Eric POV
De ce a venit Mari cu ăstia? Cred ca nu a inteles ca asta trebuia sa fie o intalnire. Imi place de ea si vreau sa fie doar a mea.
...........................................................................................................................................................................
*ora 18:00 *
Adrien POV
Astazi a fost o zi destul de frumoasa.Dupa ce am fost la inghetata, eu , Nino, Alya Mari si nesuferitul de Eric am mers la un film. Am ales sa ne uitam la un film de groaza. Eu am stat intre Mari si Eric. Din cand in cand mai aruncam o privire la Eric , era asa de nervos ca nu poate sa stea el langa Mari. In timpul filmului Mari sa speriat atat de tare incat a aruncat toate floricelele la mine in cap. Pot sa spun ca ne-am distrat astazi , si partea cea mai buna este ca incep sa nu ma mai balbai asa de tare in fata lui Mari.
Acum sunt acasa in camera mea , imi fac temele pentru ziua urmatoare de scoala.
............................... ............................................................................................................................................
*ora 23:55 *
Dupa ce mi-am terminat temele m-am pus la culcare. Am adormit imediat. In aceasta clipa dorm vizand la Mari.Visul imi este intrerupt de o voce pitigaiata.
P:-Pustiu, trezeste-te!!!
A:-Ce vrei Plag ? ' spunand extrem de somnoros'
P:-Trezeste-te , e timpul pentru patrulare.
A:-Ce patrulare ?
P:-Tu si Buburuza trebuie sa patrulati noaptea.
A:-De ce ?
P:-Pentru ca s-ar putea intampla ceva in timpul noptii.
A:-Bine , bine, o sa merg.
A:-Plag.... Scoate ghiarele !!
Ma transform si sar pe geam .
Marinette POV
In acest moment dorm . Am un vis superb in care protagonustul este Chat. E asa de frumos si curajos . Pacat ca nu ne vedem mai des.
T:-Mari, trezeste-te !!
M:-Ce e Tiki?
T:-Trezeste-te , e timpul pentru patrulare.
M:-Ce patrulare?
T:-Super-eroii Parisului trebuie sa patruleze si noapta.
M:-Dar nu vreau, vreau sa dorm.
T:-Daca mergi o sa il vezi pe Chat.
Cand aud de Chat sar din pat ca arsa.
M:-Tiki.... Transformarea!!
Merg pe balcon si de acolo sar pe cladiri pana la Turnul Effel unde il gasesc pe Chat.
B:-Scuze de intarziere .
CN:-Nu e nimic. Incepem ?
B:-Desigur. Cu cat incepem mai repede cu atat terminam mai repede si ne putem duca la culcare.
CN:-Tu faci jumatatea de este iar eu pe cea de vest. Cand terminam ne intalnim din nou aici .
B:-Bine.
Ne despartim si incep sa patrulez.
................................................................................................................................................................................
A trecut jumatate de ora si insfarsit am reusit sa termin de patrulat. Ma intorc la Turnul Effel dar acolo nu era nimeni.Ma asez pe marginea unel tevi uitandu-ma la superbele stele care straluceau deasupra Parisului.
Dupa cateva secunde se aud in spatele meu cative pasi. Tresar cand simt pe umarul meu o mana calda. Cand ma intorc il vad pe ....
B:-Chat, mai speriat.
CN:-Scuze , nu am vrut.'spune el in timp ca se aseaza langa mine '
B:-Nu e nimic.
CN:-Nu stiu de tine, dar mie mi-a pierit somnul. Cred ca o sa mai stau putin.
B:-Si eu.
CN:-Sunt foarte frumoase stelele in seara asta.
B:-Ai dreptate.
Adrien POV
Intre noi se lasa un moment de liniste. Dupa cateva minute ma hotarasc sa rup tacerea.
CN:-Buburuzo ,daca tot nu avem somn si stam aici degeaba vai macar sa povestim ceva. Spunemi ceva despre tine .
B:-Ce vrei sa stii ?
CN:--Cati ani ai ?
B:-16 . Tu?
CN:-Tot 16.
B:-Acum e randul meu. Ai o iubita ?
CN:-De ce intrebi asta ?
B:-Doar asa.
CN:-Nu, nu am iubita.
*(in mintea lui Mari : Nu are iubita , ce bine. Inseamna ca am o sansa cu el )*
CN:-Bine, este destul de tarziu . Ar trebui sa plec . Ne mai vedem . Pa.
B:-Pa.
Spun asta si sar de pe Turnul Effel . Sar pana acasa , intru pe geam in camera , ma pun in pat si adorm instantaneu.
Marinette POV
Dupa ce Chat pleaca plec si eu acasa. Ma pun in pat si adorm.