Stay

2.9K 305 24
                                    

"Cross my heart, hope to die
To my lover, I'd never lie
He said "be true," I swear I'll try
In the end, it's him and I
He's out his head, I'm out my mind
We got that love... the crazy kind
I am his, and he is mine
In the end, it's him and I"

Δεν προλαβαίνει να χτυπήσει την πόρτα ... Την ανοίγω ενώ τρέχω καταπάνω του πηδώντας ενώ κλείνω γύρω του τα πόδια μου ...

Τα χέρια του βρίσκονται στα όπισθια μου ενώ με κρατάει σταθερή και τα χείλη μας ενώνονται ... Είναι εκείνος ο ήχος που κάνουν δυο μαγνήτες όταν ενωθούν ... Αυτό το πράγμα συμβαίνει και τώρα ...

Λιώνω ... λιώνω γιατί ξέρω τι θέλω... ξέρω τι νιώθω και το κυριότερο ξέρω τι μάτια θέλω να αντικρίζω κάθε πρωί που ξυπνάω ...

Το φιλί βαθαίνει ... Του τραβάω απαλά τα μαλλιά ενώ εκείνος μπαίνει μέσα και κλείνει με το πόδι την πόρτα πίσω του ...

Βγαζω με δύναμη την μπλούζα του ενώ την πετάω όπου βρω και τον αγκαλιάζω ενώ εκείνος με κολλάει απότομα σον τοίχο ...

Η ένταση ανάμεσα μας είναι πραγματικά απίστευτη ... ζουλαει δυνατά τα οπίσθιά μου και με γυρίζει ...προχωράει και με κρατάει

Με ξαπλώνει απαλά στο κρεβάτι και δεν με νοιάζει τίποτα ..Ούτε η σχολή , ούτε η δουλειά ...τίποτα ! Το μόνο που έχω ανάγκη είναι εκείνος ... Και πλέον όλα όσα με νοιάζουν είναι εδώ ... ανάμεσα στα χέρια μου...

"Σ'αγαπάω ..." του λέω ενώ περνάω το χέρι μου πάνω από το μάγουλο του και ανασηκωνομαι φιλώντας τον πεταχτά στα χείλη... τα μάτια μας δεν χάνουν οπτική επαφή ενώ τον νιώθω να εισχωρεί σε κάθε κύτταρο του κορμιού μου και μόνο με το βλέμμα του ...

"Εγώ να δεις ρε γαμωτο ... " λεει και δίχως να περιμένει λεπτό με φιλάει πλέον αρκετά κτητικα ενώ με αγγίζει με τα χέρια του παντού ...

Η λαχτάρα που νιώθω μέσα μου είναι μεγάλη ... με σπρώχνει ανεβάζοντας με πιο ψηλά στο κρεβάτι και πιάνει με τα χέρια του την μπλούζα μου κανωντας την δύο κομμάτια καθώς την σκίζει με μια κίνηση ... Είναι τόσο τρομακτικό το πόση δύναμη έχει μέσα του χωρίς καν να προσπαθήσει ...

"Εδώ ... " λεει καθώς περνάει το δάχτυλο του ανάμεσα από τα στήθη μου ...
"Εδώ .. κοντά στην καρδιά σου θέλω να μείνω και  να ζήσω ..." ψιθυρίζει και απλώνω το χέρι προς την ταυτότητα που κρέμεται στον λαιμό του τραβώντας τον δυνατά προς το μέρος μου καθώς η ανάγκη μου να τον φιλήσω μεγαλώνει ...

νιώθω τα χείλη μου να παίρνουν φωτιά ενώ με δαγκώνει ...

Το τηλέφωνο του ακούγεται και διακόπτει αυτή την τόσο ξεχωριστή στιγμή ... Δεν σηκώνεται όμως ... εκείνο επιμένει να χτυπάει συνέχεια ...

Be aware ofWhere stories live. Discover now