Capitol 17 Buburuza si Chat Noir.

428 23 2
                                    

*din capitolul anterior*

Marinette POV

Eu imi continui drumul spre casa. Oare cine era baiatul ? E asa de dragut. O fi un super erou?

Cand ajung acasa ma duc direct in camera mea. Cand intru imi sare in ochii o cutie neagra cu un model rosu de pe biroul meu. Ma duc si o iau in mana, Cand o deschid din ea iese o creatura mica si rosie care a inceput sa zboare prin camera mea.

M:- Ce e asta ?

T;- Buna , eu sunt Tiki.

M:- Aaaa, vorbeste !! Mamaa, Maaatt.

T:- Nu Marinette , nimeni nu trebuie sa stie ca eu exist.

M:- De unde stii cum ma cheama?

T:- Marinette , tu esti aleasa.

M:- "Aleasa" ???

T:- Marinette , Parisul este in pericol si doar tu si Chat Noir puteti sa il salvati.

M:- Baiatul in costum de pisica care ma salvat? Deci il cheama Chat Noir.

T:- Marinette, concestreaza-te.!!

M:- Bine. Dar cum pot eu salva Parisul?

T:- Vezi cerceii din cutie ?

M:- Da , ce e cu ei ?

T:- Acei cercei sunt magici. Daca tii pui te poti transforma intr-un super-erou. Cu yoyo-ul tau va trebui sa capturezi demonul akuma si sa il deposedezi.

M:-Ce e un '"akuma"?

T:- Hawkmoth este un super-raufacatot. Acesta trimite niste fluturi , asazisi" akuma". Tu va trebui sa iti folosesti talismanul norocos , sa distrugi obiectul posedat si sa deposedezi demonul akuma.

M:- Sa zicem ca am inteles.

In acel moment se aude o bubuitura.

T:- Cred ca e un akuma.

M:- Ce fac?

T:- Pune-ti cercei. Pentru a te transforma trebuie sa spui " Transformarea". Dar nu uita , dupa ce iti folosesti talismanul norocos mai ai doar 5 minute pana revii la normal. Inca un lucru , nimeni nu are voie sa stie ca tu esti Buburuza.

M:- OK

Iau cercei din cutie si mii pun.

M:- Tiki.....Transformarea!!

Tiki intra in cerceii mei (restul stiti )

Cand ma uit in oglinda vad ca eram imbracata cu un costul mulat rosu cu pete negre, putin prea mulat pentru gustul meu.

Ies pe balcon , imi scot yoyo-ul si incep sa sar pe cladri. Oau , e destul de distractiv. Aterizez pe o cladire si ma izbesc de cineva. Era Chat Noir.

CN:- Se pare ca tu esti coechipiera despre care mi-a povestit kwamiul meu. Incantat , eu sunt Chat Noi.

Imi ia mana si o saruta. In acel moment eu ma inrosesc mai ceva ca costumul meu.

B :- E-Eu sunt B-Buburuza.

O bubuitura puternica se aude nu departe de locul unde ne aflam. Dupa cateva secunde in fata noastra apare un monstru imens din piatra.

......* :- Eu sunt Inima De Piatra. Buburuzo , Chat Noir , dati-mi miraculosi vostri.

B&CN:- Niciodata !!

Sarim de pe cladire fix in fata lui Inima De Piatra. Incepem sa ne luptam cu el .

.......................................................................................................................

Dupa cateva minute vedem ca prin lupta nu reusim decat sa il face si mai mare.Eu si Chat ne retragem pe o cladire putin mai departe de Inima De Piatra.

CN:- Si acum ce facem? Nu putem sa ne luptam cu el la nesfarsit, se face din ce in ce mai mare.

B:-Trebuie sa gasim obiescut posedat.

CN:-Si cum facem asta ?

Ma uit putin la monstrul de piatra care se tot invartea in cautarea noastra. 

B:-Pumnul lui drept. Este mereu inclestat. Acolo trebuie sa fie demonul akuma.

CN:-Da , dar cum il putem lua daca tot timpul tine pumnul inchis.

B:- Pai atunci sa ne folosim super puterile.

B:-Talisman norocos !!

In mana imi cade un costum de scafandru.

CN:- Ce ar trebui sa facem cu asta ?

Ma uit prin jur . Mi-a venit o idee. Pe jos era un furtun, il iau si il leg de costumul de scafandru.

B:- Am un plan, dar va trebui sa ai incredere si sa te iei  dupa mine.

CN:-Bine. O sa merg pe mana ta ,ceva imi spune ca de acum incolo asa va fi.

B:- Hei Inima De Piatra !!!

IDP(Inina De Piatra):- Aici erati. Dati-mi miraculosi vostri.

Arunc yoyo-ul si ii infasor picioarele lui Chat.

B:-Nu te impotrivi.

Il invart si il arunc spre Inima De Piatra , acesta prinzandul cu mana libere.

B:- Prinde-am si pe mine.

Spun eu in timp ce sar spre el. Acesta ma prinde cu mana pe care o tinea inclestata . In acel moment din mana ii cade obiescul akumatizat.

B:- Alya , porneste robinetul !

(stiti voi ce face-a Alya acolo)

Alya porneste robinetul . Apa incepe sa curga prin furtunul pe care l-am legat de costumul de scafandru. Apa umfla costumul atat de mult incat pumnul se deschide si eu pot iesi. Sar jos si sparg obiectul akumatizat. Din acesta iese un mic fluture negru. Prind fluturele cu yoyo-ul si il deposedez. Fluturele se transforma intr-un fluture alb si pleaca. Iau costrumul de scafandru si il arunc in sus strigand...

B:-Buburuza miraculoasa !!

Costumul dispare ai totul revine la normal. 

CN:-Buna treaba.

B&CN:-Bate ' spunem la unison in timp ce batem pumnul'

*bip, bip,bip*

Se aude un bipait care cred ca vine de la cerceii mei.

CN:-Mai ai putin si te transformi. Ne mai vedem.

Spune asta si sare pe o cladire.

Il iubesc asa de mult.

Ma duc acasa , ma detransform si ma pun la culcare.

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum