Capitol 20

375 23 5
                                    


*doua saptamani mai tarziu *

Adrien POV

Ma trezesc , cand deschid ochii vad ca e ora 7:45 . O sa intarziu la scoala. Sar repede din pat , imi fac repede rutina ,ma imbrac , imi iau ghiozdanul si incep sa alerg spre scoala.

Cand ajuns la scoala merg direct in clasa. Ora incepuse de cateve minute. Ma scuz de intarziere si apoi ma asez in banca langa Nino.

Cand ma uit in spate vad ca Mari nu era la scoala.

( in soapta pentru a nu auzi profesoara)

A:- Nino, unde e Mari ?

N:-Nu stiu , inca nu a ajuns.

....................

Se suna de pauza si eu si Nino iesim in curte.

A:-Nino imi fac griji pentru Mari. De ce nu a fost la prima ora ?

N:-Nu stiu frate.

A:-Nino, daca lui Mari i sa intamplat ceva? Sau poate a fost rapita .

N:-Deja exagerezi. Sunt sigur ca nu i sa intamplat nimic.

A:-Eu ma duc in clasa .

Ma indepartez de Nino si merg in clasa. Cand intru in clasa o vad pe Alya vorbind cu Mari. Ce bine, nu i sa intamplat nimic.

Ma asez in banca si trag putin cu urechea la ce vorbesc fetele.

Marinette POV

Al:-De ce nu ai fost la prima ora ?

M:-Am dormit prea mult si am uitat sa pun ceasul sa sune.

Ma gandesc si eu ca am dormit prea mult doar aproape in fiecare seara trebuie sa fac patrulare cu Chat.

Se suna , fiecare merge la locul lui si profesoara intra in clasa.

.........

Dupa ore eu si cu Alya am stabilit o sesiune de cumparaturi.

........

Dupa o sesiune de cateva ore de cumparaturi cu Alya am ajuns acasa. Sunt franta , abia astept sa ajung in camera mea si sa ma pun in pat.

Când intru in casa ii va da pe Matt și pe Amelie stand pe canapea și uitandu-se la un film.

M:-Buna porumbeilor .

Mr&Am:-Buna Mari.

Urc in camera mea . Îmi las cumpărăturile langa șifonier și mă arunc în pat.Adorm insrantantaneu .

................

Mă trezesc. Era ora 19:00 . Mă plictisesc singura . Mă transform și sar pe geam .

Mă tot plimb prin oraș până când ajung in apropierea casei lui Adrien. Hai sa ii fac o vizita.

Geamul de la camera lui era deschis. Sar de pe clădire pe geam. Adrien nu era in camera . Sar inauntru și mă așez pe scaunul de la biroul lui. Pe birou erau câteva poze cu mine,adică nu cu mine cu Marinette . Deodată ușa se deschide.

Adrien POV

Când intru in camera mea o văd stand pe scaunul de la biroul meu pe ...

A:-Buburuzo, ce faci tu aici ?

B:-Am venit să vad ce faci.

A:-Pai , sunt bine.

B:-Ma bucur.

A:-Dar de unde mă cunoști tu pe mine ?

B:-Informatie confidențială .

A:-Bine.

B:-Pot sa te întreb și eu ceva?

A:-Spune.

B:-Cine e fata din pozele de pe biroul tau?

A:-Este o prietena.

B:-O placi?

A:- Informație confidențială.

B:- Bine . Sa făcut târziu , trebuie sa plec.

A:-Pa .

B:-Sa nu crezi ca scapi de mine , o sa mai vin in vizita . Pa.

Cu aceste cuvinte Buburuza isi ia zbosul din camera mea.

A:-Ce ciudat.

P:-Ce e ciudat , faptul ca din toti oameni din Paris ea a venit să te vadă pe tine ?

A:-Cam asa ceva.

Închid geamul și mă pun la somn.

Marinette POV

Plec de la Adrien si mă duc acasă. Intru pe geam in camera mea și apoi mă detransform .

M:- Ce mai zi , nuiasa Tiki.

T:-Da.

T:-Mari , pot sa te întreb ceva?

M:-Sigur

T:-De ce ai fost să îl vizitezi pe Adrien?

M:-Pentru că suntem prieteni și am vrut sa vad ce face .

T:-Esti sigura că nu e mai mult decât un prieten ?

M:-Ce vrei sa spui ?

T:-Adica tu nu simți mai mult pentru el ?

M:-Tiki, Adrien e doar un prieten , și în plus mie îmi place de Chat.

Tiki POV

Eu știu că Adrien este Chat Noir dar nu pot sa ii spun lui Mari. Se vede de la o posta că Adrien e îndrăgostit de Mari , mă mir cum de ea inca nu și-a dat seama.

Marinette POV

Mă schimb in pijamale și apoi mă pun la culcare.

........

*ora 00:00 *

Dorm așa de bine până când începe să sune alarma. Am uitat complet că în seara asta am patrulare cu Chat. In aceste seara o să îl invit la o întâlnire . Sper sa accepte .

Mă ridic din pat , mă transform și sar pe geam. Mă duc la Turnul Effel unde trebuia să ne întâlnim.

Aștept de 10 minute , cred ca nu o sa mai apara. Mai bine termin odata cu patrularea si plec acasa.

Adrien POV

Somnul meu dulce este intrerupt de soneria care suna in continuu.

P:-Pustiu , trezirea,ai patrulare.

A:-Lasa-ma Plag . Buburuza se descurca si singura. Acum lasa-ma sa dorm.

Oresc alarma si ma culc inapoi.

........

Marinette POV

Dupa ce am patrulat singura tot Parisul m-am dus acasa. Il iubesc pe Chat dar o sa plateasca scump pentru asta .

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum