοτώστε με !!!

Τι θέλω και μπλεκω μου απάντησε κάνεις?μπααα

Βγάζω την δική μου και πηγαίνοντας δίπλα της με το ζόρι κι ενώ εκείνη κλαψουριζει της την φοράω ... ξαπλώνω και την παιρνω αγκαλιά σφίγγοντας την επάνω μου ...

Αμέσως χαλαρώνει... νιώθω το κορμί της να χάνεται πάνω μου και κλείνει τα μάτια της ...

Be aware ofWo Geschichten leben. Entdecke jetzt