Seděla jsem u Christophera v chatce a čekala na něho. Věděla jsem, že šel s něčím pomoc Donaldovi. Kluci byli s holkama v naší chatce, protože to Emily zařídila. Chtěla abych měla prostor si s Christopherem v klidu promluvit. Když se dveře jeho chatky konečně otevřeli, čekala jsem jeho. Místo něho jsem spatřila, ale Jake.
"Co tady děláš?" zeptala jsem se překvapeně a zvedla se z postele.
"Věděl jsem, že jsi tady.. musíme si promluvit, Lyro." odpověděl a zavřel za sebou.
"O čem chceš mluvit?" založila jsem si ruce na hrudi. "Není už o čem mluvit, Jaku.. mezi námi nikdy nic nebude.."
"Protože si myslíš, že máš budoucnost s Christopherem?" nadzvedl jedno obočí pobaveně. "Něco ti řeknu, Lyro, tohle je ta největší blbost, kterou jsem v životě slyšel.. ty Christophera neznáš tak jako já.. vím jaký doopravdy je a věř mi, že to není kluk pro tebe."
"A ty snad jsi?" zeptala jsem se. "Měl by si jít, Jaku.. tohle není ani tvoje chatka a já si musím s Christopherem promluvit." když ke mě přešel nechápavě jsem se zamračila. Dřív než jsem se stihla zeptat, co dělá, ucítila jsem jeho rty na těch svých. Jednu ruku položil na moje bedra a přitáhl si mě víc k sobě. Snažila jsem se od něho odtáhnout, ale měl obrovskou sílu. Najednou mě pustil a o krok odstoupil. "Co to sakra děl-"
"Uvidíme se zítra u snídaně, Lyro." široce se usmál a nechal mě stát zmatenou uprostřed chatky. Posadila jsem se na postel a přemýšlela, proč to udělal.
"Lyro? Co tady děláš?" z přemýšlení mě vyrušil Christopherův hlas. Zvedla jsem hlavu a setkala se s jeho pohledem. "Je všechno v pořádku?" přešel rychle ke mě a dřepl si, aby byl v úrovni mých očí.
"Musíme si promluvit, Christophere," zašeptala jsem. "mluvila jsem s Brook-"
"Sama víš, že tomu co řekne Brook by si věřit neměla.." povzdychl si Christopher a vzal mé ruce do svých.
"Věděla, co jsi mi řekl u toho jezera," řekla jsem rychle, abych to měla za sebou. "Prý to říkáš každé holce.." zadívala jsem se mu do očí a on je na pár sekund zavřel a zhluboka se nadechl. Potom je otevřel a věnoval mi jeden ze svých pohledů.
"To co jsem ti tam řekl jsem myslel vážně, Lyro.. Brook nás musela slyšet, protože jsem to žádné jiné holce neřekl.. klidně bych to vykřičel na celý tábor, že jsem se do tebe zamiloval.. Jsi jediná kvůli které se cítím sám sebou.." dořekl a já mu věřila. Věřila jsem mu každé slovo, které mi tady teď řekl. Pomalu jsem uchopila jeho obličej do svých dlaní a políbila ho. Cítila jsem jak se do naše polibku pousmál a z ničeho nic jsem na něm ležela na zemi. Jeho ruce zkoumali moje tělo a já se snažila zapamatovat každý dotek.
"Tohle není správné-" zamumlala jsem do polibku, ale nedokázala jsem se od něho odtáhnout. "neměli bychom-"
"Zapomeň aspoň chvilku na naše rodiče, Lyro," zašeptal Christopher. "nejsou tady, takže nám nemůžou říct, ať se od sebe držíme dál.. a i když mi to řeknou.. nedokážu to."
"Kam jdeš?" zeptala se Zoe, když si všimla, že potichu vycházím z naší chatky. Vyplašeně jsem se na ní podívala, protože jsem myslela, že všichni v této chatce spí. Měla jsem co dělat, abych nešlápla na kluky, kteří leželi na zemi.
"Chtěla jsem zajít za Christopherem a zeptat se, proč tu není." vysvětlila jsem. Zoe se podívala na čas a svraštila obočí.
"V jednu ráno?"
"Jo," přikývla jsem. "v jednu ráno.. víš co.. musím zkontrolovat, jestli nedělá nějaký blbosti." potichu jsem se uchechtla a Zoe přikývla. Znovu si lehla a na nic jiného se už nezeptala. Když jsem se dostala ven z chatky, hlasitě jsem si oddechla. Potom jsem přeběhla do vedlejší chatky. Christopher zrovna vylezl z koupelny. "Zoe se probudila-"
"A co jsi jí řekla?" zasmál se a já se snažila nedívat se na jeho nahou hruď.
"Že jdu zkontrolovat, jestli neděláš blbosti." uculila jsem se. Christopher pobaveně zakroutil hlavou a stáhl mě sebou na svou postel.
"Blbosti dělám jen s tebou." zašeptal těsně u mého ucha. Na celém těle mi naskočila husí kůže a já otočila hlavu tak, abych mu viděla do očí. "Šílím z tebe, Coveyová." jemně po pohladil po tváři a já pod jeho dotykem zavřela oči.
"Miluju tě." vydechla jsem. Otevřela jsem oči, abych viděla jeho reakci. Christopher se šťastně usmíval a zkoumal mou tvář pohledem.
"A já miluju tebe."
ČTEŠ
I met you in the summer
Romance"Jsi můj nevlastní bratr.. tohle nemůžeme." zašeptala jsem. "Ano přesně tak- nevlastní," zopakoval. "Takže můžeme." ušklíbl se než se svými rty otřel o ty mé.