Seděli jsme v kruhu na zemi a hráli sedm minut v ráji.. v našem případě sedmi minut v koupelně. Byla jsem tady já, holky, Christopher s klukama, Brook s její chatkou a Axel. Seděla jsem naproti Christopherovi a stále na sobě cítila jeho pohled. "Kdo točí?" zeptala se Emily a napila se svého piva.
"Já," ozval se Jake a chopil se flašky. Když jí roztočil, zadržela jsem dech. Když se zastavila na Jakovi, šťastně se usmál. "a kdo tam se mnou půjde?"
"Ještě jednou se roztočí flaška a na koho to padne, jde s tebou." vysvětlila Zoe a flašku roztočila. Nechápala jsem, proč se Axel tak uchechtl dokud jsem se nepodívala na flašku, která ukazovala na mě.
"Myslím, že mám štěstí." mrkl Jake a postavil se. Natáhl ke mě ruku, aby mi pomohl na nohy. Chytla jsem se ho a postavila se. Nenápadně jsem se podívala na Christophera, který se díval na flašku piva v ruce.
"Sedm minut se začne odpočítávat až zavřete dveře!" houkla na nás Josie. Došli jsme s Jakem do naší koupelny a on za námi zavřel. Nemohli jsme si ani rozsvítit, protože podle pravdidel, musíme být potmě. To že Jake je u mě jsem si uvědomila až položil ruku na můj pas. Překvapeně jsem vyjekla a on se potichu usmál.
"Jsem rád, že jsme tady spolu," zašeptal a jeho dech mě zalechtal na kůži. Jeho ruka vyjela o trochu výš, ale to už jsem se vzpamatovala. Odstrčila jsem ho od sebe a udělala krok dozadu. "notak Lyro.. proč si prostě nemůžeme užít?"
"Protože nechci," odpověděla jsem. "můžeš to už prosím pochopit?"
"Je to kvůli Chrisovi?" zavrčel Jake a zase ke mě přistoupil. Chytil mě za zápěstí a já potichu vyjekla bolestí. "On za to nestojí! Nezaslouží si holku jako jsi ty!" cítila jsem z jeho dechu alkohol. Hodně alkoholu.
"Pusť mě," nařídila jsem mu. "myslím to vážně, Jaku."
"Na to ti kašlu," hrubě se nalepil na moje rty a já klopýtla dozadu a narazila do zdi. Přesunula jsem ruce na jeho hruď a co nejsilněji ho od sebe odstrčila, ale bylo to jako bych tlačila do kamene. Nebyl to takový polibek, který jsem zažila s Christopherem. Z tohodle polibku se mi zvedal žaludek. Když se pokoušel dostat jazykem do mých rtů, kousla jsem ho do rtu. Jake se ihned odtáhl. "Jsi kráva nebo co!?" vykřikl na mě.
Najednou se otevřeli dveře a vnich se objevil Christopher. Vypadal opravdu naštvaně a já myslela, že je to kvůli mě.. ale díval se na Jake. "Co jsi jí udělal?" zavrčel na něho a já si až teď uvědomila, že mi po tváři stéká slza.
"Jen jsme si uživali," ušklíbl se Jake. "Lyra očividně nepozná legraci."
"Nebo jsi prostě kretén." ozvala se Emily, která se protáhla kolem Christophera a přišla ke mě. "Možná jsi můj bratr, ale nepřeju si, aby si na Lyru ještě někdy sáhl. Nebo na ní promluvil.." Emily mě vzala okolo ramen a odvedla vedle. Všichni se na mě dívali a já nemohla rozpoznat, co si myslí.
"Já-" vydechla jsem a vytrhla se Emily. "Musím ven.." vyběhla jsem z chatky a tam se posadila na schody. Slyšela jsem jak se za mnou otevřeli dveře, ale neotočila jsem se. Najednou přes moje ramena někdo přehodil mikinu.
"Už se tě nedotkne-" Christopher se posadil vedle mě a objal mě okolo ramen. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a zhluboka se nadechla. "Nedovolím mu to-"
"Políbil mě," zašeptala jsem. "políbil mě i přesto, že jsem to nechtěla-"
"A ty jsi ho pořádně kousla," ušklíbl se Christopher a věnoval mi pusu do vlasů. "za to jsem na tebe pyšný, Lyro.."
"Nechci se tam vrátit, když je tam on.." podívala jsem se do jeho očí a Christopher pouze přikývl. Postavil se na nohy a vzal mě do náruče. "Kam mě neseš?" zeptala jsem se překvapeně.
"K nám do chatky," odpověděl. "oni nevypadají, že se chystají spát.. Takže si půjdeme lehnout k nám."
"Ty se tam, ale můžeš vrátit," namítla jsem. "nemusíš se mnou zůstávat a kvůli tomu přijít o legraci." Christopher se potichu zasmál, ale neodpověděl mi. Došli jsme do jeho chatky a on mě položil na spodní postel. Sundal mi boty a přikryl mě svou dekou, která voněla jako on. Potom si vyzul boty a přetáhl si triko přes hlavu. Lehl si vedle mě a přitáhl si mě do náruče. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a zhluboka se nadechla.
"Je mi jedno, že příjdu o nějakou legraci," promluvil do ticha. "vše co chci, je být teď s tebou." překvapeně jsem se na něho podívala a on mě opatrně políbil. Když zjistil, že se nebráním vjel mi rukou do vlasů. Ať už se mezi námi dělo cokoliv, oba jsme věděli, že to nedopadne dobře.
ČTEŠ
I met you in the summer
Romance"Jsi můj nevlastní bratr.. tohle nemůžeme." zašeptala jsem. "Ano přesně tak- nevlastní," zopakoval. "Takže můžeme." ušklíbl se než se svými rty otřel o ty mé.