-16-

10K 430 8
                                    

"A dnešní hru vyhrál Tomův tým. Už zase," uchechtl Donald. "jako odměnu pro vás máme výlet do města. Vy ostatní nezoufejte, také tam pojedeme na výlet. Oni se tam ale podívají víckrát." 

"Město," zatleskala nadšeně Brook. "konečně!" byla nadšená jako malé dítě až jsem se tomu musela potichu zasmát. Christopher si toho všiml a ušklíbl se. 

"Teď se běžte převléknout a šup na večeři. Večer si uděláme táborák a opečeme si marshmallow.. proto bych vás kluci chtěl poprosit, aby jste po jídle přišli pomoct." požádal Donald a pár kluků přikývlo. "Tak běžte." 

Vydala jsem se s holkama k naší chatce a smála se tomu, jak Zoe vyprávěla, že spadla do potoka. Proto byla tak mokrá, když jsem jí uviděla. V chatce jsem se převlékla do legín a obyčejného bílého trika. Po večeři jsme se nabídli, že nachystáme marshmallow, takže jsme s klukama blbli u ohniště, které připravovali.

Smála jsem se, když Emily zasáhla Ashe do zad šiškou. Ten se nechápavě otočil a dostal další šiškou, kterou hodila Josie po Archiem. "Pardon!" omluvila se mu se smíchem. Ash začal sbírat šišky a potom je po nich začal házet. Se smíchem jsem se schovala se Christophera, který stál poblíž.

"Co to děláš?" zeptal se a snažil se ke mě otočit čelem, ale pořád jsem uskakovala. Najednou po něm někdo hodil šišku. "Kterej idiot?" zavrčel.

"Já ne!" vykřikl Ash a běžel se schovat za Emily. Vážně jsme museli vypadat legračně. Parta puberťáků po sobě hází šišky a chovají se jako malé děti.  Christopher se rozběhl za Ashem a ten mu začal utíkat. S holkama a Archiem jsme to pobaveně sledovali. Christopher dohodil Ashe u jezera. Běželi po molu a dřív než si to Ash stačil uvědomit po něm Christopher skočil. Oba spadli dolů z mola do jezera.

"Panebože," zasmála se Emily. "jako malý kluci." rozběhli jsme se k nim, abychom zjistili jestli jsou v pohodě. Kluci zrovna vylézali ven.

"Archie?" mrkl na něho Christopher a Archiem přikývl. Nechápavě jsem se zamračila, ale než jsem si stačila uvědomit, co mají v plánu, byla jsem v Christopherově náruči. Všimla jsem si, že Emily drží Ash a Zoe Archie. 

"To neuděláš-" zamumlala jsem, když mi došlo, co má v plánu. Christopher se jen ušklíbl a skočil se mnou do vody. Když jsem vyplavala, začala jsem kolem sebe prskat vodu. Josie se nám na břehu smála, takže si nevšimla jak za ní jde Tom. Vzal jí do náruče a ona vypískla. Tom se rozběhl a skočil s ní do vody. 

"Vy vážně nejste normální." zavrčela Zoe a praštila Archieho do vody. Plavala ke břehu a Archie jí následoval. Pořád se jí omlouval, ale kdo by to bral vážně, když se u toho smál jako pošuk. Všichni je začali následovat, jenom já a Christopher jsme pořád plavali na místě. 

"Tohle léto je jiné-" podotkl z ničeho nic Christopher. Překvapeně jsem se na něho podívala, protože jsem nevěděla, co tím myslí. "to kvůli tobě." 

"Jestli mě chceš zase začít urážet, tak jsi zničil vážně hezkou chvilku." zavrčela jsem a chtěla plavat ke břehu. Ale Christopher mě chytil za kotník a já se na pár sekund potopila. Když jsem vyplavala, přitáhl si mě k sobě a já narazila do jeho hrudi. 

"To nemá být urážka," povzdychl si. "chtěl jsem tím říct, že ty jsi to léto zlepšila. S Emily, Zoe a Josie jsem se nikdy nebavil tak moc jako teď.. možná to, že jsi mi vstoupila do života má nějaký význam-" 

"Jo?" uchechtla jsem se nervozně, protože jsem byla nervozní z jeho blízkosti. Z břehu jsem slyšela smích ostatních. "Měli bychom se vrátit." 

"Pravda," přikývl a pustil mě. "Závody?" 

"Samozřejmě." ušklíbla jsem se a začala plavat. Nevím, jestli to udělal schválně, ale vyhrála jsem. Když jsme doběhli zpět k ohništi, spatřila jsem Donalda. 

"Tady máme ten zbytek," zasmál se. "můžete mi říct, co to provádíte?" 

"Veřerní koupel." odpověděl Christopher. "Zajdeme se převléknout a dochystáme ten oheň." Donald přikývl a každý jsme se rozešli do naší chatky. Zoe se smála něčemu, co jí říkala Josie a Emily šla vedle mě.

"Máš ho ráda, že ano." zamumlala potichu a já se na ní překvapeně podívala. "Chrise." 

"Je to můj nevlastní bratr.. jistě, že ho mám nějakým způsobem ráda." odpověděla jsem vyhýbavě, ale Emily jen zakroutila hlavou.

"Myslím, že je v tom něco víc," pokračovala. "ale nechám to na tobě.. třeba si to brzo uvědomíš." 

I met you in the summerKde žijí příběhy. Začni objevovat