-17-

10.1K 424 17
                                    

U táboráku si to malé děti užívali. Zpívali různé písničky a opékali si. Seděla jsem mezi Zoe a Emily a Christopher byl přímo naproti s klukama. Když jsem se na něho podívala, zrovna se smál něčemu, co říkal Ash. Choval se úplně jinak než ten kluk, kterého jsem poznala první den. 

"Takže-" Donald se postavil a v ruce držel kytaru. "Kdo nám ukáže svůj talent?" jeho pohled spadl na Christophera, který se ušklíbl. "Chrisi- můžu poprosit?"

"Samozřejmě," Christopher se zvedl a natáhl se pro kyraře. Potom se zase posadil a uchopil kytaru pohodlně. "myslím, že tuhle písničku všichni znáte, takže se ke mě přidejte, dobře?" mrkl na Minnie a ta nadšeně přikývla. Ozvali se první tony a já začala podupávat nohou do rytmu. 

 " I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop

I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all on your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can!

I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need
And this could be so different
Tell me what you want to do"  

Když jsem uslyšela jeho hlas, byla jsem překvapená. Rychle jsem se, ale vzpamatovala a začala zpívat s ostatními. Zvedla jsem hlavu a setkala se z jeho pohledem. Díval se na mě stejně překvapeně jako já na něho. V ten moment mi došlo, že všichni utichli a zpívám jen já a on. Všimla jsem si, že Ash vytáhl mobil a začal nás natáčet.

  "Better than he can,Better than he can ." dozpívali jsme poslední slova a Christopher přestal hrát. Najednou se ozval potlesk a všichni se dívali jen na nás. 

"No páni," vydechl Archie. "mohli byste založit rodinou skupinu.. Minnie bude určitě taky úžasná zpěvačka." někteří se smíchem přikývli.

"Omluvte mě," rychle jsem se zvedla a zamířila k molu. Potřebovala jsem být chvilku sama. Doběhla jsem k molu a zhluboka se nadechla. Slyšela jsem za sebou kroky a nějak jsem tušila kdo to je. "chci být sama, Christophere." 

"Nenechám tě o samotě," otočila jsem se a spatřila jak si založil ruce na hrudi. "ty jsi mě taky nenechala o samotě, když- ty víš co. Takže.. o co jde?" prvně jsem mu chtěla říct, že mu do toho nic není, ale rozmyslela jsem si to. Možná mi pomůže, když si o tom s někým promluvím.

"Jde o mýho tátu," vydechla jsem. "on- byl vážně skvělej ve zpívání.. vždycky než jsem usnula mi zpíval moje oblíbené písničky.. Asi jsem to zdědila po něm, protože kdyby jsi slyšel zpívat mou mámu tak-" potichu jsem se zasmála. "Jenže.. od doby co umřel, jsem nezpívala.. až tady a teď-" cítila jsem jak mi po tváři stéká slza.

"Pojď sem," zašeptal Christopher a přitáhl si mě do náruče. Omotala jsem ruce kolem jeho pasu a teď jsem to byla já, kdo potřeboval utěšit. "je to vpohodě.. jsem tady.." 

"Christophere?" odtáhla jsem se, abych se mu mohla podívat do očí. "Předtím.. proč jsi brečel ty?" 

"Lyro-" povzdychl si.

"Notak- já ti to taky řekla." zamumlala jsem. "Takhle to funguje.. řeknu ti tajemství a ty mi řekneš své."

"V ten den bylo výročí úmrtí mé mami," zašeptal. "nějak jsem to nezvládl." pokrčil rameny a pokusil se o úsměv.

"Je mi to líto," nevím, co mě to napadlo, ale má ruka se dotkla jeho tváře. Dívali jsme se navzájem do očí a na malý moment jeho pohled sklouzl na mé rty. Zhluboka jsem se nadechla. "Christophere-" vydechla jsem ztěžka. Zvedl ruku a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. "Neměli bychom-" zakroutila jsem hlavou.

"Já vím," pousmál se. "ale musím to zkusit. Aspoň jednou.. ale chci aby si mi to dovolila. Nechci tě políbit bez tvého svolení-" stoupla jsem si na špičky a omotala ruce kolem jeho krku. Byla jsem tak blízko něho, že jsem cítila jeho tlukot srdce. Nebo to byl možná můj, ale v tomhle okamžiku to bylo jedno.

"Polib mě." 

" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I met you in the summerKde žijí příběhy. Začni objevovat