4.

551 24 0
                                    

A szőke hajú lány egy idegen lány ágyában ébredt megint...

Clarke Griffin két kanállal habzsolta az életet, bulik és lányok -nagyjából ebből állt az egész élete.  Legalábbis a külső szemlélők ezt látták,de Clarkenak volt egy egészen más oldala is amit még barátai előtt sem fedett fel.

-Griffin hát élsz?!-hallotta a cinikus hangot amint belépett a lakásba.
-Nektek is jó reggelt-morogta másnaposan lakótársainak Ravennek és Octavianak.
-Délután 4 óra van..
-Mi? A francba is egy csomó vendégem van,mennem kell..
-Clarke vasárnap van-vigyorgott barátnője.
-Azt hiszem egy kicsit sokat ittam-motyogta a szőke lány.
-Inkább menj józanodj ki és tedd el magad holnapra,mert mégse kellene másnaposan tetoválnod.

Clarke Griffin tetoválóként dolgozott,mindig is imádott rajzolni és igazán tehetséges volt benne. Ez volt az egyik oka annak amiért annyi konfliktusa volt az édedanyjával Abbyvel. A nő azt szerette volna ha az ő nyomdokaiba lépve belőle is orvos lesz,de a lánynak egészen más elképzelései voltak és ha Clarke egyszer valamit a fejébe vett arról az élő Isten se tudta lebeszélni. Így hát az  érettségi után nem tanult tovább hanem belevette magát a tetoválások világába és rövid időn belül Los Angeles egyik legtehetségesebb fiatal tetoválóművésze lett az egyik legnépszerűbb szalonban. Itt ismerkedett meg Ravennel,Octaviaval,Lincolnnal és Lunával akik nem csak kollégái de barátai is.

Maybe life is moreOnde histórias criam vida. Descubra agora