"Το χέρι που σου απλώνω αν το πιάσεις να ξέρεις πως θα σε κρατάει για πάντα... Δεν θα σε αφήσω ..."
Σηκώνομαι μηχανικά επάνω και πηγαίνω προς το μπάνιο για να αντικρύσω τα κατακόκκινα από το χθεσινό μου κλάμα μάτια... Ούτε θυμάμαι πως με πήρε ο ύπνος ...
Νιώθω ένα μεγάλο κενό μέσα στην ψυχή μου και ο πόνος δεν λέει να φύγει ... Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου όταν ακούω την πόρτα να χτυπάει .
Σκουπίζω τα μάτια μου και βγαίνοντας έξω χωρίς να με ενδιαφέρει καν ποιο είναι ανοίγω την πόρτα ...
Ο Ian στέκεται απ έξω με δύο καφέδες στο χέρι αλλά καθώς με παρατηρεί μπαίνει μέσα τσατισμενος και βάζοντας τους καφέδες στο τραπεζάκι με πλησιάζει πιάνοντας με από το πρόσωπο .
"Τι έγινε ..? Λεγε !"με ρωτάει και στην αίσθηση των χεριών του πάνω μου ξεσπαω για ακόμα μια φορά σε κλαμματα ...
"Κοίταξε με μικρό ..." λέει ενώ βάζει τα χέρια του και σκουπίζει τα μάτια μου με τις παλάμες του ...
"Εκείνος είναι έτσι ?"ξαναλέει και γνεφω απλά θετικά...
Τραβώντας με από το χέρι με πηγαίνει στο κρεβάτι ενώ κάθεται και με βάζει να κάτσω στα πόδια του ...
"Άκουσε με καλά ... αν δεν το βλέπει και σε πληγώνει εκείνος φταίει για όλα εντάξει ? Έλα όμως τώρα ... Δεν γουστάρω να βλεοω αυτά τα μάτια να κλαίνε χωρίς να πρέπει ... "
Δεν ξέρω πως τα καταφέρνει αλλά με κάνει να νιώθω καλύτερα ...
"Τελευταία φορά ..." του λέω σιγά να και χάνομαι μέσα στην αγκαλιά του ...
Με το χέρι του με γυρίζει και πλέον βρισκόμαστε μούρη με μούρη ...
"Τελευταία ..." ψελιζει και με χαϊδεύει ... Ενώ χωρίς να καταλαβαίνω το πως τα χείλη μας βρίσκονται ενωμένα ξανά ...
Αν με ρωτήσει κάποιος τι αισθάνομαι θα έλεγα απλά πως ο Ian γεμίζει όλα εκείνα κενά που αφήνει στην καρδιά μου ο Luke μέρα με τη μέρα ...
Η γλώσσα του ψάχνει την δική μου και όταν την βρίσκει απαλά αρχίζει και παίζει μαζί της φτιάχνοντας έναν όμορφο σιγανό ρυθμό ...
Τα χέρια του μπαίνουν μέσα από την μπλούζα του που φοράω ακόμα από χθες και στην επαφή των χεριών του με το δέρμα μου ανατριχιάζω ολόκληρη ...
Χαϊδεύει την πλάτη μου ενώ αρχίζει και δαγκώνει τα χείλη μου ελαφρά χαμογελώντας ...
ESTÁS LEYENDO
Be aware of
Ficción GeneralΣτο κόσμο της το λάθος πρέπει να τιμωρηθεί .. Στον δικό του κόσμο κάνει μόνο λάθη ... Η Lilith τιμωρείται σκληρά για ένα λάθος που έκανε απο την συντηρητική οικογένεια της και βρίσκεται σε ενα κολέγιο της Μασαχουσέτης διχως να έχει επιλογή , μόνη...