Καλημέρα

3.2K 311 29
                                    

"Αντέχεις ?κι αν εσύ το κάνεις ...
Πιστεύεις πως αντέχει κι εκείνος ?"

Τουκ τουκ!!
Τουκ τουκ ....!!

Πωωωωω .... το κεφάλι μου είναι έτοιμο να σπάσει ... Ρίχνω μια γρήγορη ματιά στο ρολόι μόνο και μόνο για να επιβεβαιώσω τον πονοκέφαλο μου καθώς από ότι βλέπω κοιμήθηκα μόνο 2 ώρες ... υπέροχα ...

Ήθελα να ήξερα ποιος διάολος χτυπάει την πόρτα μου και το κυριότερο για πιο λόγο στις 7 το πρωί..

Σηκώνομαι σαν την τρελή και πηγαίνω προς την πόρτα ... Η μαλάκια είναι πως εδώ δεν έχει ματάκι οπότε δεν μπορώ να δω ποιος είναι ...

Ανοίγω για να δω την μικροκαμωμένη κοπελιά της βιβλιοθήκης μπροστά μου .. Αυτή μου έλειπε τώρα ..

"Καλημέρα" λέει ... ήθελα να ξερά που την είδε ...

"Μπορώ να βοηθήσω σε κάτι ?" Δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθε και ξέρω πως αύριο ξεκινάω δουλειά ξανά ...

"Εμ .. ήθελα να σε ενημερώσω πως η βιβλιοθήκη προς το παρρον θα κλείσει για ανακαίνιση και εμείς απλά δεν θα δουλέψουμε άλλο ... μου το ανακοίνωσαν σήμερα και σκέφτηκα να έρθω να στο πω . Συγνωμη και πάλι
"Λεει και φεύγει ενώ κλείνω την πόρτα πίσω της ...

Υπέροχα ... τελεία... πανέμορφα !!!
ΧΆΛΙΑ ΣΚΑΤΑ ΣΙΧΤΊΡ !!!!

άντε να βρω δουλειά τώρα....
Ξαπλώνω στο κρεβάτι ξανά ,πρώτα θα κοιμηθώ και μετά θα αγχωθω δεν μπορώ άλλο .... χθες έσπασα το κεφάλι μου από την ώρα που με άφησε σπίτι ο Ian να δω πως θα ανταπεξλεθω οικονομικά αφού ήθελα να φύγω από την εστία και τώρα ....

Ανοίγω το συρτάρι αφού ο ύπνος δεν με πιάνει με τίποτα ... κοιτάζω μέσα τα 400 δολάρια που μου απόμειναν ..

Δεν φτάνουν γαμωτο.... θα κοιτάξω για δουλειά ξανά ...

Σηκώνομαι και βάζω έναν καφέ .. ω ναι.... Τελικά αυτό το ρόφημα είναι θαυματουργό , το σπίτι αρχίζει και μυρίζει όμορφα ενώ ξεντυνομαι για να κάνω ένα μπάνιο ...

Μπάνιο ... Πώς γίνεται ρε γαμωτο να με επηρεάζει ακόμα και στις σκέψεις μου μετά από όλα αυτά ο Luke  ? ...

"Λοιπόν μωρό μου ... ήρθε η ώρα να ξεπεράσεις τα κόμπλεξ σου !!"

Be aware ofOnde histórias criam vida. Descubra agora