Celou večeři jsem toho kluka provrtávala pohledem. Co si to sakra dovoloval? Myslí si snad, že jsem nadšená z toho, že moje máma si vzala jeho tátu? Idiot. Když jsme dojedli, pomohla jsem mámě odnést nádobí do kuchyně. "Můžu už k sobě do pokoje?" zeptala jsem se s nadějí v hlase.
"Ne," zakroutila máma hlavou a vytáhla láhev vína a dvě sklenice. "Musíme vám s Mickeym něco oznámit."
"Ještě řekni, že jsi těhotná," zavrčela jsem potichu, takže mě neslyšela. Vydala se do obyváku a já šla poslušně za ní. Mickey se potichu hádal s Christopherem a když si všiml, že jsme vešli, široce se na mámu usmál. Máma postavila víno a sklenice na stůl a stoupla si k Mickeymu, který seděl v křesle. Položila si ruku na jeho rameno a usmála se.
"Chtěli bychom vám něco oznámit," začal Mickey a Christopher si hlasitě odfrkl. Asi to bylo zvykem, protože Mickey to nekomentoval. "Teď když jsme se s Kate vzali, bychom spolu měli začít bydlet.. A protože, tenhle dům je pro nás moc malý, všichni se nastěhujeme ke mě domů."
"Cože!" vyjekla jsem s Christopherem zároveň. Opravdu mě chce odtáhnout daleko od mých přátel? Protože co jsem zjistila, Mickey bydlel v Miami.
"To nemůžeš myslet vážně tati.." zakroutil hlavou Christopher.
"On má pravdu, mami," přikývla jsem. "Tohle je můj domov," rozmáchla jsem rukama. "V Miami nikoho neznám.."
"Znáš Christophera," povzdychla si máma. "Ten ti určitě s radostí pomůže se seznámit-" Ten určitě, odpověděla jsem si v hlavě.
"A ještě něco," pokračoval Mickey a já se zamračila. Nic horšího už být nemůže. "Mezitím co s tvou matkou budeme zařizovat stěhování, pojedeš na tábor kam jezdí Christopher a Minnie. Neboj se, jezdí tam už roky a Christopher to tam miluje." doufala jsem, že si dělá jen srandu, ale stačil jediný pohled na mou matku a zjistila jsem, že to myslí doopravdy. Opravdu mě posílají na tábor.
"Tak to už si děláš srandu," ozval se Christopher. "Mám se s ní dělit o dům a nakonec i o tábor? Přeskočilo ti?"
"Christophere!" zvýšil Mickey hlas a provrtával naštvaným pohledem svého syna. "Lyra je teď tvoje sestra a ty se s tím musíš smířit. A jsem si jist, že si společně tábor užijete."
"Lyro, zlato, otevři ty dveře." ozvala se za mými dveřmi máma. Mickey už s Minnie odjel nějak do hotelu, protože s mámou usoudil, že pro mě to bude lepší. Christopher zmizel někam do města, ale o to jsem se nestarala. "Promluvíme si o tom, dobře?" zvedla jsem se z postele a prudce otevřela dveře. Máma předemnou stála v županu a vlasy měla v culíku.
"O čem chceš mluvit?" zeptala jsem se. "O tom, že mi chceš očividně zničit celý můj život?"
"Tak to není, Lyro," povzdychla si a opřela se o rám dveří. "Sama dobře víš, že tady bydlet nemůžeme. Nevlezli bychom se sem."
"A proto se musíme stěhovat až do Miami? Jak jsi Mickeyho vlastně poznala?"
"Na jedné firemní akci," odpověděla. "Myslela jsem, že budeš ráda, že si získala sourozence. Vím.. Christopher se někdy může zdát-"
"Egoistický? Otravný?" nadzvedla jsem obočí a máma přikývla.
"Smrt své matky zvládal špatně," vysvětlila. "Viděl jí umírat.. měla rakovinu. Ale když ho poznáš, zjístíš, že je to úžasný mladý muž."
"Ale to neznamená, že musím jet na nějaký tábor!" vykřikla jsem zoufale. "Mami je mi sedmnáct.. Doteď jsem na žádném táboře ani nebyla. Nezapadnu tam."
"Ale zapadneš," máma natáhla ruku a pohladila mě po vlasech. "Christopher ti pomůže."
"Christopher mě nenávidí," zabručela jsem.
"To není pravda," zasmála se máma. "Potřebujete si na sebe jen zvyknout, dobře? A ty si potřebuješ zvyknout na něho. Vsadím se, že vás ten tábor sblíží a vy si ani neuvědomíte, že jste nevlastní sourozenci."
Kdyby si jen věděla, že máš pravdu mami. Ale rozhodně to nedopadlo tak jak sis myslela ty.
ČTEŠ
I met you in the summer
Romance"Jsi můj nevlastní bratr.. tohle nemůžeme." zašeptala jsem. "Ano přesně tak- nevlastní," zopakoval. "Takže můžeme." ušklíbl se než se svými rty otřel o ty mé.