-4-

10.7K 402 33
                                    

"Zajímalo by mě, koho si Brook vybere letos." říkala zrovna dívka, která vešla do chatky.

"Měla už všechny kluky," zasmála se holka, která jí následovala. Nevěděla jsem, jestli pozdravit jako první nebo počkat až si mě všimnout.

"Hej holky," ozvala se třetí a dívala se přímo na mě. Široce se usmála. "Ty musíš být Lyra. Donald nám o tobě říkal." 

"Jo to jsem," přikývla jsem a zvedla se z postele. 

"Já jsem Emily," natáhla ke mě ruku a já si jí pořádně prohlídla. Krátké černé vlasy a dokonalé modré oči. Byla vyšší než já a na sobě měla sportovní oblečení. "a toto je Zoe a Josie." představila svoje kamarádky.

"Těší mě," natáhla jsem k nim ruku a oni jí s úsměvem přijaly. Zoe byla drobná zrzka s pihami na tváři. Josie měla tmavší pleť a husté dlouhé kudrnaté vlasy. 

"Co je pravdy na tom, že jsi Christopherova sestra?" zeptala se Zoe.

"Nevlastní," opravila jsem jí rychle. "A ano je to pravda.. Christopher je-" 

"Neboj se-" zasmála se Emily. "Nejsme do něho zamilovaný jako půlka tábora." 

"Hlavně Brook," ozvala se Josie, která si začala vybalovat věci z kufru. "Jakou sis vzala postel?" otočila se ke mě.

"Dole.. ale jestli to vadí-" 

"Ne," zakroutila se smíchem hlavou. "Ráda spím nahoře stejně jako Emily.. Zoe je spíš na dolní palandu." vysvětlila a já přikývla. Najednou se dveře chatky znovu otevřeli.

"Děvčata!" zvolal vysoký hnědovlasý kluk, který se opřel o futra. "Rád vás zase vidím.. Ale copak? Máte nové maso?" mrkl na mě a já se zamračila. Opravdu o mě řekl, že jsem maso?

"Dej si pohov, Jaku," Emily si stoupla předemě a založila si ruce na hrudi. "Potřebuješ něco?" 

"Posílá mě, Donald," vysvětlil, ale nespouštěl ze mě pohled. "Za půlhodiny je sraz v jídelně." Emily přikývla a čekala, jestli bude ještě pokračovat. "Tak já už půjdu. Ještě se uvidíme, kopretinky." poslal nám vzdušnou pusu a zmizel z naší chatky.

"Kdo to sakra byl?" vydechla jsem. Josie se Zoe se zasmáli.

"Představuji ti mého bratra," otočila se ke mě Emily. "Věř mi.. drž se od něho dál." ušklíbla se a já se musela usmát. Když jsme si všechny vybalili věci, byl čas jít do jídelny. Holky zabrali volný stůl a já si automaticky sedla k nim. Všimla jsem si Minnie, která seděla se svými kamarádkami. Když si všimla, že jí sleduju, šťastně mi zamávala.

"Proč se na tebe Chris tak mračí?" zašeptala mi Zoe do ucha. Překvapeně jsem se otočila a zjistila, že má pravdu. Vrátila jsem mu zamračený pohled a otočila se zpět k Zoe.

"Řekněme.. že se nemáme moc v lásce." Zoe chápavě přikývla a já se obrátila na Donalda.

"Jako každý rok jsem vás rozdělil do oddílů podle věku. Nejmladším dětem poradíme, ale vy starší se najděte na sezname, který visí na nástěnce. Potom najděte svého vedoucího a běžte si vymyslet jméno." najednou se všichni zvedli a spěchali k nástěnce. Emily mě vytáhla na nohy a táhla za sebou. 

"Jsi u Toma," obrátila se ke mě. "Ten je támhle." ukázala zhruba na pětadvacetiletého muže, který stál venku před jídelnou a vítal se s děckama, co k němu přišli. "Uvidíme se později, Lyro." vydala se na druhou stranu jídelny a já se zhluboka nadechla. Potom jsem vyšla ven a zamířila k Tomovi.

"Ty musíš být Lyra," usmál se. "Jsem Tom. Doufám, že si to tady s námi užiješ." oplatila jsem mu úsměv a rozhlídla se po ostatních. Nejmladší tady asi byla taková malá blondýnka, které jsem tipovala zhruba patnáct let. Dál tu bylo spoustu děcek zhruba v mém věku. 

"Chrisi!" vykřikla až moc namalovaná blondýnka a vrhla jsem Christopherovi okolo krku. "Chyběl jsi mi." zavrněla mu do ucha.

"Teď ne, Brook," odstrčil jí od sebe a obrátil se k Tomovi. "Zase spolu?" ušklíbl se a Tom se zasmál.

"Je to poslední léto, kdy jedeš jako účastník, Chrisi," odpověděl Tom. "Samozřejmě, že jsem si tě vybral. Musíme vyhrát jako každý rok." Najednou se na mě Christopher otočil a ušklíbl se.

"Nevím, jestli s ní," ukázal na mě. "Něco vyhrajeme." 

Nahoře Tom 

I met you in the summerKde žijí příběhy. Začni objevovat