"Cože?" vydechla jsem a o krok od něho odstoupila. "Christophere tohle není správné.." zakroutila jsem hlavou.
"Správné?" zamračil se. "Chceš mi říct, že není správné milovat? Prostě jsem se do tebe zamiloval, Lyro.. stalo se to a s tím už nic neuděláš.. nezměníš to."
"Ne-" znovu jsem zakroutila hlavou.
"Miluji tě."
"Ne.. nemiluješ." stála jsem stále za svým.
"Nerozumíš tomu, Lyro.. předtím jsem to ještě nikomu neřekl. Jsi první ke které něco takového cítím.." udělal ke mě krok a já se zhluboka nadechla. "Podívej se mi do očí a řekni ještě jednou, že to co cítím není správné-"
"Christophere.." zamumlala jsem. Nedokázala jsem to. Nemělo by to být správné, ale cítila jsem to stejné co on. Milovala jsem ho a bála se okamžiku, kdy o něho přijdu.
"Čekám-" promluvil potichu a já se mu zadívala do očí.
"Nedokážu to-" vydechla jsem. "nemůžu ti říct, že to není správné, protože cítím to stejné.. Ale neměli bychom.. jsme nevlastní sourozenci.. až se to dozví naši rodiče.. zblázní se." Christopher se potichu zasmál a objal mě. Zhluboka jsem se nadechla a vdechla jeho vůni. Milovala jsem na něm naprosto vše.. a teď jsem to věděla.
"Zvládneme to, Lyro," zašeptal. "s rodiči to nějak vyřešíme.." když se odtáhl, zahleděl se mi do očí ve kterých jsem viděla lásku. "jsi moje všechno Lyro Coveyová."
Kluci šli pomáhat s nějakou hrou do lesa a my holky jsme měli zůstat v táboře a chystat věci na večerní diskotéku. Nechápala jsem proč se na mě Brook celou dobu tak kouká, dokud mě nezastavila, když jsem šla zrovna pro něco do Donaldovi kanceláře. "Myslíš si, že tě miluje?" zeptala se a založila si ruce na hrudi.
"Vůbec nevím o čem to mluvíš," odsekla jsem a chtěla kolem ní projít, ale chytla mě za paži a tím mě zastavila. "okamžitě mě pusť, Brook!" zavrčela jsem.
"Co ti řekl?" nadzvedla pobaveně jedno obočí. "Že tě miluje a že to předtím ještě nikomu neřekl? Nebo si vymyslel něco nového?" vytrhla jsem se z jejího sevření.
"Jsi kráva." odpověděla jsem jí a konečně se kolem ní dostala. Za rohem jsem se, ale opřela o zeď a zhluboka se nadechla. Jak mohla vědět, co mi řekl? Říká to snad všem? Jsem jen další holka na jeho seznamu?
"Lyro? Kde jsi s tím seznamem!" zakřičela Zoe.
"Hned tam budu!" křikla jsem nazpět. Vstoupila jsem do Donaldovi kanceláře a z jeho stolu vzala seznam písniček. Vrátila jsem se k holkám a naštěstí jsem už Brook nepotkala. Snažila jsem se tvářit v pohodě, ale asi mi to moc nešlo, protože si mě Emily odtáhla bokem.
"Co se děje?" zeptala se. "Udělal ti Jake něco?"
"Cože?" překvapeně jsem zamrkala. "Ne.. Jake mi nic neudělal.. ani jsem ho neviděla..."
"Tak co se děje?" zkoumavě se na mě zadívala a já se zamyslela. Co když se s tím Emily svěřím. Možná se mi uleví, když to někdo bude vědět.. a aspoň mi řekne svůj názor na celou tuhle šílenou situaci.
"Potřebuju ti něco říct-" začala jsem pomalu a skousla si ret. "ale slib mi, že to zůstane jen mezi námi Emily."
"Slibuju," přikývla nechápavě. "tak mi to už řekni.. jsem strašně zvědavá."
"Dobře," povzdychla jsem si. "jde o mě a Christophera.. Něco mezi sebou máme.. nevím, jestli se tomu dá říkat chození, ale jedno vím jistě.. miluju ho." Emily se na mě šokovaně koukala a snad ani nemrkla. Nervozně jsem si skousla ret a čekala na její odpověď. Konečně se zhluboka nadechla.
"No páni," usmála se. "věděla jsem, že mezi vámi není jen sourozenecký vztah, ale že je to až tak vážné.. a co on? Taky tě miluje?"
"Řekl to," přikývla jsem. "ale potom za mnou přišla Brook a zeptala se mě na to, co mi řekl.. a uhádla to.. Co když jsem jen další holka na jeho seznamu, Emily?"
"Na to ti neodpovím," pokrčila jsem rameny. "jediný člověk, který ti na tohle může dát odpověď je Chris. Ale jestli chceš znát můj názor- nevěř Brook, protože vidím jak se na tebe Chris kouká."
Charakter ask- pište svoje otázky :)
ČTEŠ
I met you in the summer
Romance"Jsi můj nevlastní bratr.. tohle nemůžeme." zašeptala jsem. "Ano přesně tak- nevlastní," zopakoval. "Takže můžeme." ušklíbl se než se svými rty otřel o ty mé.