Λοιπόν αγάπες ...
Ήθελα απλά να ενημερώσω πως τα 4 τελευταία κεφάλαια του βιβλίου είναι έτοιμα ...
Θα ηθελα επίσης να σας πω πως αυτό το βιβλίο πραγματικά το αγαπάω πολύ και πιστεύω κι εσεις ...
Για αυτο το λόγο αποφάσισα μετά από αρκετή σκέψη να τα δημοσιεύσω όλα μαζί μέχρι το τέλος σήμερα ...
Ήθελα να τονίσω απλά να μην πατήσετε όπως να ναι επάνω αν σας τα βγάλει στην οθόνη ειδοποιήσεων καθώς μπορεί επειδή θα τα βάλω μαζί να πατήσετε σε κάποιο που να δεν πρέπει και να μην τα δείτε με την σειρά ... Ίσως τα βάλω με διάφορα χρόνου 10 λεπτών ...
Ήθελα επίσης να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου για όλα ... Μετά από αυτό το βιβλίο θα προσπαθήσω να αφοσιωθώ λιγάκι στη συγγραφή του Stay Away που γίνεται παράλληλα με αυτό εδώ για να τελειώσει και να προχωρήσω επιτέλους ...
Οπότε ίσως αργήσω λιγάκι να γράψω καινούριο βιβλίο εδώ .
Πολλές ξέρετε πως κάθε φορά που τελειώνω ένα αρχίζω το άλλο μέσα σε μια ημέρα ...
Θελω δημόσια επίσης να ευχαριστήσω ένα συγκεκριμένο πρόσωπο ...
epappa ....με στηρίζεις απ το πρώτο μου βιβλίο και πραγματικά ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνεις από τότε με εκείνα τα πρώτα σου σχόλια με έκανες να προσπαθήσω να δώσω κι άλλα εδώ μέσα ... σε ευχαριστώ και θα το εκτιμάω να ξέρεις ...
Έφτασα ως εδώ οχι χάρη σε μένα και θα που γράφω αλλά χάρη σε εσάς που εκτιμάτε τον κόπο μου ... εκτιμάτε όσα γράφω ... είστε όλες υπέροχες ...
Επίσης κάθε κοπέλα ξεχωριστά εδώ μέσα την ευχαριστώ ...
Όσο για τις μικρές μου τσουπρες που ξερουνε εκείνες ποιες είναι θα ήθελα να πω πως σας λατρεύω !!!
Απόλαυστε αγάπες μου .... Και μην ξεχνάτε ... το τέλος είναι πάντα η αρχή για κάτι καινούριο ...
Σας φιλώ ...
Α! Και να ξέρετε πως θα δώσω τα κεφάλαια σήμερα μετά της 7 ... μακιαααααα
ESTÁS LEYENDO
Be aware of
Ficción GeneralΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...