-12-

10.1K 406 6
                                    

Seděla jsem s holkama u oběda, když v tom k nám došel Jake. Posadil se vedle mě a záživě se na mě usmál. "Co to děláš?" zeptala se ho Emily, ale on si jí nevšímal.

"Tak mě napadlo," začal a díval se mi přitom jen na mě. "nechtěla by jsi někdy něco podniknout? Třeba dneska o poledním klidu? Můžeme se zajít vykoupat k jezeru. Znám jedno úžasné místo.. myslím, že se ti bude líbit." nadechla jsem se, abych odpověděla, ale někdo byl rychlejší.

"Nikam s tebou nepůjde, Jaku," ozvalo se naštvaně a já překvapeně zvedla hlavu. Christopher stál za Jakem a měl založené ruce na hrudi. Za Christopherem stál Ash a Johne, kteří vypadali, že kdyby se to zvrhlo ve rvačku tak zasáhnou. "říkal jsem ti to už dopoledne." 

"Co kdyby jsi to nechal na ní?" odpověděl mu Jake otráveně. 

"Mám na ní dát pozor," Christopher udělal krok blíž k našemu stolu a vypadal čím dál tím víc naštvaněji. "a já nedovolím, aby s tebou někam šla." 

"Můžete toho nechat? Oba dva?" prudce jsem se postavila. "Nemáš žádné právo mi říkat, s kým můžu a nemůžu na rande," řekla jsem směrem ke Christopherovi. Když jsem si všimla jak se Jake ušklíbl, obrátila jsem svou pozornost na něho. "promiň Jaku, ale nevím jestli je to dobrý nápad. Zkus mě pozvat až za pár dní.. třeba změním názor. Budu v chatce." zamumlala jsem směrem k holkám a spěchala pryč z jídelny. 

Cítila jsem na sobě pohled všech lidí v jídelně, ale bylo mi to jedno. Potřebovala jsem být prostě chvilku sama. "Lyro! Počkej na nás!" holky mě doběhli a já se podívala na Emily.

"Promiň.. vím, že je to tvůj bratr, ale opravdu jsem s ním nemohla jít na rande. Vždyť ho znám pár dní." 

"Nemusíš se omlouvat," usmála se. "já vím, jaký je můj bratr. Vlastně.. kdyby si s ním šla na rande, asi bych ti to ani neschvalovala." zasmála se a já se k ní přidala. 

"Ale viděli jste Chrise?" ozvala se Zoe. "To jak se tě snaží chránit? Co s ním je?" 

"Nevím," zabručela jsem. "ale je to otravné. Jestli se snaží hrát si na staršího bratra tak nemám zájem." holky se na sebe podívaly, ale nekomentovaly to. A já jim za to byla vděčná. Došly jsme do naší chatky a já s Josie jsme se posadily na mou postel. Emily a Zoe se posadily naproti a já pustila písničky. 

"Kluci nás večer zvou k sobě. Zapomněla jsem vám to říct," oznámila Zoe a já se na ní nechápavě podívala. "co?" 

"To Donaldovi nevadí, že kluci pořádají u sebe v chatce mejdan?" zeptala jsem se. 

"Donald o tom samozřejmě ví," ozvala se Emily. "máme s ním takovou menší dohodu.. když nic neprovodeme.. bude dělat, že nic nevidí." 

"U jakých kluků?" pozvdychla si Josie. "Jestli tam bude Axel- nemůžu s ním mluvit po tom, co mi udělal Emily. Podvedl mě s mojí nejlepší kamarádkou." 

"Axel tam bude vždycky, Josie," odpověděla jí Emily a já si snažila vzpomenout, kdo je Axel. Ale jeho tvář se mi nevybavovala. "sama víš, že si nenechá ujít chlast a holky na jednom místě." 

"Je to u Chrise," Zoe se na mě podívala a pokračovala. "pozval mě Archie. A Emily bude tam i Max-" šťouchla do ní s úsměvem.

"Mám pocit, že by mohlo být něco mezi mnou a Ashem-" povzdychla si. "Max si mě stejně nevšímá.. Od prvního dne mi řekl tak tři slova. Zatímco Ash-" 

"Se k tobě chová dobře," doplnila jsem jí a ona přikývla. "myslím, že nám nic neudělá, když tam půjdeme. Co vy na to?" na každou jsem se zvlášť podívala. Zoe s Emily přikývli, ale Josie si jen povzdychla. "Josie-" vzala jsem jí za ruku. "Axel ať jde do háje.. Budeme tam s tebou.. Navíc ta místo je malá a bude plná lidí. Nedostane se k tobě." 

"Dobře," přikývla nakonec. "ale pokud bude mít nějaké poznámky, odcházím." 

"Neboj se," ušklíbla jsem se. "pokud bude mít poznámky tak odejde on. Se zlomeným nosem." 

I met you in the summerKde žijí příběhy. Začni objevovat