Tábor utíkal strašně rychle a zbýval nám poslední den. Kluci i holky to vzali v pohodě a na nic se nás neptali. Byla jsem ráda, že aspoň někdo nám to přál. Brook i Jake, byli ale nějak nezvykle nenápadní. Vůbec si nás nevšímali, ale někdy jsem je nachytala jak si něco šeptají. Ale Christopher mi vždy řekl ať si jich nevšímám. Dnes se měla konat poslední diskotéka na které se mělo i oznámit, který tým vyhrál.
"Jsme to my," řekl rozhodně Christopher a natáhl se na svou postel. Posadila jsem se k němu a on mě začal hladit po zádech. "stejně jako každý rok jsem vyhrál."
"Panebože nechápu jak můžeš mít tak velké ego," zasmála se Emily, která se posadila vedle Archieho. Potom se obrátila ke mě. "tobě to nevadí?"
"Zvykla jsem si." pokrčila jsem rameny a všichni se zasmáli. Obrátila jsem se na Christophera, který mi věnoval jeden ze svých úsměvů. Natáhla jsem se, abych ho mohla políbit.
"Na to si asi nezvyknu," ozval se Ash. "nedokážu si zvyknout na to, že Chris je opravdu zamilovaný.. Archie náš chlapeček vyrostl-"
"Kreténe!" zasmál se Christopher a hodil po něm polštář. Ash se smíchem vyhnul a polštář zasáhl Josie.
"Hej!" zvolala se smíchem a Christopher se jí hned omluvil. "Jak to chcete říct vašim?" zeptala se z ničeho nic a já se zarazila. Christopher mě přestal hladit a jeho ruka zůstala na mých zádech. Zhluboka jsem se nadechla, abych odpověděla, ale on mě předběhl.
"Zatím to v plánu nemáme," odpověděl. "nejsme si jistí, jak by to vzali. Když tady před měsícem byli.. tak byli rádi, že si konečně rozumíme."
"To chápu," přikývla Zoe. "ale snad jim to tak vadit nebude, ne? Jste nevlastní sourozenci.. vlastně vás nic nespojuje, kromě toho že se vzali."
"Každý to bere jinak," povzdychla jsem si. "doufám, že máma s Mickeym to ale vezmou dobře.. a budou si myslet to stejné jako ty."
"Páni." vydechla Emily, když jsem vyšla z koupelny.
"Vypadáš opravdu nádherně, Lyro." usmála se Zoe. "Christopher z tebe dnes nespustí oči."
"Je to naše poslední noc, kdy se můžeme chovat jak chceme," vysvětlila jsem. "tedy až půjde večer Minnie spát.. Potom je to jen naše noc."
"Bojíš se toho, co se stane až se vrátíte domů?" zeptala se mě Josie, která si zrovna kulmovala vlasy. Povzdychla jsem si a přikývla.
"Moje máma je s Mickeym po dlouhé době zase šťastná.." vysvětlila jsem. "když umřel táta, dlouho byla sama a smutná.. a já nechci, abychom to s Christopherem zkazili."
"Takže kdyby jste to měli ukončit-" začala Emily, ale já ji přerušila.
"Nad tím nechci přemýšlet," odpověděla jsem. "jsem do Christophera zamilovaná tak jako do nikoho jiného. Takže představa, že od něho přijdu je až moc bolestivá."
"Jdete? Máme tam být za pár minut!" Ash strčil hlavu do naší chatky a když nás uviděl, překvapeně zamrkal. "Páni.. vám to dneska ale sluší."
"Ale ty lichotníku," zasmála se Emily a došla k němu. "nám to přece sluší každý den." Ash jí něco odpověděl, ale to už jsem neslyšela. Vyšla jsem z naší chatky jako poslední a můj pohled padl na Christophera, který čekal venku. Na sobě měl bílou košili s vyhrnutými rukávy a khaki kraťase. Když mě spatřil, prohlídl si mě od hlavy až k patě. Pomalu jsem došla k němu a on se široce usmál.
"Vypadáš opravdu nádherně, Lyro Coveyová." zašeptal a já cítila jak mi rudnou tváře.
"Ty taky nejsi k zahození." usmála jsem se a stoupla si na špičky, abych mu věnovala jeden krátký polibek.
"Pospěšte si!" křikl na nás Archie. "Všichni už tam jsou!" Došli jsme do jídelny a já s Christopherem jsme se postavili k našemu týmu.
"A je to tady," začal Donald. "konec našeho úžasného tábora! Uteklo to jako voda, že? Ale máme tady poslední úkol, který musíme před diskotékou splnit!" zatleskal nadšeně. "Vyhlášení vítězného týmu, který si letos nejlépe vedl v úkolech.." Donald si vzal nějaký papír, kde měl výsledky. "Pogratulujme Tomovu týmu!" vykřikl Donald a Christopher vedle mě se nadšeně zasmál. Než jsem se nadála držel mě v náruči a točil se mnou. Slyšela jsem jak nám ostatní týmy tleskají.
"Polož mě na zem," zasmála jsem se. Christopher mě poslechl a já objala zbývající členy týmu. Všechny kromě Brook samozřejmě. Ta jen stála a sladce se usmívala. Vypadalo to, že něco plánuje, ale ignorovala jsem to. Byl to poslední večer a já ji nehodlala nechat, aby mi ho zkazila.
-Blížíme se ke konci první knihy, ale nebojte.. příběh Lyry a Christophera bude pokračovat-
ČTEŠ
I met you in the summer
Romance"Jsi můj nevlastní bratr.. tohle nemůžeme." zašeptala jsem. "Ano přesně tak- nevlastní," zopakoval. "Takže můžeme." ušklíbl se než se svými rty otřel o ty mé.