*din capitolul anterior*
Marinette POV
Iau fatita de mana si incepem sa mergem prin multimea de oameni cautand persoana descrisa de fatita.
........................................................................................................................................................
Au trecut 20 de minute si inca nu l-am gasit pe fratele Anei. Ma uit in jur si la vreo 20 de metri in stanga noastra un baiat roscat cu o geaca albastra care se tot uita in stanga si in dreapta.Mergem catre el si la cam 5 metri distanta, cand fata isi da seama cine este in fata noastra , da drumul maineii mele si fuge catre baiat.
Ana:- Eric ! ' striga fata '
Baiatul se intorce , prinzand-o imediat in brate.
Er(Eric):- Ana mi-am facut multe griji. Sa nu mai pleci de langa mine de acum incolo.
Ana:- Fata aceie ma ajutat sa te gasesc.' spune ea aratand cu degetul spre Marinette'
Er:- Multumesc , cred ca parinti m-ar fi omorat daca nu o gaseam.
M:- Nu ai pentru ce . Nu puteam sa las singura o fetita asa scumpa intr-un loc ca acesta.
Er:- Eu sunt Eric.
M:- Marinette . Incantata.
Er:- La fel.
M:- Bine , cred ca ar trebui sa plec, fratele meu sigur isi face griji.
Er:- Sper sa ne mai vedem.
M:- Si eu.
Ma indepartez putin de Eric si Ana . Habar nu am unde ma aflu. M-am indepartat destul de mult de terasa unde trebuia sa ii astept pe Matt, Amelie si Adrien. Nici un am prea fost atenta pe unde am mers. Pornesc spre o directie anume crezand ca aceasta este directia potrivita .
......................................................................................................................................................
Tot merg de vreo 10 minute dar nu gasesc terasa unde trebuia sa ajung. Parca ma tot invart in cerc.Deodata dau spate in spate cu cineva. Cand ma intorc il vad pe Eric.
Er:- Nu credeam ca ne vom vedea asa de repede.
M:- Cred ca m-am ratacit, ma poti ajuta.
Er:- Sigur. Unde trebuie sa ajungi?
M:- Pai ,trebuie sa ajung la terasa unui restaurant.
Er:-Prin zona exista doar un restaurant, acele trebuie sa fie. Vino cu mine.
Eu si Eric pornim catre restaurant.
M:-Multumesc ca ma ajuti .
Er:-Nu ai pentru ce , atat pot face si eu pentru ca mi-ai gasit surioara.
Er:-Si, Marinette , tu de unde esti ?
M:-Eu sunt din Paris.Tu de unde esti?
Er:-Eu sunt din Reims. Am venit cu Ana si cu parinti mei pentru a ne petrece vacanta la munte.Tu cu cine ai venit?
M:-Am venit cu fratele meu , cu iubita lui si cu fratele ei.
Mt:-MARINETTE ! 'se aude un strigat'
Cand imi aud numele imi intorc capul in acea directie. Ii vad pe Amelie , Adrien si Matt . Matt avea o fata foarte furioasa, cred ca am dat de belea .
Matt vine spre mine foarte repede.
Mt:-Marinette unde ai fost ? Stii cate griji mi-am facut?
M:-Scuze. Stiu, trebuia sa te anunt ca plec.
Mt:-Unde ai fost pana acum?
M:-Am ajutar o fetita sa isi gaseasca fratele.Apoi m-am ratacit.
Mt:-El cine e?
Atarand catre Eric care era in dreapta mea.
M:-El e Eric, ma ajutat sa ma intorc aici.
Mt:-Data viitoare sa nu mai pleci, sau macar anunta-ma.
M:-Bine.
Er:-Eu cred ca am sa plec.
M:-Multumesc inca o data.
Er:-Cu plecere.
Eric se indeparteaza. Eu si Matt mergem la Amelie si Adrien.
Am:-Marinette unde ai fost?
M:-E o poveste lunga.
Mt:-Bine, acum ca am gasit-o pe Marinette putem merge inapoi la cabana.
Ne urcam in masina si pornim spre cabana.
Cand ajungem la cabana fiecare merge in treaba lui. Eu ma duc in dormitor pentru ami lua castile . Cand intru in dormitor imi vad patinele sprijinite pe perete. Chiar vreau sa merg sa patinez si oricum nu am ce sa fac in cabana. Cobor in sufragerie .Adrien, Matt si Amelie state-au pe canapea . Ma duc la ei .
M:-Matt pot sa merg sa patinez pe lac ?
Mt:-Iniciuncaz...
M:-Dar de ce ?
Mt:-Nu mai lasat sa termin. Iniciuncaz nu mergi singura, venim si noi.
Mt:-Amelie, Adrien, vreti sa viniti la patinaj ?
Am:-Bineinteles.
A:-Da.
M:-Ma duc sa imi iau patinele.
Fug repede in dormitor si imi iau patinele. Cobor inapoi in sufragerie unde ii gasesc pe toti gata de patinaj. Margem afara , ne oprim pe marginea lacului pentru a ne pune patinele. Abia astapt sa ma dau pe gheata.
Autor POV
Marinette era foarte nerabdatoare . Isi pune repede patinele si incepe sa patineze. Intre timp si Adrien si-a pus patinele si a mers pe gheata.
Matthew POV
Eu si Amelie inca nu ne-am pus patinele. Marinette si Adrien erau deja pe gheata . Observ ca Marinette incepe sa patineze spre mijlocul lacului.
Mt:-Mari, nu te duce spre mijlocul lacului, gheata nu e sigura !' striga incat sa il auda'
M:-Nu iti face grisi. Vezi, e sigur . 'spune ea in timp ce sare in sus'
Autor POV.
Fix in acel moment in care Marinette a inceput sa sara gheata a inceput sa se crape . Intr-o fractiune de secunda gheata sa rupt si Marinette a cazut in apa .