"Πρόσεχε γιατί από τα λάθη μπορεί να μαθαίνεις αλλά παράλληλα χάνεις και πολλά ..."
Δεν άντεξα ... προσπάθησα αλλά πρέπει να της εξηγήσω ... Πρέπει να μάθει ότι σε εκείνο το γαμημένο διάλογο δεν μιλούσα για εκείνη γαμωτο ... Μια πλάκα έκανα με τον μαλακά και δες που καταντησα ..
Εκείνη ... εκείνη η πουτανα φταίει για όλα αλλά έχε χάρη που απομακρύνθηκα κατευθείαν εκείνη τη μέρα , κάτσε να πέσει στα χέρια μου και θα μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκε ...
Κάθομαι εδώ και 5 λεπτά κάτω από το σπίτι της προσπαθώντας να βρω το κουράγιο να ανέβω επάνω ... τι να της πω όταν όλα είναι εναντίων μου ?
Πώς θα με πιστέψει?
Πρέπει να με πιστέψει ρε πουστη ... Εγώ για εκείνη θα αλλάξω τα πάντα .. άλλαξα τα πάντα ... μου την πήραν από δίπλα μου πριν καν την ζήσω όπως θα ήθελα ...Μια απόφαση είναι ... ανεβαίνω επάνω και χτυπάω...
Η πόρτα ανοίγει ... Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!!!!
Lilith pov
Το να τον βλεπω μπροστά μου μετά από εκείνη την μέρα με σπάει ... κομματιάζει την ψυχή μου ... Όλα γυρίζουν στο κεφάλι μου ...
"Τι θες εσύ εδώ ?" Λέω αγριεμένα πριν καν προλάβει να μιλήσει ...
Δεν με κοιτάζει όμως ... Ωωωω
Γαμωτο !!! Ο Ian είναι πίσω με το μποξερακι ... υπέροχα ..."Βλέπω ... βλεπω τελικά πως δεν άξιζε τίποτα ... " λεει και γελάει ενώ ακούω από πίσω τον Ian να σηκώνεται
"Πώς πίστεψα πως είσαι διαφορετική γαμωτο σου !!! Και ήρθα να απολογηθώ κι όλας ο μαλακας ...
ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ...!!! ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΈΧΕΙΣ ΉΔΗ ΚΆΝΕΙ !" λεει αγριεμένος και με σπρώχνει ...Πριν καν αντιδράσω όμως ο Ian πετάγεται από πίσω μου και τον πιάνει από το λαιμό .
"Μην την ακουμπάς ΓΑΜΩ το σπίτι σου !!" Λεει και βγαίνουν προς το διάδρομο
Ο Luke όμως αντιδράει και πλέον βρίσκονται πεταμενοι στο πάτωμα να δερνουν ο ένας τον άλλο ... Μια δυνατή μπουνιά από τον Luke βρίσκει στα χειλη τον Ian ο οποίος ανταποδίδει σκίζοντας το φρύδι του Luke ..."Σταμάτηστε γαμωτο !!!" Τσιριζω από πάνω τους ... Παιδιά βγαίνουν στο διάδρομο από τα άλλα δωμάτια και καταφέρνουν με τα χίλια ζόρια να τους χωρίσουν ... μερικοί κρατάνε τον Luke που έχει αίματα παντού στο φρύδι ενώ το σκουλαρίκι του είναι πεσμένο κάτω και άλλοι τον Ian που στάζει αίμα από τα χείλη ...
YOU ARE READING
Be aware of
General FictionΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...