*ora 7:30 dimineata*
Marinette POV
Ma trezesc , imi fac rutina si apoi ma imbrac. Ma imbrac cu o pereche de blugi albi si cu pulover albastru. Dupa ce ma imbrac cobor la micul dejun.
M:-Buna dimineata .
MM:-Buna dimineata scumpo.
Mt:-Buna dinimeata.
Dupa ce mancam mergem la masina si pornim spre scoala. Dupa putin timp ajungem in fata scolii . Matt opreste masina si ne dam amandoi jos.
Mt:-Sa ai o zi frumoasa.
M:-Si tu.
Vroiam sa intru in scoala dar vocea lui Matt ma opreste.
Mt:-Nu crezi ca ai uitat ceva?
Ma duc la Matt il iau in brate si apoi ii dau un pupic pe obraz.
Mt:-Mult mai bine.
M:-Du-te ca altfel vei intarzia la facultate.
Mt:-Ai dreptate.
Matt se urca in masina ai pleaca . Fix in momentul acele apare masina Alyei.
Al:-Buna dimineata Mari.
M:-Buna .
Al:-Hai sa mergem.
Eu si Alya intram in scoala. Alya merge pana la baie . Eu imi continuu drumul spre clasa.
Adrien POV
Ajung la scoala. Ma tot uit-am dupa Marinette dar se pare ca nu a ajuns inca. Ma indrept catre clasa. Cand sa intru apare Chloe si imi sare la gat.
Ch(Chloe):-Adrikins!!
Ii iau mainile si le dezlipesc de pe mine.
A:-Ce vrei Chloe?
Ch:-Vreau doar sa imi pup iubitul.
In acea clipa Chloe iai pune mainile in jurul gatului meu incercand sa ma sarute.Din fericire nu a apucat sa ma sarute pentru ca am dezlipit-o de mine la timp.
A:- Chloe de cate ori sa iti spun, eu nu te iubesc.
Ch:- Adrikins , deca nu ma iubesti pe mine , atunci pe cine ?
In acel monent imi mut privirea la intrarea in scoala unde era Marinette.
Ch:- Doar nu o iubesti pe Marinette.? Cum sa iubesti pe sarantoaca aia?
A:- Chloe nu mai vorbi asa despre ea.
Ch:- Nu pot sa cred. Tu chiar o iubesti pe sarantoaca aia.
In acel moment trece Marinette pe langa noi.Chloe ii pune piedica si ea cade.
Marinette POV
In fata clasei il vad pa Adrien vorbind cu o fata blonda. Imi vad de drum si cand trec pe langa ei cineva imi pune piedica. Cad si ma julesc la mana.
Adrien POV
Dupa ce ii pune piedica Chloe sare repede si o ajuta pe Marinettesa se ridice. Ce vrea sa faca?
Ch:- Adrien , de ce i-ai pus piedica lui Marinette?
Nu pot sa cred. Arunca toata vina pe mine.
M:- Tu ai fost?
A:- E-Eu.....
M:- Nu incerca sa te scuzi. Si eu care credeam ca vom putea fi prieteni.
Marinette isi ia ghiozdanul de pe jos si intra in clasa. Nu pot sa cred . Acum chiar nu mai am nici o sansa cu ea. Sunt asa de prost.
Ma duc in clasa , ma asez in banca si imi pun capul pa banca.
N:- Frate esti bine?
A:- Nu.
N:- Ce sa intamplat?
A:-Iti spun in pauza.
N:- Bine.
Se sune si intra diriginta in clasa.
...................................................................................................................................................................
Se suna de pauza. Eu si Nino iesim in curte si ne asezam pe o banca.
N:- Acum spune, de ce esti trist?
A:- Chloe ia pus piedica lui Marinette si a dat toata vina pe mine. Si acum Marinette ma uraste.
N:- Ce nasol.
A:- Si partea cea mai rea este ca , inainte ca Marinette sa plece in clasa a zis ca" spera sa fim prieteni". Intelegi? Am pierdut orice sansa de a fi cu ea.
N:- Dar de ce nu i-ai explicat cum s-au intamplat lucrurile?
A:- Am incercat dar cand m-am uitat in ochii ei m-am pierdut si nu am mai putut sa scot nici un cuvant.
Se suna si trebuie sa mergem la ora.
.................................................................................................................................................................
Dupa ce orele sunt gata plec direct acasa .
Marinette POV
Orele sunt gata . Il astept pe Matt sa vina sa ma ia. Dupa putin timp apare . Ma urc in masina si pornim spre casa.
Matthew POV
In timp ca conduce-am o vad pe Mari foarte abatuta. Dintr-o data imi sare in ochii julitura pe care o are la mana.
Mt:- Mari , ce ai patit la mana?
M:- Nimic. ' spune ea repede in timp ce incerca sa ascunda julitura'
Mt:- Mari , stii ca nu ma poti minti. Ce sa intamplat? Sa legat vre-un coleg de tine?
M:- Adrien mi-a pus piedica , am cazut si m-am julit.
Il cunosc destule de bine pe Adrien pentru a stii ca el nu ar face asa ceva niciodata.
Marinette POV
Ajungem acasa, ma duc in camera mea si ma pun sa imi fac temele.