Μην τολμήσεις

2.6K 303 45
                                    

"Πώς να μείνεις πίσω όταν όλα όσα αγαπάς έχουν φύγει μακριά ... καμία ελπίδα δεν μπορεί να δώσει ζωή στη ζωή σου ..."

  

Σειρήνες ακούγονται από παντού ενώ ο  πόνος στο κορμί της είναι τεράστιος ...

"Ian !!!" Φώναζει δίχως καν να γυρίσει να δει ...  νιωθει πως ακουμπάει πάνω σε κάτι μαλακό ...

Τα πόδια της μουδιασμένα  δεν τα αισθάνεται ... με όση δύναμη έχει πετάει το κράνος της από το κεφάλι καθώς καταλαβαίνει πως βρίσκεται ακριβώς από πάνω του με εκείνον να την κρατάει σφιχτά ... Πώς θα μπορούσε άλλωστε να μην το κάνει ... Και μόνο στην ιδέα εκείνη να πάθει έστω και την παραμικρή γρατζουνιά ήταν ήδη νεκρός μέσα του . Με την σφοδρή σύγκρουση το μόνο που έκανε ήταν απλά να την κλείσει στην αγκαλιά του καθώς εκτοξεύτηκαν και οι δυο ψηλά στον αέρα ... το αποτέλεσμα ήταν να καταφέρει να δώσει τη ζωή της ...

"Μωρό μου ... IAN !!!"Λέει ενώ τον χτυπάει ελαφρά χωρίς να του βγάλει το κράνος αλλά εκείνος δεν αντιδράει ... Η καρδιά χτυπαει μέσα στο στήθος σαν τρελή και η βροχή ξεκινάει να πέφτει δυνατά .. Ο νταλικιερης σοκαρισμένος  από την σύγκρουση με κλάματα στα μάτια ακούει τις σειρήνες ελπίζοντας να μην έχει προκαλέσει μεγάλο κακο ενώ πηγαινοέρχεται σαν τρελός γύρω από την πεταμενη μηχανή .

αυτό που κάποτε είχε ζωή με μια μόνο γκάζια ... βρισκόταν πεταμένο σαν ένα μάτσο παλιοσίδερα στην άκρη του δρόμου να μαρτυράει την φρίκη που επικρατεί ...

"Ξυπνά ματάκια μου ... σε ικετεύω ..σε παρακαλώ " λεει εκείνη ενώ ξεσπάει σε κλαμματα ... Τον πιάνει από το στήθος και τον χτυπάει με δύναμη ενω ένωσε  τα χέρια της σφίγγοντας τα σε γροθιές .

"ΞΥΠΝΆ ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ !!!
ΜΗΝ ΤΟΛΜΉΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΦΉΣΕΙΣ ΑΚΟΥΣ ???? ΙΑΝ!!!! ... ξύπνα μωρό μου ... ξύπνα κι εγώ για σένα θα δώσω την ζωή μου ... θα πεθάνω για σένα ..άνοιξε μόνο τα μάτια σου... κοίτα με .. ΚΟΊΤΑ ΜΕ !!!!"

Ουρλιάζει και σπάει σε χίλια κομμάτια ... με τα τρεμάμενα χέρια της προσπαθεί απελπισμένα να τον κάνει να άνοιξει τα μάτια ...

Την ακούει ... προσπαθεί ... Αλλά το κορμί του δεν μπορεί να υπακούσει ...

Βάσει όση δύναμη έχει για να μην την απογοητεύσει ξέροντας πως εκείνος έχει ήδη χάσει το παιχνίδι με την ζωή .. ανοίγει τα μάτια του αντικρίζοντας για μια ακόμα τελευταία φορά τα δικά της ενώ το τζαμακι από το κράνος τον εμποδίζει να ρουφήξει όσες εικόνες επιθυμεί ... προσπαθεί να σηκώσει τα χέρια .. αρνείται να φύγει χωρίς να την αγγίξει ... με τον πόνο να τον τρελαίνει βάζει όλη του δύναμη σηκώνοντας τα χέρια του ενώ αφαιρεί το κράνος με εκείνη να τον κοιτάζει σοκαρισμένη ...

Be aware ofDonde viven las historias. Descúbrelo ahora