Capitol 6 .

512 34 6
                                    

*din capitolul anterior*

Marinette POV

Ajungem acasa, ma duc in camera mea si ma pun sa imi fac temele.

Adrien POV

Cand ajung acasa merg direct in camera mea. Trantesc usa si ma arunc in pat cu fata in perina. 

Oare cum o sa rezolv problema cu Marinette? 

Deodata usa se deschide si pe ea intra Amelie.

Am:-Tocmai ma sunat Matt si mi-a spus ca i-ai pus piedica lui Marinette.

Cand aud asta sar ca ars din pat.

Am:-Adrien , stiu ca tu nu ai face asa ceva. Exlica-mi ce sa intamplat.

A:-A venit o colega la mine si am inceput sa vorbim. Cand Marinette a trecut pe langa noi ea ia pus piedica. Apoi a dat toata vina pe mine. 

Am:- De ce nu i-ai explicat.

A:-Nu am putut.

Am:-Adrien stiu ca iti place de ea...

A:-De unde stii tu asta?

Am:-Adrien sunt sora ta , te cunosc. Oricum, trebuie sa vorbesti cu ea.

A:-Nu pot. De fiecare data cand incerc sa vorbesc cu ea ma pierd .

Am:-Macar incearca.

Spunand asta iese din camera. Trebuie sa vorbesc cu ea. Stiu , daca vorbesc cu ea prin mesage.

*convorbire prin mesaje*

A:-Marinette pot sa iti explic te rog ce sa intamplat defapt inainte de scoala?

M:-Adrien , daca nu vrei sa fim prieteni nu e nici o problama.

A:-Marinette nu eu ti-am pus piedica. Chloe a fost.

M:-Fata aceia blonda?

A:-Da.Ea ti-a pus piedica si apoi a dat vina pe mine.

M:-Dar de ce ar face asta?

A:-Sa zicem ca Chloe nu e cea mai buna persoana.

M:-Inteleg. Ne vedem maine la scoala. Pa.

A:-Pa.

*convorbire prin mesaje incheiata*

Nu pot sa cred . Ce bine. Acum poate vom putea fi prieteni. Apoi o sa fie iubita mea , apoi o sa ne casatorim , o sa avem doi copii, ba nu , trei copii  , o sa traim fericiti pana la adanci batraneti.

O voce ma trezeste din transa. Era Amelie care ma chema la cina.

Dupa ce luam cina eu ma intorc in camera mea , ma schimb in pijamale si ma pun la somn. Adorm cu gandul la Marinette.

..........................................  ............................................................................................................................

*doua saptamani mai tarziu*

*ora 7:00 dimineata*

Marinette POV

Astazi eu si Alya am stabilit ca vom merge impreuna pe jos pana la scoala. De aceia m-am trezit mai repede.

Imi fac ritina de dimineata apoi merg la sifonier pentru ami alege ceva de imbracat. Ma imbrac cu o pereche de blugi de culoare rosie , o camasa alba si pe deasupra imi iau o jacheta neagra.

Cobor la micul dejun.

Dupa ce iau micul dejun imi iau gheozdanul si ies din casa. In fata casai ma astepta Alya.

M:-Buna Alya.

Al:-Buna Mari.

 Pornim catre scoala.

Dupa 15 minute de mers ajungem la scoala. Mergem direct in clasa si ne asezam in banca.

Adrien POV

Ma trezesc imi fac rutina si ma imbrac. Iau micul dejun si plec la scoala. 

Cand ajung la scoala ma intalnesc cu Nino. Mergem in clasa si ne asezam in banca. Nu dureaza mult pana cand se suna si diriginta vine in clasa.

..............................................................................................................................................................................

Nino POV

In pausa eu si Adrien iesim in curte si ne asezam pe o banca. Adrien nu spunea nimic doar se holba la Marinette care era de partea cealalta a curtii.

N:-Frate , au trecut doua saptamani. Nu crezi ca ar fi timpul sa o inviti la o intalnire?

A:-Nici vorba, nu pot face asta.

N:-Atunci macar vorbeste cu ea. Maine incepe vacanta de Pasti si nu o sa o mai vezi pentru o saptamana.

A:- Ai dreptate.Am sa ma duc sa o invit la o intalnire.

Adrien se ridica increzetor de pe banca. Dar nici nu face bine un pas ca se intoarce.

A:-Pe cine incerc sa placalesc, nu o pot face.

Se suna de ora si plecam inapoi in clasa.

............................................................................................................................................................................

Marinette POV

Orele sunt gata. Ii trimit lui Matt un mesaj prin cate ii spun ca voi merge pe jos acasa. Imi iai ghiozdanul si pornesc spre parc. 

Adrien POV

Orele s-au terminat insforsit. Imi iau ghiosdanul si ies din scoala. Cand sa pornesc spre casa o vad pe Marinette care mergea catre parc. Era singura. Daca i se intampla ceva? Nu pot sa o las singura.  Ma duc dupa ea si incep sa o urmaresc.

Pe la mijlocul parcului, langa lac, Marinette se opreste si se aseaza pe iarba la umdra unui copac. Ia din ghiozdan un caiet si incepe sa deseneza lacul.Eu ma asez pe o banca si incep sa ma uit la ea. Este asa de gingasa, de sensibila, de frumoasa.

Marinette POV

Ma asez langa lac si incep sa desenez. 

Dupa cam 10 minute am terminat desenul. Imi puc caietul in ghiozdan . Cand ma intorc il vad pe Adrien.

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum