* ora 9:30 dimineata*
Marinette POV
Ma trezesc, cand deschid ochii realizez ca sunt in brate la Adrien. Vroi- am sa ma ridic dar Adrien ma tinea prea strans.Cred ca va trebui sa il trezesc.
Adrien POV
Dorm asa de bine pana cand aud o voce.
M:-Adrien trezeste-te !
Era Marinette . Cand aud vocea ei deschid instantaneu ochii . Atunci imi dau seama ca defapt eu o tineam in brate. Cand realizez asta ma desprind repede de ea si ma dau in spate. atat de in spate incat cad din pat.
M:- Adrien esti bine?
A:- Da.
Marinette POV
Ma ridic din pat si merg la baie pentru a ma schimba.
Cand ies din baie Adrien era ince pe podea , se uita la tavan.Ies din camera si merg in bucatarie unde o gasesc pe Amelie.
Adrien POV
Sunt inca pe podea . Mintea mea nu poate procesa inca faptul ca am dormit cu Marinette in brate. Ma trezesc din " transa" cand aud usa trantindu-se. Marinette iesise din camera. Ma ridic de pe podea si ma duc sa ma schimb.
Marinette POV
M:-Buna dimineata Amelie.
Am:-Buma dimineata.
M:- Ce gatesti bun?
Am:- Ma gandeam sa fac micul dejun.
M:- Pot sa te ajut?
Am:- Da.
Ma duc langa Amelie .
Am:- Si Marinette , ai vreun iubit?
M:- Nu si in momentul de fata chiar nu imi doresc unul.
Am:- Si ce parere ai despre Adrien?
M:- E un baiet de treaba dar e cam ciudat.
Am:- Cum adica ?
M:- De fiecare data cand vorbesc cu el ori incepe sa vorbeasca ciudat ori ma ignora, si cand eram in masina vroi-am sa discut cu el dar tot ce facea el era sa ma ignore si sa trimita in continuare mesaje. In dimineata asta cand m-am trezit Adrien ma tinea in brete , si cand l-am trezit a cazut din pat. Dupa ce m-am imbracat am iesit din baie , el inca era pe podea se uita la tavan. Nu stiu ce are. Poate doar nu ma place .
Amelie POV
Of fratioare, ai dat-o rau de tot in bara. Trebuie sa am o discutie cu el.
M:- Amelie eu ma duc sa desenez.
Am:- Bine.
Marinette merge pe veranda , se aseaza pe un scaum si incepe sa deseneza. Ma duc in sufragerie , Adrien era pe canapea se uita la Marinette prin geamul imens de sticla. Ma duc si ma asez pe canapea langa el.
Adrien POV
State-am pe canapea si ma uit-am la Marinette cum deseneaza pe veranda.Amelie vine si se aseaza langa mine.
Am:- Daca continui in ritmul asta nu vei fi niciodata cu ea.
A:- Ce vrei sa spui?
Am:- Am vorbit cu Marinette despre tine.
A:- I-ai spus despre sentimentele mele pentru ea?
A:- Nu iti face griji , nu i-am spus nimic. Am intrebat-o ce parere are despre tine .
A:- Si ce a zis?
Am:- A spus ca te comporti ciudat.
A:- Cum adica?
Am:- A spus ca de cate ori vrea sa vorbeasca cu tine ori o ignori ori vorbesti ciudat . Asta nu e Adrien pe care il cunosc eu . Lui Adrien pe care il cunosc eu nu ii este frica sa vorbeaca cu fata pe care o place .
A:- Ai dreptate . Mersi Amelie.
In momentul acela Marinette vine in sufragerie .
M:- Va place.' aratand un desen cu munti pe cere tocmai la facut'
Am:- E minunat , tu l-ai facut acum?
M:- Da. Adrien , ce parere ai?
In momentul acela Amelie ma inghionteste cu cotul in semn de " ai grija ce spui".
A:- Imi place.
Nu pot sa cred , nu m-am mai balbait . Ma uit la Marinette , avea un zambet mare pe fata. Este asa de draguta.
Mt:- Ce faceti toti aici, hai sa luam micul dejun.
Mergem toti in bucatarie pentru a lua micul dejun.
............................................................................................................................................................
Marinette POV
Dupa micul dejun Matt a vrut sa mergem sa ne dam cu schiurile . Chiar acum suntem pe partie. Pentru ca eu nu stiu sa ma dau cu schiurile si bineinteles ca restul stiu , am ramas la o terasa band ciocolata calda.
La un momentdat vad o fetita cu parul roscat cam de vreo 6 ani care plangea si se tot uita imprejur. Probabil sa ratacit . Ma duc sa vad daca o pot ajuta.
M:-Buna , eu sunt Marinette. De ce plangi micut-o?
....*:- Eu sunt Ana. Il caut pe fratele meu, dar nu il gasesc.
M:-Te pot ajuta sa il cauti .
Ana:- Serios?
M:- Serios. Cum arata fratele tau?
Ana:- E foarte inalt, are parul roscat si ochii albastri. E imbracat cu o geaca albastra.
Iau fatita de mana si incepem sa mergem prin multimea de oameni cautand persoana descrisa de fatita.