*din capitolul anterior*
Adrien POV
Deodata se aude sonerie . Amelie merge repede sa deschida. Cand usa se deschide o vad pe .... MARINETTE.
Marinette POV
Amelie vine si deschide usa.
Am:-Intrati.
Eu si Matt intram in casa.
Mt:-Mari ea este Amelie , iubita mea.
M:-Ma bucur sa te cunosc.
Am:-Si eu.Veniti, sa ne asezam.
Cand ma uit la canapea il vad pe blondul de care m-am ciocnit astazi.
Am:-Marinette el este Adrien , fratele meu.
Mt:-Cred ca voi va stiti deja de la scoala .
M:-Da.
Ma asez pe un fotoliu care era langa canapea.
Am:-Si Marinette , ce iti place sa faci ?
M:-Imi place foarte mult sa fac desenez.
Am:-Si mie. Poate intr-o zi o sa imi arati desenele tale.
M:-Desigur.
Adrien POV
Marinette era asa de frumoasa , nu imi pute-am lua ochii de la ea.
Am:-Adrien, Adrien!!!
Vocea lui Amelie ma trezeste la realitate.
A:-Da.
Am:-Deca vreti tu si Marinette puteti merge in camera ta.
Marinette se uita la mine. Cand ii cad ochii aceia albastri ma pierd de tot.
A:-B-Bine. H-Haide M-Ma-Marinette.
Ma ridic sfios de pe canapea si pornesc spre camera mea cu Marinette care era fix in spatele meu. Deschid usa de la camera si eu si Marinette intram. Sunt foarte panicat , nu stiu ce sa fac . Imi iau telefonul si ii trimit lui Nino un mesaj.
*convorbire prin mesaje*
A:-Nino, repede , ajuta-ma. Marinette este in camera mea .Iti explic mai tarziu.
N:-Incearca sa vorbesti cu ea, intreab-o ceva.
A:-Nu pot , cand ma uit in chiii ei ma pierd si nu mai pot scoate nici un cuvant.
N:-Incearca macar. Hai ca poti.
*convorbire prin mesaje incheiata*
Ce sa ii spun? Ce sa o intreb? Nu pot face asta.
Marinette POV
Intru in camera lui Adrien. Camera lui e imensa . Imediat cum am intrat in camera Adrien a inceput sa trimita mesaje. Dupa putin timp se opreste si incepe sa se uite la mine. Niciunul nu scotea nici un cuvant. Hai sa sparg eu gheata.
M:-Ai o camera foarte frumoasa.
A:-Nu mai frumoasa ca tine... adica.....tu .....frumosa....camera ... da. ..' dupa ce spune asta isi da o palma peste frunte'
M:-Bineee.
Dupa acest incident ciudat sa lasat o liniste apasatoare. Adrien sa asezat pe un scaun iar eu am cantinuat sa ma mai uit prin camera lui.
Dupa putin timp usa se deschide si intra Matt.
Mt:-Mari vaide, trebuie sa plecam.
M:-Bine.
Eu si Adrien iesim din camera lui si mergem la usa de la intrare unde erau Matt si Amelie.
M:-Mi-a parut bine sa va cunosc.
Am:-Si noua , sa mai veniti in vizita.
Mt:-O sa mai venim.
Mt:-Pa scumpo.
Matt o saruta pe Amelie si apoi plecam catre masina.Matt porneste masina si pornim spre casa.
Adrien POV
Insfarsit au plecat .Ma duc si ma arunc pe canapea. Sigur m-am facut de ras in fata lui Marinette.
Amelie vine si se aseaza langa mine.
Am:-Adrien esti bine?
A:-Sunt bine.
Am:-Daca zici tu.
Amelie POV
Ce se intampla cu Adrien ? El nu se balbaie niciodata. Cand Matinette a intrat in casa parca sa schimbat. Doar nu. Nu pot sa cred. Fratiorul meu sa indragostit. Se vede de la o posta ca e indragostit lulea de Marinette. Nu am sa ii spun ca stiu, cel putin nu inca.
Adrien POV
Ma duc in camera mea . Imi iau telefonul si ii trimit lui Nino un mesaj.
*convorbire prin mesaje*
A:-Am dat-o rau de tot in bara.
N:-Ce sa intamplat ?
A:-Fara sa vreau i-am spus lui Marinette ca e frumoasa.
N:-Ce? Si ce a zis?
A:-Ninic , dupa ce i-am spus asta am inceput sa ma balbai in ultimul hal.
N:-Saracul de tine.
A:-Sigur crede ca sunt un tontozaur sau ceva.
N:-Nu spune asta , sigur maine nu o sa isi mai aduca aminte de ceia ce ai spus.
A:-Ar fi bine sa fie cum spui tu.
N:-Inca nu mi-ai spus ce cauta Marinette la tine.
A:-Marinette este sora lui Matt.
N:-Nu cred, serios?
A:-Da. Amelie la chemat pe Matt pe la noi. El a adus-o si pe Marinette pentru a o cunoaste pe Amelie.
N:-Ce naspa.
A:-As mai vrea sa vorbim dar e tarziu si maine avem scoala.
N:-Ai dreptete.Ne vedem maine la scoala.
A:-Pa.
N:-Pa.
*convorbire prin mesaje incheiata*
Pun telefonul ne noptiere de langa pat si ma bag la somn. Adorm cu gandul la Marinette .
Marinette POV
Cand ajungem acasa era deja seara . Merg in camera mea , ma schimb in pijamale si ma bag la somn.