První ráno na táboře začalo opravdu úžasné. Deset koleček kolem tábora jako rozcvička. To nás tady chtějí zabít, nebo co? Holky na to zřejmě byli zvyklé, protože to zvládali dobře. Ale já umírala už u čtvrtého kolečka. Zrovna když jsem se zastavila, abych se vydýchala do mě někdo vrazil.
"Nemůžeš se zastavovat uprostřed běhu!" zavrčel na mě Christopher, který mě stáhl na bok, aby mě nikdo z ostatních nerozšlapal. Prohlídla jsem ho a zjistila, že je do půl těla nahý. A nebyl vůbec zpocený. Jak jen to dělá? Já jsem určitě vypadala jako rozmačkané rajče. "Copak, sestřičko? Už nemůžeš?" ušklíbl se, když si mě prohlídl.
"Hahaha," ušklíbla jsem se. "Jasně, že můžu. Jen si dávám pauzu na-" přemýšlela jsem na, co si můžu dát pauzu, ale nic mě nenapadlo.
"Pauzu na?"
"Na pití," odpověděla jsem rychle, když jsem viděla u jedné chatky povalovat láhev vody. "Chtěla jsem se zajít napít. Do chatky."
"Chatku máš na druhé straně," ukázal Christopher. "Neměla ses zastavit spíš tam?" bože jak ráda bych mu smazala ten úšklebek z obličeje.
"Jsi se vycpat," ukázala jsem mu prostředníček a znovu se rozběhla. Slyšela jsem za sebou jen jeho tichý smích.
Na snídani mi Emily vyprávěla o svým románku, který tady minulý rok zažila. Ten kluk se jmenoval Max a letos tu byl taky, takže z toho možná něco bude. Najednou k našemu stolu někdo došel. Zvedla jsem hlavu a spatřila Brook a její dvě kamarádky. Ikdyž kamarádky je až moc silné slovo.
"Chci ti jenom říct, aby ses od Chrise držela dál," řekl mi a přejela mě pohledem. "Není na holky jako ty zvědavej." ušklíbla se. Potom se otočila na podpatku a odešla. Nevěřícně jsem se podívala na holky a potom jsme všechny vybuchli smíchy. Vedlejší stůl se na nás nechápavě podíval.
"Chápete to?" dostala jsem ze sebe. "Co ta holka má za problém?"
"No," vydechla Zoe. "Brook a Chris spolu vždycky něco měli. Je to něco jako táborová tradice."
"A teď se bojí toho, že bych jí Christophera mohla ukrást?" nadzvedla jsem jedno obočí. Emily přikývla. "Někdo jí asi zapomněl říct, že jsme nevlastní sourozenci."
"Právě," zasmála se Josie. "Jste nevlastní. Nemáte společnou krev, takže vám nebrání spolu něco mít-"
"Spolu něco mít," zatvářila jsem se upřímně znechuceně. "S ním? No fuj-" holky se rozesmály a si všimla jan nás Christopherův stůl sleduje. Zvedla jsem ruku a ukázala mu prostředníček. To u holek vyvolalo novou várku smíchu.
"Lyro," doběhla k našemu stolu Minnie. "Hádej co!"
"Co?" usmála jsem se a pohladila jí po vlasech.
"Dnes se bude konat zahajovací diskotéka. Slyšela jsem jak se o tom Donald baví! Zapleteš mi potom vlasy do copu?"
"To víš, že jo," usmála jsem se. "A teď běž dojíst snídani." Minnie přikývla a odběhla zpět ke svému stolu, kde měla spoustu kamarádek.
"Diskotéka?" zamumlala Emily s plnou pusou. "To bude paráda!"
"Takže máme tady první hru," začal Donald. "V týmu utvoříte dvojice a přivážete se k sobě jednou nohou. Váš úkol bude doběhnout do cíle, vzít praporek pro váš tým a vrátit se. Prosím- rozdělte se."
"Budu s Chrisem." usmála se sladce Brook a nalepila se na něho.
"Nebudeš," zakroutil Tom hlavou. "Chris bude-" Tom se začal rozhlížet a jeho pohled padl na mě. Prosím jen to ne- "Chris bude tady s Lyrou."
"Cože?" vyjekli jsme zároveň.
"Tome ona to zkazí. Dej jí s nějakou holkou nebo tak-" začal Christopher, ale Tom ho přerušil.
"Nemůžu jí dát s holkou. Věřím, že to spolu zvládnete." mrkl a mě se udělalo špatně. Svázat se k tomuto blbečku? Ne děkuji pěkně.
"A nemůžu být s Archiem? Nebo s Ashem?" zkoušela jsem dál, ale Tom už byl rozhodnutý.
"Ne," zakroutil hlavou. "S Ashem bude Brook. A konec diskuzí. Tady máte provazy, takže se přivažte." Christopher ke mě přišel i s provazem v ruce. Tvářil se dost otráveně, jakobych za to snad mohla já. Sehnul se a škubl mou nohou k sobě. Málem jsem hodila záda, takže jsem ho od sebe naštvaně odstrčila.
"Můžeš dávat pozor, idiote?" zavrčela jsem.
"Kdyby se princezna víc snažila a posunula ke mě svou nožku, nemusel bych tě za za ní tahat." odpověděl mi stejně naštvaně.
"Imbecile," zašeptala jsem si pro sebe a stoupla si těsně k němu, aby nás mohl svázat. Když se narovnal, věděla jsem, že to bude těžké, protože byl o hlavu vyšší než já. Takže samozřejmě dělal i větší kroky.
"Nechápu proč nás Tom dal spolu," zavrčel. "Musí vědět, že to nezvládneme. Jsi moc malá a děláš krátký kroky. Brook je vyšší než ty."
"Hele mě to neříkej," odpověděla jsem. "Ale musíme se aspoň snažit."
"Já se snažit budu. A co ty, princezno?" ušklíbl se a já se zamračila. Ten kluk si snad dal za úkol mě zesměšňovat.
"Chrisi, Lyro připravte se." pobídl nás Tom a my se postavily na startovací čáru. Když se k nám dobelhala Brook s Ashem, byl čas vyrazit. Vyrazili jsme s Christopherem jak nejrychleji jsme mohli. Snažila jsem dělat stejné kroky jako on. Už jsem byli v půlce, když v tom udělal až moc velký krok a já to nečekala. Moje nohy se zamotaly a já spadla na zem. Samozřejmě jsem sebou stáhla i Christophera, který se skutálel na mě.
Cítila jsem jeho dech na své kůži a tlukot jeho srdce. Čekala jsem nějakou kousavou poznámku, ale jen se mi díval do očí. Cítila jsem jak mi začínají rudnout tváře.
"Páni," uslyšela jsem Toma. "To byl fantastický pád," doběhl k nám a nemohl se přestat smát. Pomohl nám se postavit. "Asi jste měli pravdu.. neměl jsem vás dávat spolu."
ČTEŠ
I met you in the summer
Romance"Jsi můj nevlastní bratr.. tohle nemůžeme." zašeptala jsem. "Ano přesně tak- nevlastní," zopakoval. "Takže můžeme." ušklíbl se než se svými rty otřel o ty mé.