*ora 7:30 dimineata*
Adrien POV
Dorm atat de bine pana cand sunt trezit de un sunet pitigaiat.
P:-Pustiu. Pustiu trezeste-te, mi-e foame !!
A:-Ce vrei Plag ?'spun eu somnotos'
P:-Tu nu auzi, mi-e foame.
A:-Dar nu am mancare de kwami .
P:-Eu mananc camembert.
A:-Ce! Branza aia imputita ?
P:-Exact.
A:-Eu nu am sa port dupa mine branza imputita.
P:-Atunci nu te vei mai transforma.
A:-Bine, bine , o sa iti dau camembert.
Ma ridic din pat ,imi fac rutina , ma imbrac si cobor la micu dejun.
Dupa ce mananc iau o bucata de camembert pentru Plag si ghiozdanul si plec spre scoala.Pe drum ma intalnesc cu Nino.
A:-Hey frate.
N:-Ce faci frate ?
A:-Bine , tu ce faci?
N:-Excelent.
A:-Sa inteleg ca relatia cu Alya merge bine ?
N:-Merge foarte bine. Relatia ta cu Mari cum mai e ?
A:-Nu prea e . Doar prieteni.
N:-Nu iti face griji , astazi vom lucra la increderea de sine.
Fara sa ne dam seama suntem deja in fata scolii. Cand intram in scoala eu ma lovesc de cineva. Acestuia ii cade telefolul si se sparge.Cand ridic privirea vad un baiat roscat cu ochii verzi. Acest baiat imi pare foarte cunoscut.
.....*:-Hei, telefonul meu.
A:-Imi pare foarte rau. O sa ti-il platesc.
....*:-Asa sunteti voi bogatani, credeti ca bani pot repera orice.
A:-Scuza-ma.
......*:-Daca esti barbat adevarat arata-mi ce poti.
Spunand asta ma impinge ,ma impiedic si cad.
N:-Care e problema ta ?
Spune Nino in timp ce ma ajuta sa ma ridic.
.......*:- Papalapte .
Spune asta in timp ce trece pe langa mine in asa fel incat umarul lui sa se loveasca de al meu.
N:-Cine mai e si asta ?
A:-Habar nu am.
N:- Lasa asta , hai sa mergem in clasa.
A:-Bine.
Eu si Nino mergem in clasa. Se suna si nu dureaza mult pana intra diriginta. In spatele ei era acel baiat roscat.
Parca l-am mai vazut undeva , dar unde ?
Dr:-Copii el este Eric , noul vostru coleg.
Eric,Eric ,unde am mai auzit numele asta ?
Dr:-Eric tu vei sta langa Ivan. In spatele lui Marinette.
In drum spre locul lui Eric in face cu ochiul lui Mari.
Gata , stiu. El e baiatul care a ajutat-o pe Mari cand sa ratacit la munte.
Daca se atinge cumva de Mari , il fac bucati.
.................................................................................................................................................................. ............
Marinette POV
Se suna de pauza .Cand sa ies din clasa ma lovesc de cineva. Cand imi ridic privire il vad pe Eric.
M:-Scuza-ma.
Er:-Se pare ca ne e scris sa ne tot ciocnim.'spuna asta si eu incep ca chicotesc '
M:-Asa se pare.
Er:-Vrei sa ne vede astazi dupa scoala ?
M:- Sigur . Ne vedem in parc.
Er:-Bine.
Adrien POV
Se suna de ora,eu si Nino mergem in clasa. Aproape toti colegii erau deja inauntru.
N:-Mari, pot sa stau restul zilei langa Alya?
M:-Sigur.
In timp ce Nino isi lua lucrurile din banca imi face cu ochiul.
Mari vine si se aseaza langa mine.
Profa intra in clasa si ora incepe.
...............................................................................................................................................................................
Ziua de astazi a fost cea mai frumoasa. Azi am stat toata ziua in banca cu Mari.
Dupa ce orele sau terminat vroiam sa merg acasa dar Nino a venit cu o idee mult mai buna . Sa iesim la o inghetata si la un film. Cand ne pregateam sa plecam pe langa noi trec Alya si Mari.
N:- Hey fetelor .
M&Al:-Buna Nino, Adrien.
N:-Fetelor noi mergem la o inghetata , vreti sa veniti si voi ?
A:-Nino ce vrei sa faci ? ' spun eu in soapta pentru ca Mari si Alya sa nu auda'
Al:-Suna minunat.
M:-Desigur.Oricum trebuia sa ma vad cu Eric in parc.
Mari trebuia sa se vada cu Eric in parc ?Nici nu se cunosc bine ca deja si-au dat intalnire ? Nu imi place deloc de acest Eric.
Marinette POV
Eu , Alya ,Nino si Adrien mergem in parc. Langa standul cu ingheteta il vad pe Eric.
M:-Buna .
Er:-Buna Mari. Ei ce cauta aici ?
M:-Am venit sa ne luam inghetata si apoi mergem la un film. Vrei sa vii cu noi?
Er:-Bine.
Eric POV
De ce a venit Mari cu ăstia? Cred ca nu a inteles ca asta trebuia sa fie o intalnire. Imi place de ea si vreau sa fie doar a mea.
Engagement