Capitol 2 Dragoste la prima vedere.

807 42 2
                                    

*ora  7:00 dimineata *

Marinette POV

Astazi este prima zi la liceul cel nou. Sunt foarte nelinistita. Daca nu ma voi integra ? Daca nu o sa imi fac prieteni? Toata noaptea nu am putut sa dorm .

Ma trezesc din cauza alarmei. Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac.Dupa ce ma imbrac cobor la micul  dejun . Cand intru in bucatarie o vad pe mama.

M(Marinette):-Buna dimineata mama.

MM(mama lui Marinette):-Buna dimineata scumpo.

M:-Mett nu vine la micul dejun?

MM:-A trebuit sa plece mai repede la facultate.

M:-Bine.

..........................................................................................................................................................................

Dupa ce iau micul dejun ii dau un pupic mamei si merg catre scoala . Nu cunosc prea bine Parisul dar cred ca ma descurc sa ajung pana la scoala. O iau prin parc , cred ca voi ajunge mai repede pe aici.

Adrien POV

Ma trezesc . Cand vad cat e ceasul sar ca ars din pat , era ore 7: 45 . O sa intarzii la scoala. Imi fac repede rutina si ma imbrac , imi iau repede ghiozdanul si ies pe usa . Masina lui Amelie nu era in fata casei semn ca plecase deja spre facultate. Incep sa o iau la fuga spre scoala. Aleg sa o iau prin parc pentru ca este cel mai scurt drum spre scoala. Alerg si alerg cat ma tin picioarele.

Marinette POV

Mergeam linistita prin parc cand deodata cineva se ciocneste de mine. Cadem amandoi. Cand deschid ochii vad un baiat blond cu ochii verzi.

Adrien POV

In toata graba mea nu eram prea atent pe unde mergeam. Deodata ma ciocnesc de cineva. Cad peste acea persoana . Cand deschid ochii vad o fata cu parul bluenett, cu ochii azurii si buzele rozalii. Era asa de frumoasa . Cred ca m-am indragostit.

Marinette POV

Dupa putin timp baiatul se da jos de pe mine si ma ajuta sa ma  ridic.

A(Adrien ):- I-Im-imi p-pare r-rau.

Adrien POV

Ma uit la ceas si vad ca mai am doar 3 minute pana se suna. O iau din nou la fuga. As mai fi vrut sa mai stau cu acea fata. Nici macar nu am apucat sa o intreb cum o cheama . Sunt complet sigur ca nu o sa o mai vad vreodata. Era asa de frumoasa.

Ajung la scoala si bineinteles ca am intarziat. Intru in clasa , ma scuz pentru intarziere si ma asez in banca langa Nino ( cel mai bun prieten al meu). Doamna continua lectia dar eu nu eram atent , eram cu gandul inca la acea fata.

.............................................................................................................................................................

Ora sa terminat si am iesit in pauza . Eu si Nino am iesit in curte si ne-am asezat pe o banca. Nino incepuse sa imi povesteasca ceva dar nu eram prea atent , gandul meu era inca la acea fata.

N(Nino):-Adrien , Adrien, ADRIEN!!

In acea clipa ma trezesc din "transa".

A:-Da, da ce e ?

N:-Tu esti macar putin atent la ce iti spun?

A:-Imi pare rau Nino , ma gandeam la altceva.

N:-Stiu, toata ora  doar ai stat si te-ai uitat in gol. La ce te tot gandesti?

A:-Cand alergam spre scoala m-am ciocnit de o fata. Cea mai frumoasa fata din lume. 'spune el visator'

N:-Cineva sa indragostit.

A:-Ai dreptate . De cand am vazut-o nu mi-o mai pot scoate din cap.

N:-Cum o cheama?

A:-Asta e partea cea mai nasoala. Nu stiu cum o cheama , nu stiu unde sta , daca e din Paris? Nu stiu nimic despre ea.

N:-Si ce o sa faci?

A:-Nu stiu.' spune lasand capul in pamant'

Marinette POV

Intr-un final ajung la scoala. Era pauza. Eu trebuie sa ajung la biroul directorului. Am sa intreb pe cineva. Vad o fata cu parul saten. Ma duc sa vad daca ma poate ajuta ea.

M:-Buna , eu sunt Marinette.

Al(Alya):-Eu sunt Alya.

M:-Tocmai m-am transferat aici si nu prea cunosc scoala, imi poti spute te rog unde e biroul directorului?

Al:-Bineinteles vino cu mine.

Fata asta Alya este destul de draguta , sper sa fim prietene.

Adrien POV

N:-Macar stii cum arata?

A:-Avea parul bluenett prins in doua codite, ochii albastri ca marea. Era imbracata cu o pereche de blugi roz , un tricou alb si...

N:-O jacheta neagra.

Imi ridic privirea din pamant si ma uit la Nino foarte surprins.

A:-De unde stii ??

N:-Pentru ca asa arata fata care vorbeste chiar acum cu Alya.

Imi mut privirea in fata si o vad, era chiar ea , fata de care m-am indragostit.

A:-Ea e, Nino ea e!! ' spun in timp ce il iau pe Nino de guler '

A:-Nu imi vine sa cred. 

N:-Adrien , stiu ca esti fericit dar poti sa imi dai drumul la guler?

Ii dau instantaneu drumul lui Nino.

A:-Scuze frate.

N:-Nu face minic.

Se aude clopotelul care ne anunta ca trebuie sa mergem in clasa.

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum